Bandyctwo w Warszawie

Data: 2019-12-13 23:35:33
Autor: boukun
Bandyctwo w Warszawie
Warszawa. 300 procent podwyżki za wywóz śmieci. Ratusz: "odpowiedzialny jest rząd PiS"

Radni Warszawy zdecydowali. Od lutego mieszkańcy stolicy zapłacą więcej za wywóz śmieci. Średnia podwyżka wyniesie 300 proc. Nowe opłaty są jednak inne od tych, które na początku proponował ratusz.

    Radni Warszawy zdecydowali o opłacie ryczałtowej
    Prezydenta Rafał Trzaskowski podkreśla, że podwyżki "odpowiada rząd PiS"
    Radni PiS twierdzą, że to "haracz"

Urzędnicy od kilku tygodni mówili o konieczności podniesienie opłat za odbiór odpadów. Chcieli ich uzależnienia od powierzchni mieszkania lub domu. Na czwartkowej sesji Rady Miasta przyjęto inną propozycję.

Projekt przedstawili radni Koalicji Obywatelskiej. To opłata ryczałtowa. Oznacza to, że w 2020 r. w Warszawie mieszkańcy domów rodzinnych zapłacą 94 zł miesięcznie, a mieszkań, niezależnie od ich metrażu - 65 zł.

https://wawalove.wp.pl/warszawa-300-procent-podwyzki-za-wywoz-smieci-ratusz-odpowiedzialny-jest-rzad-pis-6456186631309441a

Bandyctwo w Warszawie
4 min. temu

Od kiedy to mieszkaniec domu produkuje więcej śmieci od dwu osobowej rodziny w bloku?

mafioso
8 min. temu

Od dnia podwyżki zacznę generować śmieci ile wlezie!!!Co z tego ,że z żoną staramy się "recyklingować" co tylko się da .We dwoje "produkujemy" na tydzień małą reklamówkę śmieci . Proponuję ,  żeby do śmietnika każdy miał prywatny kod i wrzucając śmieci byłyby ważone.Rachunek za to co realnie wyrzucam a nie za widzimisię jakichś urzędasów!....Dlaczego samotna starsza pani ma płacić tyle samo co 5-cio osobowa rodzina???

lool
9 min. temu

ha ha ha, lewactwo wszystkie swoje nieudolne nierządy potrafi zawalać na innych ...

doWYPRANYCHmózg
10 min. temu

Tusk przez 8 lat twierdził, że wszystko co złego spowodowały jego rządy to wina PIS a on to samych cudów dokonywał więc czemu jego następcy mają zmieniać śpiewkę?

Data: 2019-12-13 14:49:58
Autor: Zenek Kapelinder
Bandyctwo w Warszawie
Nie bandyctwo tylko gospodarka rynkowa w wykonaniu pizdziakowej placformy. Palety kosztuja. Chcieli warszawiacy obecna władze to zostana ukarani.

Data: 2019-12-14 03:56:52
Autor: Konopny
Bandyctwo w Warszawie
użytkownik boukun napisał:
Warszawa. 300 procent podwyżki za wywóz śmieci. Ratusz: "odpowiedzialny jest rząd PiS"

cyt.
700 zł za garaż to nie jest wygórowana cena za to, że nie rządzi pisior. Naprawdę.

Data: 2019-12-14 09:31:31
Autor: Runt
Bandyctwo w Warszawie
W dniu 2019-12-13 o 23:35, boukun pisze:
Warszawa. 300 procent podwyżki za wywóz śmieci. Ratusz: "odpowiedzialny jest rząd PiS"

Radni Warszawy zdecydowali. Od lutego mieszkańcy stolicy zapłacą więcej za wywóz śmieci.

Kto wchodzi w skład Rady Warszawy? ;-)))

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-14 10:15:05
Autor: u2
Bandyctwo w Warszawie
W dniu 14.12.2019 o 09:31, Runt pisze:
[...]

ponoć może zabraknąć wody w Wiśle pod rządami Czasko, tak gadają:))))))))

Data: 2019-12-15 00:43:55
Autor: Jacek Bialy
Bandyctwo w Warszawie

Radni Warszawy zdecydowali. Od lutego mieszkańcy stolicy zapłacą więcej
za wywóz śmieci.

