Bandycka monarchia

Data: 2015-09-13 10:06:10
Autor: szklanynocnik
Bandycka monarchia
użytkownik zdumiony napisał:
Starożytni Rzymianie wygnali króla i rozpoczął się u nich złoty okres Rzeczpospolitej, gdzie Rzym z mikroskopijnego państewka rozrósł się do dużego państwa

Ciekawe co sobie myślały te niewolnice dupczone na życzenie,
galowie, spartakusy etc:)

Zresztą amatorów darmochy nigdy nie brakowało:
https://www.youtube.com/watch?v=wiXeL7VkUtw&feature=youtu.be&t=53s

Zara? Czy 2 lata temu we włoszech nie odkryto obozów w których siłą trzymano polaków? Czy nie było
pięknie:)

Data: 2015-09-13 19:12:48
Autor: the_foe
Bandycka monarchia
W dniu 2015-09-13 o 19:06, szklanynocnik@gmail.com pisze:
> [...]
>Rzym z mikroskopijnego państewka rozrósł się do dużego państwa

Ciekawe co sobie myślały te niewolnice dupczone na życzenie,

Galowie sami sobie winni, mieli kilka razy mozliwosc likwidacji Rzymu woleli cyklicznie plądrować, gwałcić brać okup i nie zarzynać kury. Az tu nagle kura stała się orłem ;)

--
@foe_pl

Bandycka monarchia