Bandyci rządza Polską

Data: 2012-09-15 17:01:05
Autor: boukun
Bandyci rządza Polską
W tym zniewolonym doszczętnie kraju władza tylko patrzy, jak tu okraść obywateli. Kombinują i tylko kombinują na wiele sposobów, jak ściągnąć haracz ze zniewolonego polskiego społeczeństwa.

Niedawno, po powrocie z urlopu, żona moja dostała list..., ze Straży Miejskiej z Białego Boru...
W liscie tym były druczki, które zgodnie z pouczeniem miała żona wypełnić i wskazać, kto kierował jej samochodem dnia tego a tego w Białym Borze i przekroczył prędkość o 14 km/h, jadąc w mieście 64 km/h. Dołączona była niewyraźna fotka Focusa od tyłu. Żona odpisała Straży Miejskiej w Białym Borze w odrębnym piśmie, że nie jest w stanie wskazać kto kierował wspomnianego dnia we wskazanym miejscu i czasie jej pojazdem, bo mieszkała w tym czasie i pracowała za granicą w Niemczech, a głównym użytkownikiem jej pojazdu jest jej mąż, który jest na wczasach.

Teraz, po jakimś miesiącu otrzymała żona drugie pisemko z druczkami do wypełnienia, czy przyjmuje mandat w wysokości 150 zł, pod groźbą skierowania wniuosku o jej ukaranie do sądu w przypadku nieodesłania zgody na przyjęcie mandatu, bądź odmowy przyjęcia mandatu, za to, że nie wskazała kierowcy jej samochodu jadącego w tym a tym dniu w miejscowości Biały Bór,  w związku z możliwością obwinienia jej jako właściciela pojazdu iż wbrew obowiązkowi nie udzieliła Straży Miejskiej w Białym Borze odpowiedzi, kto kierował jej pojazdem w danym dniu, tj. o czyn z art. 96 § 3 kodeksu wykroczeń w zw. z art. 78 ust. 4 i 5 ustawy Prawo o ruchu drogowym.

Ja pierdolę, ja się pytam, kto konstruował te chore prawo, które chce z męża i żony robić kapusi współmałżonków, pod groźbami represji tylko dlatego, że popierdoleni urzędnicy chcą okradać przy każdej okazji zniewolony naród polski?

A skąd ma żona wiedzieć, kto kierował jej samochodem w Polsce, jak ona była w tym czasie w Niemczech? Ma mnie pobić, żebym jej powiedział?

Pewno się związek rozpadnie, jak jej dopierdolą grzywnę w sądzie, za to, że nie wymusiła ode mnie informacji...

boukun

Data: 2012-09-15 17:36:26
Autor: Marek Czaplicki
Bandyci rządza Polską
boukun pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 15 wrzesień 2012 17:01:

Ma mnie pobić, żebym jej powiedział?

Tam zaraz rękoczyny. Kobiety mają swoje sposoby na wyduszenie informacji. :)

Data: 2012-09-15 17:56:41
Autor: boukun
Bandyci rządza Polską

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k3279r$69q$1node1.news.atman.pl...
boukun pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 15 wrzesień 2012 17:01:

Ma mnie pobić, żebym jej powiedział?

Tam zaraz rękoczyny. Kobiety mają swoje sposoby na wyduszenie informacji. :)

A jak ja nie pamiętam, jak sie ta turystka z Krakowa nazywała, którą poznałem na wczasach i która mnie wiozła pamiętnego dnia w Białym Borze żony samochodem?

boukun

Data: 2012-09-15 19:22:51
Autor: Marek Czaplicki
Bandyci rządza Polską
boukun pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 15 wrzesień 2012 17:56:

[...]

:)

A jak ja nie pamiętam, jak sie ta turystka z Krakowa nazywała, którą
poznałem na wczasach i która mnie wiozła pamiętnego dnia w Białym Borze
żony samochodem?