   -- - Kto wchodzi w skład Rady Warszawy? ;-)))

Decyzje w miejskich radach zapadają na szczeblach komisji. Wystarczy sprawdzić, kto wszedł do jakiej komisji i za jakie decyzje jest odpowiedzialny.

JB

Data: 2019-12-15 10:43:51
Autor: Runt
Bandyctwo w Warszawie
W dniu 2019-12-15 o 09:43, Jacek Bialy pisze:
[...]
Sprawdziłeś? ;-)

Czy link

https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,24092841,to-sklad-nowej-rady-warszawy-przedstawiamy-wszystkich-warszawskich.html?disableRedirects=true

nie jest dla ciebie wiarygodny? ;-)))

https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,25511735,dlaczego-smieci-sa-takie-drogie.html

Data: 2019-12-15 03:51:59
Autor: Jacek Bialy
Bandyctwo w Warszawie
[...]
       -- - Sprawdziłeś? ;-)

Nie mieszkam w Warszawie, dlatego nie bardzo mnie obchodzi, kto jakie taryfy ustawia im za wywóz śmieci.

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Gazetę Wyborczą kupowałem w latach 90. Nie czytałem ścierwa poza ostatnią stroną, gdzie podawali ceny walut oraz wyniki sesji na GPW. Komentarze giełdowe mieli bałamutne - nie ostrzegali ludzi przed nadchodzącym krachem, wręcz zachęcali do trzymania akcji po pierwszych spadkach, kiedy padały linie oporu. Na szczęście nigdy nie sugerowałem się tym co tam piszą, jako że nigdy nie było to pismo dla mnie wiarygodne.

JB

Data: 2019-12-15 16:23:40
Autor: Runt
Bandyctwo w Warszawie
W dniu 2019-12-15 o 12:51, Jacek Bialy pisze:
[...]
Tutaj ze śmieciami tez jest podobna komedia. ;-)
[...]

Jak każdy z ówczesnych komunistów! ;-)
Nie czytałem ścierwa poza ostatnią stroną,
Czytałeś z obrzydzeniem? ;-)))
gdzie podawali ceny walut oraz wyniki sesji na GPW.
GPW działa chyba od ok 1991 r czy tak?
Komentarze giełdowe mieli bałamutne
Przeciez nie sa gazetą "finansową".
- nie ostrzegali ludzi przed nadchodzącym krachem,
Dlaczego mieliby to robić?
Trzeba było czytać wiarygodną Trybunę Ludu! ;-)))
wręcz zachęcali do trzymania akcji po pierwszych spadkach, kiedy padały linie oporu.
Sraczka gieldowa jest złym doradca.
W tamtych latach dopiero ludzie uczyli się grać na giełdzie.
Na szczęście nigdy nie sugerowałem się tym co tam piszą, jako że nigdy nie było to pismo dla mnie wiarygodne.
Z założenia? ;-)

Data: 2019-12-15 13:06:09
Autor: Jacek Bialy
Bandyctwo w Warszawie
Na szczęście nigdy nie sugerowałem się tym co tam piszą,
jako że nigdy nie było to pismo dla mnie wiarygodne.
    -- - Z założenia? ;-)

Od pierwszego numeru z wielkim nagłówkiem 'Wiosna nasza!'. A potem szła w odcinkach ewangelia jaruzelskiego zbawienia - mit założycielski IIIRP.

JB

Data: 2019-12-16 07:46:11
Autor: Runt
Bandyctwo w Warszawie
W dniu 2019-12-15 o 22:06, Jacek Bialy pisze:
[...]

Uczestniczyłes w tym?

Data: 2019-12-16 02:27:58
Autor: Jacek Bialy
Bandyctwo w Warszawie
[...]

   -- - Uczestniczyłes w tym?

Że niby w czym?
JB

Data: 2019-12-16 19:29:42
Autor: Runt
Bandyctwo w Warszawie
W dniu 2019-12-16 o 11:27, Jacek Bialy pisze:
[...]

