Bandyci rządza Polską

Data: 2012-09-15 17:36:26
Autor: Marek Czaplicki
Bandyci rządza Polską
boukun pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 15 wrzesień 2012 17:01:

Ma mnie pobić, żebym jej powiedział?

Tam zaraz rękoczyny. Kobiety mają swoje sposoby na wyduszenie informacji. :)

Data: 2012-09-15 17:56:41
Autor: boukun
Bandyci rządza Polską

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k3279r$69q$1node1.news.atman.pl...
boukun pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 15 wrzesień 2012 17:01:

Ma mnie pobić, żebym jej powiedział?

Tam zaraz rękoczyny. Kobiety mają swoje sposoby na wyduszenie informacji. :)

A jak ja nie pamiętam, jak sie ta turystka z Krakowa nazywała, którą poznałem na wczasach i która mnie wiozła pamiętnego dnia w Białym Borze żony samochodem?

boukun

Data: 2012-09-15 19:22:51
Autor: Marek Czaplicki
Bandyci rządza Polską
boukun pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 15 wrzesień 2012 17:56:

[...]

:)

A jak ja nie pamiętam, jak sie ta turystka z Krakowa nazywała, którą
poznałem na wczasach i która mnie wiozła pamiętnego dnia w Białym Borze
żony samochodem?

Spoko. Jak kobieta zacznie przesłuchiwać nawet mumię egipską, to też się przyzna, że prowadziła jej samochód. :)

Bandyci rządza Polską