Bandytyzm polski

Data: 2012-05-31 11:18:08
Autor: Hrabia Bobrowski
Bandytyzm polski

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jq79kn$24g8$1adenine.netfront.net...
Sprzedaż urządzeń viaAUTO ruszyła w ubiegłą środę. Do tej pory sprzedano kilkaset urządzeń.

- Myślę, że zainteresowanie kierowców będzie rosło w miarę tego, jak będą się zwiększać kolejki przed bramkami, zwłaszcza w obszarze aglomeracji śląskiej. Liczymy na to, że właśnie tam zainteresowanie nowym rozwiązaniem może być największe - mówi dyrektor Kapsch Telematic Services.

He, Polacy sami sobie szykują bata.

Ty pewnie chciałbyś by było wszystko za darmo. Czasy ci się chłopie mylą.

BBR

Data: 2012-05-31 11:25:07
Autor: gringo
Bandytyzm polski

Użytkownik "Hrabia Bobrowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fc7374f$0$1209$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Jakie za darmo? Moje auto, moje paliwo, moje podatki, moja praca przy budowie autostrady, moja krwawica w tworzenie infrastruktury, wszystko moje. A po dziurawych ulicach będę musiał jeździć i na amortyzację samochodu więcej wydawać. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-05-31 12:58:13
Autor: Hrabia Bobrowski
Bandytyzm polski
Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jq7e4l$274a$2adenine.netfront.net...

[...]

Nie gadaj! To ty spowolniałeś budowę A2, kradłeś ropę z beczek, nie płaciłeś podatku od tego przychodu, kilometry za prywatne podróże dałeś w koszty, tak?  Kto twoim zdaniem będzie płacić za utrzymanie dróg, łatanie dziur itp? Chińczycy?

BBR