W posiedzeniach WRON.

Data: 2019-12-16 12:19:05
Autor: Jacek Bialy
Bandyctwo w Warszawie
[...]

Rozumiem, że poważnie się pytasz o wiarygodność GW..  Odpowiadam, że jest to sekta, której narracja legła u podstaw wirtualnego świata wartości, na którym zbudowano III RP..  Co jakiś czas w tym świecie zapala się napis 'GAME OVER', po którym jedni się budzą z mniejszym lub większym kacem, a inni się wkurwiają i szukają coraz to nowych wersji Michtrixa.
Zresztą sam Michnik nie był tu żadnym demiurgiem. Gdy Pani Matka żyła, dostarczała software najlepszej jakości. Ale nie ma jej i nie będzie, dlatego to już naprawdę GAME OVER.

JB

Data: 2019-12-17 07:22:57
Autor: Runt
Bandyctwo w Warszawie
W dniu 2019-12-16 o 21:19, Jacek Bialy pisze:
[...]

Bardzo tęsknisz za PRL i PZPR? ;-)))

Data: 2019-12-17 13:44:59
Autor: Jacek Bialy
Bandyctwo w Warszawie
[...]

A czym jest III RP, jeśli nie przedłużeniem PRL?  Ani w Magdalence, ani tym bardziej przy Okrągłym Stole nie zakładano końca istnienia PRL - tam chodziło o modernizację PRL w duchu kremlowskiej 'pieriestrojki'.
Zmiana nazwy i pluralizm polityczny pojawiły się po upadku Muru Berlińskiego i rozpadzie bloku komunistycznego w krajach ościennych. Od tej pory Wyborcza zaczęła stawiać III RP w roli jakiegoś przeciwieństwa peerelu. Manipulacja ta była możliwa dzięki fałszywej definicji komunizmu - system ten zaczęto powszechnie definiować w kategoriach czysto ekonomicznych, jako wadliwy projekt gospodarczy (bardzo często jako państwo opiekuńcze, co jest totalnym nieporozumieniem).   Tego typu rozumowanie zrodziło się jeszcze w czasach Gomułki pośród jego partyjnych antagonistów, a często i wśród ich dzieci. Stąd środowiska tzw. lewicy laickiej w latach 70, które później weszły do Solidarności, stąd pomysły 'naprawiania socjalizmu', które znalazły szansę urzeczywistnienia przy okrągłym meblu.
Nawet dzisiaj większość politycznej elity III RP wywodzi się od tego mebla, czyli ideę swego działania czerpali z planu modernizacyjnego PRL. A nawet jeśli kogoś do tego stołu nie dopuszczono (Korwin), to i tak jest przeżarty mentalnością reszty towarzystwa.

JB

Data: 2019-12-18 06:59:03
Autor: Runt
Bandyctwo w Warszawie
W dniu 2019-12-17 o 22:44, Jacek Bialy pisze:
[...]

Chcesz powiedzieć, że właściwa nazwa to PRL-pis?

Data: 2019-12-17 23:34:51
Autor: Jacek Bialy
Bandyctwo w Warszawie
A czym jest III RP, jeśli nie przedłużeniem PRL?

   -- - Chcesz powiedzieć, że właściwa nazwa to PRL-pis?

Aleś q'wa wymyślił...   Najjaśniejsza POmroczna gamoniu - buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-12-18 08:51:13
Autor: Runt
Bandyctwo w Warszawie
W dniu 2019-12-18 o 08:34, gamoń Jacek Bialy pisze:
A czym jest III RP, jeśli nie przedłużeniem PRL?

    -- - Chcesz powiedzieć, że właściwa nazwa to PRL-pis?
Aleś q'wa wymyślił...
Zabrakło argumentów? ;-)
Najjaśniejsza POmroczna gamoniu - buuu ha-ha!
POdtrzymuje swoje zdanie: PRL-pis. Keep a smile!