Spoko. Jak kobieta zacznie przesłuchiwać nawet mumię egipską, to też się przyzna, że prowadziła jej samochód. :)

Data: 2012-09-15 18:44:34
Autor: Chiron
Bandyci rządza Polską
http://demotywatory.pl/2375839/Mistrz-cietej-riposty

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-15 18:56:48
Autor: boukun
Bandyci rządza Polską

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k32b9h$a97$1node1.news.atman.pl...
http://demotywatory.pl/2375839/Mistrz-cietej-riposty

Szanowny Panie Komendancie Straży Miejskiej w Białym Borze,

            w odpowiedzi na Pańskie pismo z dnia 04.09.2012 r. otrzymane w dniu 10.09.2012 r. informuję, iż oczywiście udzieliłam w piśmie skierowanym do Straży Miejskiej w Białym Borze z dnia 03.08.2012 r. szczegółowych informacji na temat kto jest z reguły głównym kierującym/użytkownikiem mojego pojazdu. Informowałam w w/w piśmie również Państwa, że nie jestem w stanie wskazać kto kierował w dniu 06.07.2012 r. we wskazanym w wezwaniu miejscu i czasie moim pojazdem, albowiem mieszkałam w tym czasie i pracowałam za granicą w Niemczech. Mąż mój nie udziela mi informacji, kto był użytkownikiem czy też kierowcą wspomnianego dnia, więc nie mogą Państwo wymagać ode mnie rzeczy niemożliwych do zrealizowania i za nie wykonanie rzeczy niemożliwych do wykonania karać jakimś mandatem. Oczywistym zatem jest, że nie mogę przyjąć bezpodstawnego mandatu i odmawiam takowego przyjęcia.

boukun

Data: 2012-09-15 19:15:35
Autor: Chiron
Bandyci rządza Polską
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k32cbb$pbc$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jak Ci zafundują z 2 rozprawy- i nawet, jak wygrasz- to ile Cię wyniesie dojazd?

Data: 2012-09-15 19:17:13
Autor: boukun
Bandyci rządza Polską

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k32d3l$c22$1node1.news.atman.pl...
[...]

To nie mi, tylko żonie. Jak wygra a musi, moja w tym głowa, to się wszystko zwróci... Z zasady sprawa powinna być umożona bez przesłuchania...

boukun

Data: 2012-09-16 16:47:15
Autor: Wiesiaczek
Bandyci rządza Polską
On Sat, 15 Sep 2012 19:17:13 +0200, boukun wrote:

[...]

rzeczy niemoĹźliwych do zrealizowania i za nie wykonanie rzeczy

Naiwny :)

Napisz, jak się skończyło?

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-09-15 19:28:57
Autor: pluton_
Bandyci rządza Polską
W tym zniewolonym doszczętnie kraju władza tylko patrzy, jak tu okraść
obywateli. Kombinują i tylko kombinują na wiele sposobów, jak ściągnąć
haracz ze
zniewolonego polskiego społeczeństwa.

Zieew... Powiedz nam coś, czego nie wiemy.

Nullification

Data: 2012-09-16 09:52:32
Autor: trybun
Bandyci rządza Polską
W dniu 2012-09-15 17:01, boukun pisze:
[...]

Coś kręcisz, niewyraźna fotka, a jednak trafili pod właściwy adres.
Za auto odpowiada właściciel, i o ile on nie potrafi wskazać użytkownika popełniającego wykroczenie, to sam za nie odpowiada. I jest to jak najbardziej poprawne i prawidłowe postępowanie.. Wyobrażasz sobie sens używania radarów gdyby było inaczej?
A tak w ogóle to wpadłeś - żona za granicą a tu nasz boukun hulaj dusza..

Data: 2012-09-16 12:51:39
Autor: boukun
Bandyci rządza Polską

Użytkownik "trybun" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:k340rd$ci1$2node2.news.atman.pl...
[...]

Głąb kapuściany jesteś i udowodniłeś to już nie raz. Trafili po tylnej rejestracji, które to numery wyraźnie widać.
Sens używania radarów jest taki, że gminy i miasta mają następne narzędzie do łapania w pułapkę i okradania obywateli. Urzędnicy mają wtedy z czego żyć, a na zadłużone miasta i państwo i tak chuj z tego pójdzie. System jest tak konstruowany, żeby jak najwięcej ze zniewolonego człowieka ściągnać haraczu. Po to są te ich ustawy i odpowiednie rozporządzenia, które konstruują bandziory i mafiozi pod mafię rządzącą, czyli pod siebie....

