Bandyci

Data: 2013-04-07 09:01:49
Autor: Trybun
Bandyci

Płać abonament, ale to nie uprawnia do oglądania tego na co wykładasz pieniądze - za to trzeba płacić ekstra, i mieszkać w odpowiednim miejscu.. Pytam się gdzie jest policja, prokuratura i sądy w tym kraju?

http://finanse.wp.pl/kat,104130,title,TVP-Rozrywka-rozpocznie-emisje-15-kwietnia,wid,15465005,wiadomosc.html

Data: 2013-04-07 10:48:28
Autor: pluton_
Bandyci
Płać abonament, ale to nie uprawnia do ogl±dania tego na co wykładasz
pieni±dze - za to trzeba płacić ekstra, i mieszkać w odpowiednim
miejscu.. Pytam się gdzie jest policja, prokuratura i s±dy w tym kraju?

Nie ma to jak komunizm: jeden program telewizyjny,
od 7.00 ( program dla rolnikow) do 9.00 (teleranek)
a potem od 16.00 do 22.00.

Nullification

Data: 2013-04-07 16:28:34
Autor: Wiesiaczek
Bandyci
On Sun, 07 Apr 2013 10:48:28 +0200, pluton_ wrote:

P³aæ abonament, ale to nie uprawnia do ogl±dania tego na co wyk³adasz
pieni±dze - za to trzeba p³aciæ ekstra, i mieszkaæ w odpowiednim
miejscu.. Pytam siê gdzie jest policja, prokuratura i s±dy w tym kraju?

Nie ma to jak komunizm: jeden program telewizyjny, od 7.00 ( program dla
rolnikow) do 9.00 (teleranek)
a potem od 16.00 do 22.00.

Dawaj linka!

W wielbionych czasach kapitalizmu międzywojennego nie było ani jednego programu TV! To dopiero granda!

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-04-07 19:12:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Bandyci

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kjs6ri$l9g$4news.task.gda.pl...
[...]

A za Mieszka nie było radia! Nie do pomyślenia! Wymyśl coś jeszcze głupszego!

setnie ubawiony

Data: 2013-04-07 20:24:47
Autor: pluton_
Bandyci
> Nie ma to jak komunizm: jeden program telewizyjny, od 7.00 ( program dla
> rolnikow) do 9.00 (teleranek)
> a potem od 16.00 do 22.00.

Dawaj linka!

http://legendy-prl.pl/forum/viewtopic.php?t=15

http://www.slideshare.net/przemekdudzinski/telewizja-prlu-i

Nullification

Data: 2013-04-07 18:56:07
Autor: Wiesiaczek
Bandyci
On Sun, 07 Apr 2013 20:24:47 +0200, pluton_ wrote:

> Nie ma to jak komunizm: jeden program telewizyjny, od 7.00 ( program
> [...]

No i widzisz mądralo, że jednak były dwa programy i to prawie do północy.
Ponadto od rana do wieczora nie było ani jednej reklamy.
Mógłbyś to sprostować?

http://www.slideshare.net/przemekdudzinski/telewizja-prlu-i

Tu to naginasz po chamsku wręcz: Wiadomo, że w czasie wojny nikt nie budował ani studii telewizyjnych, ani fabryk telewizorów.
Siedem  lat po wojnie uruchomienie transmisji telewizyjnych byĹ‚o sukcesem, na jaki nie stać by byĹ‚o obecnych ekip.
Wtedy priorytetem była odbudowa kraju ze zniszczeń i budowa fabryk i szkół. Zwalczano analfabetyzm i budowano domy. Zastanów się trochę.

Data: 2013-04-08 15:35:14
Autor: Trybun
Bandyci
W dniu 2013-04-07 10:48, pluton_ pisze:
[...]

CubaVision nadawał z satelity spory szmat czasu przed tym niż w naszym kraju ktokolwiek o tym pomy¶lał. Zamiast głupawych spekulacji zainteresuj się bezprawiem które ma miejsce teraz w kraju.

Data: 2013-04-08 15:51:13
Autor: xan
Bandyci
W dniu 08.04.2013 15:35, Trybun pisze:
[...]

Dla ciebie bezprawie, dla większo¶ci jest OK

Data: 2013-04-08 16:11:23
Autor: Trybun
Bandyci
W dniu 2013-04-08 15:51, xan pisze:
[...]

Chyba dla bezmy¶lnych baranów którzy płac± kasę na utrzymywanie czego¶ do czego i tak nie maja dostępu. TVP Sport, Seriale, HD i teraz Rozrywka to kanały na które uiszczany jest haracz, ale przeciętny Polak płac±cy abonament nigdy ich nie zobaczy.

Data: 2013-04-13 23:04:23
Autor: pluton_
Bandyci
 Zamiast głupawych spekulacji
zainteresuj się bezprawiem które ma miejsce teraz w kraju.

A co mnie to obchodzi ? Moja chata z kraja.

Nullification

Bandyci