Bandit GSF650 - brak mocy po rozgrzaniu - cd

Data: 2011-05-08 22:43:53
Autor: daro
Bandit GSF650 - brak mocy po rozgrzaniu - cd
Pisałem niedawno że mojemu GSF650 K08 brakuje mocy przy pełnym otwarciu manetki - wydawało mi się że filtr powietrza może być zapchany. Wymieniłem świece, filtr powietrza, olej i jego filtr były zmieniane niedawno. Dzisiaj byłem na wypadzie 100km po górach z kolegą który ma identyczne moto. Poczyniłem następujące obserwacje - jak motor ostygnie, po postoju, jedzie jak powinien, zbiera się na obroty, rwie przed siebie. W miarę kontynuowania jazdy moc spada - manetka odkręcona, nie przyspiesza, bywa że i na 3 biegu pełne odkręcenie, obroty 7000 i nic, nie jedzie. Co za g...o? Przejechałem się moto kolegi i ścięło mi białka! Nie myślałem że 650 to taka frajda - u niego 200 bez problemu. U mnie jak chłodny max 160 jak gorący to 120, ewidentnie coś nie tak. Ma ktoś jakiego pomysła?
Moto chłodzony wodą, na wtrysku.
--
d.

Data: 2011-05-08 22:47:05
Autor: J_K_K
Użytkownik "daro" <daro@wp.pl> napisał w wiadomości news:iq6va8$5s2$1news.onet.pl...
W miarę kontynuowania jazdy moc spada - manetka odkręcona, nie przyspiesza, bywa że i na 3 biegu pełne odkręcenie, obroty 7000 i nic, nie jedzie.

Sprzęgło Ci się nie ślizga ?

mnie jak chłodny max 160 jak gorący to 120, ewidentnie coś nie tak. Ma ktoś jakiego pomysła?
Moto chłodzony wodą, na wtrysku.

Płynu chłodzącego nie ubywa, a oleju nie przybywa ?

Pzdr

JKK

Data: 2011-05-08 23:12:13
Autor: daro
Bandit GSF650 - brak mocy po rozgrzaniu - cd
J_K_K pisze:

Sprzęgło Ci się nie ślizga ?

Nie, to nie to.

Płynu chłodzącego nie ubywa, a oleju nie przybywa ?

Nic z tych rzeczy. Wygląda jakby nie dostawał paliwa albo powietrza albo jak kolega pisze wyżej zła mieszanka hmmm. Ale tylko jak rozgrzany - im bardziej tym gorzej.
--
d.

Data: 2011-05-08 22:52:45
Autor: Michal
Bandit GSF650 - brak mocy po rozgrzaniu - cd
sprawdź czujnik temperatury płunu,
moĹĽe jest uszkodzony i sterownik wtrysku podaje zbyt bogatÄ… mieszankÄ™

Data: 2019-02-19 07:07:06
Autor: ckopanko
Bandit GSF650 - brak mocy po rozgrzaniu - cd
Kolego rozwi±załe¶ problem? Dzisaij spotkała mnie identyczna sytuacja.

Data: 2019-02-19 23:08:37
Autor: Arni
W dniu 19.02.2019 o 16:07, ckopanko@wp.pl pisze:
Kolego rozwi±załe¶ problem? Dzisaij spotkała mnie identyczna sytuacja.

myslę, że przez 8 lat to sprzedał tego trupa i kupił cos innego.

--
Arni

SCIGACZ.PL to szambo a jego wła¶ciciel to chuj.
Pisz±c przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
Je¶li masz zamiar o co¶ zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
Je¶li nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

Data: 2019-02-20 01:22:39
Autor: Budyń
W dniu wtorek, 19 lutego 2019 23:08:39 UTC+1 użytkownik Arni napisał:
W dniu 19.02.2019 o 16:07, ckopanko@wp.pl pisze:
> Kolego rozwi±załe¶ problem? Dzisaij spotkała mnie identyczna sytuacja.
> myslę, że przez 8 lat to sprzedał tego trupa i kupił cos innego.

mysle ze on celowo wywołał dyskusje zeby sprawdzic kto tu jeszcze zagl±da :-)

b.

Data: 2019-02-20 10:22:41
Autor: Marcin Debowski
Bandit GSF650 - brak mocy po rozgrzaniu - cd

--
Marcin

Bandit GSF650 - brak mocy po rozgrzaniu - cd