Poza tym, żeby się wypowiadać, to trzeba wiedzieć co stoi w pismach i o co kogo się obwinia. Czytaj ze zrozumieniem. Nie ma takiego prawa, żeby żona odpowiadała za przekroczernie prędkości przez kogoś innego, nawet jej autem!

boukun

Data: 2012-09-16 13:41:37
Autor: pulsar
Bandyci rządza Polską
W dniu 2012-09-16 12:51, boukun pisze:

[...]

No tak, tak jest w naszym katolickim kraju...

Data: 2012-09-16 18:06:43
Autor: trybun
Bandyci rządza Polską
W dniu 2012-09-16 13:41, pulsar pisze:
[...]

Chyba kapitalistyczny kraj miałeś na myśli?

Data: 2012-09-16 13:46:29
Autor: Condor
Bandyci rządza Polską
[...]

Przecież w piśmie SM wyraźnie pisze, że nie jest karana za przekroczenie prędkości, tylko
za nie podanie kto kierował tym samochodem.

Data: 2012-09-16 15:51:40
Autor: Chiron
Bandyci rządza Polską
Użytkownik "Condor" <Condor1@interia.pl> napisał w wiadomości news:k34e6o$bpa$1news.vectranet.pl...
[...]

Tak jednak może działać tylko lewo. Nigdy- prawo

Data: 2012-09-16 16:30:17
Autor: boukun
Bandyci rządza Polską

[...]

No właśnie, to tak, jakby ukarano ciebie za jakąkolwiek niewiedzę. I oto chodzi, za rzekome przekroczenie prędkości o 14km/h groził ew. sprawcy mandat w wysokości 100 zł, za niepodanie nazwiska kierującego z braku wiedzy, grozi właścicielowi auta mandat w wysokości 150 zł. To juz wiesz, dlaczego robią zdjęcia z tyłu samochodu?

Od meritum sprawy można odejść, legalizację radaru też nie trzeba sprawdzać...

boukun

Data: 2012-09-16 18:06:37
Autor: trybun
Bandyci rządza Polską
[...]

Może i głąb, ale nigdy bym kogoś takiego jak ten twój elektryk nie wyniósł na własnych na piedestał..
  Trafili, - czyli jednak ktoś tym autem tam był, i popełnił wykroczenie. Właścicielem auta jest żona, i ona jako taka odpowiada za to w czyich rękach ten samochód się znajduje. Gdy z jakichś powodów chce ukryć sprawcę tego wykroczenia, to niestety, ale sama musi ponieść jego konsekwencje - gdzie tu widzisz jakąś patologię?
Sens używania fotoradarów jest (był) jasny, ma (miał) ograniczyć piractwo drogowe. Niestety, teraz w kapitalizmie ta idea została wypaczona - radary to środek na pozyskiwanie funduszy dla różnych czynników a nie próba uczynienia dróg bezpieczniejszymi.
Żeby ze zrozumieniem przeczytać to postaraj się wkleić odbitkę tych wezwań, albo dokładnie przepisać bez żadnych wstawek nadinterpretacyjnych.

Data: 2012-09-16 10:44:42
Autor: Marek
Bandyci rządza Polską
W dniu niedziela, 16 września 2012 18:04:55 UTC+2 użytkownik trybun napisał:

> [...]

Żeby ze zrozumieniem przeczytać to postaraj się wkleić odbitkę tych wezwań, albo dokładnie przepisać bez żadnych wstawek nadinterpretacyjnych.

Glupi jestes Jadrys - zawsze ci to mowilem.
W tym wypadku, Bekon ma racje.
Zadaniem policji, czy strazy miejskiej, jest zlapanie winowajcy, a nie karanie wlasciciela auta.
Wg. twojej durnej logiki, moznaby karac wlasciciele skradzionego auta, za szkody spowodowane przez zlodzieja, ktory skradzionym autem spowodowal szkody, a nastepnie zbiegl.

Ale, juz niedlugo, bedzie, tak jak ty lubisz - wszyscy bedziemy zaczipowani i nie bedzie potrzeby wystawiania takich mandatow.

Data: 2012-09-16 22:28:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Bandyci rządza Polską

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:8303acb8-8db2-440c-8d09-e3230e7e4d3egooglegroups.com...
> [...]

