Bandziory!!!

Data: 2014-02-17 05:44:51
Autor: MarkWoydak
Bandziory!!!

news:ldr64r$c7r$1mx1.internetia.pl...
Co za skurwysyny z tych  POlityków... W TVP Info leciała przed chwilą
jakaś debata z udziałem pomniejszych POlitruków i jakiś debil zarzucał
posłance z PiS, że jak się zmniejszy wiek emerytalny, to dzisiaj i tak już
okropnie zadłużony ZUS prędzej całkowicie splajtuje...

Przeciez od dawna wiadomo, że trzeba płacić na takich nierobów jak ty. Sądzisz, że PiS da ci "godną" twoich potrzeb emeryturę byś mógł pławić się w luksusie po latach opierdalania się? Zagłosuj na Jarosława DamWam, może spełni twoje marzenia.

MW

Data: 2014-02-17 21:20:10
Autor: boukun
Bandziory!!!
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ldthtl$4fr$1news.albasani.net...

[...]

Na mnie nikt nie płaci debilu, na bandę Tuska i resztę pasożytów u władzy trzeba płacić i to dla nich, by im się żyło lepiej zostaliśmy wszyscy okradzeni przez tych bandziorów z emerytury...

boukun

Data: 2014-02-18 02:18:16
Autor: stevep
Bandziory!!!

[...]