Data: 2019-12-18 00:17:47
Autor: Jacek Bialy
Bandyctwo w Warszawie
    -- - Chcesz powiedzieć, że właściwa nazwa to PRL-pis?
Aleś q'wa wymyślił...
Zabrakło argumentów? ;-)
-- -- -- -- -- -- -- --

Na co i jakich argumentów?  Czy ty w ogóle rozumiesz to co piszesz, czy pomyliły ci się ściągi od oficera prowadzącego?

Najjaśniejsza POmroczna gamoniu - buuu ha-ha!
POdtrzymuje swoje zdanie: PRL-pis. Keep a smile!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No to mnie q*rwa połechtaj, albo poproś oficera prowadzącego, żeby wymyślił coś weselszego - a może chłopu się zmarło?   Nu - współczuję..

JB

Data: 2019-12-18 10:00:18
Autor: Runt
Bandyctwo w Warszawie
W dniu 2019-12-18 o 09:17, Jacek Bialy pisze:
     -- - Chcesz powiedzieć, że właściwa nazwa to PRL-pis?
Aleś q'wa wymyślił...
Zabrakło argumentów? ;-)
-- -- -- -- -- -- -- --
Na co i jakich argumentów?

Bluzgi to oznaka braku argumentów.

Czy ty w ogóle rozumiesz to co piszesz,

Ależ skąd. Wystarczy, że ty nie kumasz tekstu pisanego innym krojem niż cyrylicą.

czy pomyliły ci się ściągi od oficera prowadzącego?

Tęsknisz za czasami SB, prawda?

Najjaśniejsza POmroczna gamoniu - buuu ha-ha!
POdtrzymuje swoje zdanie: PRL-pis. Keep a smile!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
No to mnie q*rwa

Zabrakło argumentów? ;-)

połechtaj,

Sam sobie połechtaj! ;-)))

albo poproś oficera prowadzącego,

Tęsknisz za czasami SB, prawda?

żeby wymyślił coś weselszego

Tęsknisz za czasami SB, prawda?

- a może chłopu się zmarło?

Sądzisz, że jesteś wieczny?

Nu - współczuję..

A ja ci nie.

Data: 2019-12-19 03:44:02
Autor: Jacek Bialy
Bandyctwo w Warszawie
[...]

To nie wiesz ciulu głupi, że na poważne traktowanie trzeba sobie zasłużyć?  Zastanawiałeś się nad tym, co ty tutaj robisz?   Przedrzeźniasz innych, małpujesz cudzie argumenty i odwracasz je vice versa, albo wyjeżdzasz z dowcipasem w stylu 'PRL-pis'.  I jak tu szukać argumentów dla takiego debila?

JB

Data: 2019-12-20 06:19:24
Autor: Runt
Bandyctwo w Warszawie
W dniu 2019-12-19 o 12:44, ciul głupi Jacek Bialy pisze:
[...]

To nie wiesz ciulu głupi,

Bluzgi to oznaka braku argumentów! ;-)))

że na poważne traktowanie trzeba sobie zasłużyć?

No to sie staraj.

Zastanawiałeś się nad tym, co ty tutaj robisz?

Czytam chore wypociny takich "ciuli" jak ty.

Przedrzeźniasz innych, małpujesz cudzie argumenty

"Chcesz banana?" - któz to napisał, co?

i odwracasz je vice versa,

Doceniam, że to zauwazyłes. Na tym polega kpina!

albo wyjeżdzasz z dowcipasem w stylu 'PRL-pis'.

Albo Kawecki ;-))))

I jak tu szukać argumentów dla takiego debila?

Zabrakło argumentów "ciulu głupi"?

Data: 2019-12-20 01:22:58
Autor: Jacek Bialy
Bandyctwo w Warszawie
Przedrzeźniasz innych, małpujesz cudzie argumenty
    -- - "Chcesz banana?" - któz to napisał, co?

No ja napisałem i co z tego ma wynikać?

i odwracasz je vice versa,
Doceniam, że to zauwazyłes. Na tym polega kpina!