Ale, juz niedlugo, bedzie, tak jak ty lubisz - wszyscy bedziemy zaczipowani i nie bedzie potrzeby wystawiania takich mandatow.

Gdyby nieustalony kierowca nie popełnił wykroczenia drogowego, nie byłoby mandatu.  Gdyby auto zostało skradzione, należy niezwłocznie zawiadomić odpowiednie służby.
Gdyby tym autem popełniono przestępstwo, do czasu ustalenia sprawcy, pierwszym podejrzanym jest użytkownik samochodu. Jeśli nie będzie dysponował odpowiednim alibi, ma przesrane.
Niedźwiedzki ma prze***ebane. Mandat musi zapłacić. A jeśli będzie pieniaczem, na co wygląda, dojdą jeszcze koszta sądowe.

Data: 2012-09-17 11:56:09
Autor: boukun
Bandyci rządza Polską

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50563675$0$26708$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Niedźwiedzki ma prze***ebane. Mandat musi zapłacić. A jeśli będzie pieniaczem, na co wygląda, dojdą jeszcze koszta sądowe.

Po pierwsze, nie ma pewności, że popełniłem jakiekolwiek wykroczenie. Po drugie, na razie mandatem straszą moją żonę, za jej niewiedzę...

Żona właśnie dopisała do swojego pisma odpowiedni akapit:

W związku z tym, że nie ma jeszcze w Polsce takiego prawa, które zezwalałoby karać ludzi za ich niewiedzę, traktuję Pańskie pismo z dnia 04.09.2012 r. jako swoistą próbę wyłudzenia ode mnie pieniędzy i nosi to znamiona czynu zabronionego. W przypadku dalszego bezpodstawnego nękania mnie, rozważę złożenie doniesienia do prokuratury o nadużycie przez Pana uprawnień.

A mnie, to mogą cmoknąć...

 boukun

Data: 2012-09-17 13:34:56
Autor: trybun
Bandyci rządza Polską
W dniu 2012-09-17 11:56, boukun pisze:

> [...]

W związku z tym, że nie ma jeszcze w Polsce takiego prawa, które zezwalałoby karać ludzi za ich niewiedzę, traktuję Pańskie pismo z dnia 04.09.2012 r. jako swoistą próbę wyłudzenia ode mnie pieniędzy i nosi to znamiona czynu zabronionego. W przypadku dalszego bezpodstawnego nękania mnie, rozważę złożenie doniesienia do prokuratury o nadużycie przez Pana uprawnień.

Twoja żona to widać jakaś nietutejsza.. W polskim prawie jest przepis o karaniu kierowców za nieposiadania PRZY SOBIE dokumentów!!!! Jakieś bydlę ubzdurało sobie we łbie żeby karać ludzi za sklerozę!! Q*rwa!! Gdzie jest rzecznik praw obywatelskich?? Gdzie jest ten osławiony Trybunał Konstytucyjny??

Data: 2012-09-17 13:35:02
Autor: trybun
Bandyci rządza Polską
W dniu 2012-09-16 19:44, Marek pisze:

[...]

Bardzo niepoważnie brzmią te zarzuty opiniowane przez kogoś kto 2 lata próbował skonfigurować Thunderbirda, w stosunku do kogoś komu takie skonfigurowanie zajmuje może minutę, i to z zamkniętymi oczami...

Boukun nie ma racji. Po to są tablice rejestracyjne żeby wiązać pojazd z właścicielem. Tu nie ma żadnej mojej logiki, - to oczywistość. Żeby było prościej ci zrozumieć - gdy pożyczysz komuś np. laptopa, a ten co pożyczy umieści za jago pomocą w sieci jakieś materiały pedofilskie, bądź pościąga jakieś nielegalne treści, czyli jednym słowem - popełni przestępstwo/wykroczenie, wtedy ty masz wybór - podajesz personalia i adres tego co mu pożyczyłeś sprzęt, albo odpowiadasz za to ty osobiście. Oczywiście w sytuacji gdy sprzęt byłby ci skradziony to nie mógłbyś za to piracenie ponosić odpowiedzialności, ale o kradzieży musiała by wiedzieć policja, albo chociaż musiałbyś mieć świadków że coś takiego nastąpiło.

E tam, żadnych przymusowych chipów w najbliższym czasie nie będzie.

