Bandit GSF650 - brak mocy po rozgrzaniu - cd

Data: 2011-05-08 22:52:45
Autor: Michal
Bandit GSF650 - brak mocy po rozgrzaniu - cd
sprawdź czujnik temperatury płunu,
może jest uszkodzony i sterownik wtrysku podaje zbyt bogatą mieszankę

Użytkownik "daro" <daro@wp.pl> napisał w wiadomości news:iq6va8$5s2$1news.onet.pl...
Pisałem niedawno że mojemu GSF650 K08 brakuje mocy przy pełnym otwarciu manetki - wydawało mi się że filtr powietrza może być zapchany. Wymieniłem świece, filtr powietrza, olej i jego filtr były zmieniane niedawno. Dzisiaj byłem na wypadzie 100km po górach z kolegą który ma identyczne moto. Poczyniłem następujące obserwacje - jak motor ostygnie, po postoju, jedzie jak powinien, zbiera się na obroty, rwie przed siebie. W miarę kontynuowania jazdy moc spada - manetka odkręcona, nie przyspiesza, bywa że i na 3 biegu pełne odkręcenie, obroty 7000 i nic, nie jedzie. Co za g...o? Przejechałem się moto kolegi i ścięło mi białka! Nie myślałem że 650 to taka frajda - u niego 200 bez problemu. U mnie jak chłodny max 160 jak gorący to 120, ewidentnie coś nie tak. Ma ktoś jakiego pomysła?
Moto chłodzony wodą, na wtrysku.
-- d.

Bandit GSF650 - brak mocy po rozgrzaniu - cd