Bandyci rz±dza Polsk±

Data: 2012-09-15 18:44:34
Autor: Chiron
Bandyci rz±dza Polsk±
http://demotywatory.pl/2375839/Mistrz-cietej-riposty

demokracja to rz±dy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-15 18:56:48
Autor: boukun
Bandyci rz±dza Polsk±

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k32b9h$a97$1node1.news.atman.pl...
http://demotywatory.pl/2375839/Mistrz-cietej-riposty

Szanowny Panie Komendancie Straży Miejskiej w Białym Borze,

            w odpowiedzi na Pańskie pismo z dnia 04.09.2012 r. otrzymane w dniu 10.09.2012 r. informuję, iż oczywi¶cie udzieliłam w pi¶mie skierowanym do Straży Miejskiej w Białym Borze z dnia 03.08.2012 r. szczegółowych informacji na temat kto jest z reguły głównym kieruj±cym/użytkownikiem mojego pojazdu. Informowałam w w/w pi¶mie również Państwa, że nie jestem w stanie wskazać kto kierował w dniu 06.07.2012 r. we wskazanym w wezwaniu miejscu i czasie moim pojazdem, albowiem mieszkałam w tym czasie i pracowałam za granic± w Niemczech. M±ż mój nie udziela mi informacji, kto był użytkownikiem czy też kierowc± wspomnianego dnia, więc nie mog± Państwo wymagać ode mnie rzeczy niemożliwych do zrealizowania i za nie wykonanie rzeczy niemożliwych do wykonania karać jakim¶ mandatem. Oczywistym zatem jest, że nie mogę przyj±ć bezpodstawnego mandatu i odmawiam takowego przyjęcia.

boukun

Data: 2012-09-15 19:15:35
Autor: Chiron
Bandyci rz±dza Polsk±
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k32cbb$pbc$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jak Ci zafunduj± z 2 rozprawy- i nawet, jak wygrasz- to ile Cię wyniesie dojazd?

Data: 2012-09-15 19:17:13
Autor: boukun
Bandyci rz±dza Polsk±

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k32d3l$c22$1node1.news.atman.pl...
[...]

To nie mi, tylko żonie. Jak wygra a musi, moja w tym głowa, to się wszystko zwróci... Z zasady sprawa powinna być umożona bez przesłuchania...

boukun

Data: 2012-09-16 16:47:15
Autor: Wiesiaczek
Bandyci rz±dza Polsk±

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości
http://demotywatory.pl/2375839/Mistrz-cietej-riposty

Szanowny Panie Komendancie Straży Miejskiej w Białym Borze,

           w odpowiedzi na PaĹ„skie pismo z dnia 04.09.2012 r.
           otrzymane w
dniu 10.09.2012 r. informuję, iż oczywiście udzieliłam w piśmie
skierowanym do Straży Miejskiej w Białym Borze z dnia 03.08.2012 r.
szczegółowych informacji na temat kto jest z reguły głównym
kierującym/użytkownikiem mojego pojazdu. Informowałam w w/w piśmie
również Państwa, że nie jestem w stanie wskazać kto kierował w dniu
06.07.2012 r. we wskazanym w wezwaniu miejscu i czasie moim pojazdem,
albowiem mieszkałam w tym czasie i pracowałam za granicą w Niemczech.
Mąż mój nie udziela mi informacji, kto był użytkownikiem czy też
kierowcą wspomnianego dnia, więc nie mogą Państwo wymagać ode mnie
rzeczy niemoĹĽliwych do zrealizowania i za nie wykonanie rzeczy
niemożliwych do wykonania karać jakimś mandatem. Oczywistym zatem
jest, że nie mogę przyjąć bezpodstawnego mandatu i odmawiam takowego
przyjęcia.

Jak Ci zafundujÄ… z 2 rozprawy- i nawet, jak wygrasz- to ile CiÄ™
wyniesie dojazd?

Naiwny :)

Napisz, jak się skończyło?

--