Data: 2012-09-17 14:28:16
Autor: boukun
Bandyci rządza Polską

Użytkownik "trybun" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:k371q3$5uu$2node1.news.atman.pl...
[...]

A z czym to się je?

[...]

A kto ci na głowę nasrał?
A co ty tu serwujesz za dziwne wyroki, jak proces się jeszcze nie odbył? Odpowiadać, to można za popełnione wykroczenie i lub udowodnione przestępstwo... Samo posiadanie czegoś nie jest przestępstwem...

[...]

Jak wyżej, odpowiedzialność się ponosi, za udowodnione przestępstwo, nie za posiadanie czegoś...
Boszsz...

boukun

Data: 2012-09-17 09:41:37
Autor: Marek
Bandyci rządza Polską
W dniu poniedziałek, 17 września 2012 14:28:19 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]

Jak wyżej, odpowiedzialność się ponosi, za udowodnione przestępstwo, nie za posiadanie czegoś...

Bekon,
a gdyby tak twoja zona napisala, ze w owym czasie nikt z rodziny, ani znajomych nie korzystal z tego auta. Niech napisze, ze podejrzewa, ze w tym czasie ktos auto ukradl, a potem odstawil na miejsce.
W zwiazku z tym, sklada zawiadomienie o popelnienie przestepstwa kradziezy jej auta i domaga sie poszukiwania przez policje sprawcow...
Heeeheee...to bylby numer !

Data: 2012-09-17 18:57:26
Autor: boukun
Bandyci rządza Polską

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:dcbaa904-f684-4fb2-a1a9-c0f2ae77a452googlegroups.com...
> [...]

W zwiazku z tym, sklada zawiadomienie o popelnienie przestepstwa kradziezy jej auta i domaga sie poszukiwania przez policje sprawcow...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Już raz wysłała pismo, że była w tym czasie w Niemczech. Dzisiaj i bez tego leciały w domu kurwy, bo nie chciała się podpisać pod moją dopiską, że komendat straży wiejskiej dopuszcza się przestępstwa...

boukun

Data: 2012-09-17 10:31:00
Autor: Marek
Bandyci rządza Polską
W dniu poniedziałek, 17 września 2012 18:57:31 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Już raz wysłała pismo, że była w tym czasie w Niemczech. Dzisiaj i bez tego leciały w domu kurwy, bo nie chciała się podpisać pod moją dopiską, że komendat straży wiejskiej dopuszcza się przestępstwa...

No wiesz,
to, ze byla w Niemczech i nie wie, kto jezdzil, to nie wszystko, bo niedawno uchwalili prawo, ze jak wlasciciel auta nie potrafi wskazac, kto w danym czasie jechal, to sam odpowiada...
Sytuacja sie zmienia, jesli auto zostalo ukradzione...

Data: 2012-09-18 00:43:07
Autor: boukun
Bandyci rządza Polską

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Coś nie tak, chyba to zmyśliłeś, bo żonę straszą mandatem i sądem za niewiedzę... Już bez punktów, ale z nawiązką...

boukun

Data: 2012-09-17 19:19:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Bandyci rządza Polską

[...]

=============================

A jakby ją dupnęli za wprowadzanie Policji w błąd, to koszt wielokrotnie przekroczyłby wartość mandatu!
Heeeheee...to bylby numer !

Data: 2012-09-17 10:33:11
Autor: Marek
Bandyci rządza Polską
W dniu poniedziałek, 17 września 2012 19:19:29 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
> [...]

W zwiazku z tym, sklada zawiadomienie o popelnienie przestepstwa kradziezy jej auta i domaga sie poszukiwania przez policje sprawcow...

Jesli cala rodzina twierdzi, ze nikt nie jezdzil, to musial byc to OBCY, - czyli zlodziej !

Data: 2012-09-17 21:27:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Bandyci rządza Polską

napisał:

> [...]

Heeeheee...to bylby numer !

Jesli cala rodzina twierdzi, ze nikt nie jezdzil, to musial byc to OBCY, - czyli zlodziej !

Takie cuś, to rodzinka w buty może wsadzić!
Niedźwiedzki niech szybko płaci, bo póżniej będzie więcej kosztować!

Bandyci rządza Polską