Ale ty nic innego nie potrafisz!   Tak trudno jest ci pogodzić się z faktem, że jesteś głupi?  JB

Data: 2019-12-19 03:53:06
Autor: Jacek Bialy
Bandyctwo w Warszawie
Najjaśniejsza POmroczna gamoniu - buuu ha-ha!
POdtrzymuje swoje zdanie: PRL-pis. Keep a smile!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
No to mnie q*rwa

   -- - Zabrakło argumentów? ;-)

Jakich kurwa ty chcesz argumentów?  Mam się śmiać razem z tobą z kalamburów na poziomie piaskownicy?  Powiedz chociaż żeś dziecko, to przestanę przy tobie kląć.

JB

Data: 2019-12-20 06:24:11
Autor: Runt
Bandyctwo w Warszawie
W dniu 2019-12-19 o 12:53, Jacek Bialy pisze:
[...]

Jakichkolwiek. Nie bluzgaj dziadek.

Mam się śmiać razem z tobą

Smiech to zdrowie.

z kalamburów na poziomie piaskownicy?

Coż, dostosowuj ich poziom do takich "ciuli głupich" jak np. ty.

Powiedz chociaż żeś dziecko,

Każdy jest czyims dzieckiem.

to przestanę przy tobie kląć.

Może masz zespół Tourette'a?

Data: 2019-12-20 01:39:59
Autor: Jacek Bialy
Bandyctwo w Warszawie
Jakich kurwa ty chcesz argumentów?

     -- - Jakichkolwiek.  (...)

Nie zasługujesz na żadne bo:
1) jesteś głupi i niewiele rozumiesz z tego co czytasz,
2) ze swoją głupotą nie potrafisz się pogodzić - ukrywasz ją pod arogancją,
3) nie masz szacunku do czyichś argumentów. Zacznij najpierw ludzi traktować poważnie, a potem oczekuj tego od innych ty głupi chuju!

JB

Data: 2019-12-15 16:31:31
Autor: u2
Bandyctwo w Warszawie
W dniu 15.12.2019 o 12:51, Jacek Bialy pisze:

[...]

UB

giełda w Bolanda to łowienie frajerów, którzy sądzą, że tam panują uczciwe reguły gry:)))))))))

Data: 2019-12-15 06:53:33
Autor: Konopny
Bandyctwo w Warszawie
W dniu niedziela, 15 grudnia 2019 10:43:51 UTC+1 użytkownik Runt napisał:
> [...]

-- Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Wajśawka zadłużona na ponad 5mld, na spłatę kredytu/odsetek w tym roku
2019r idzie 600mln.

Niech w wajśawce będzie 1mln pracujących
600mln/1mln pracujących = 600 pln rocznie na wajśaskiego łba.

Aj waj. Tylko nikomu pajdziu nie mów:)

Kasy brakuje to i śrubę trza docisnąć.

Czemu w projekcie budżetu wajśawki te dane były na kilku ostatnich stronach?
Bo tam nikt nie zagląda (prócz dociekliwych:)). Aj waj:)!

Data: 2019-12-15 16:28:44
Autor: Runt
Bandyctwo w Warszawie
W dniu 2019-12-15 o 15:53, Konopny pisze:
Wajśawka zadłużona na ponad 5mld, na spłatę kredytu/odsetek w tym roku
2019r idzie 600mln.
To żadne pieniądze dla takiego miasta.
Niech w wajśawce będzie 1mln pracujących
600mln/1mln pracujących = 600 pln rocznie na wajśaskiego łba.
To  żadne pieniądze.
Aj waj. Tylko nikomu pajdziu nie mów:)
Aj waj! Aj waj. Zrobi sie 600+ i będzie cacy.
Kasy brakuje to i śrubę trza docisnąć.
Na śmieciach to zrobił interes Al Capone.
Czemu w projekcie budżetu wajśawki te dane były na kilku ostatnich stronach?
Bo tam nikt nie zagląda (prócz dociekliwych:)).
Sądzisz, że nawet radni z PiS tam nie zaglądają? A może po prostu się na tym nie znaja i sa tylko "przeciw" bo to jedyne co potrafią.
Aj waj:)!
Pejsy ci dyndają! ;-)))--