Bandziory jebane

Data: 2013-06-04 18:13:56
Autor: boukun
Bandziory jebane
rozpływają się nad swoim zwycięstwem nad zniewolonym narodem polskim...

Tfu!

boukun

Data: 2013-06-04 18:21:48
Autor: Parvus
Bandziory jebane
O czym ty bredzisz nawiedzony komuchu?

Data: 2013-06-04 19:17:08
Autor: boukun
Bandziory jebane
Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:51ae1476$0$1226$65785112news.neostrada.pl...
O czym ty bredzisz nawiedzony komuchu?

O tym

http://www.youtube.com/watch?v=Jcdvmtb7ZJw

boukun

Data: 2013-06-04 23:55:04
Autor: miś z okienka
Bandziory jebane

| rozpływają się nad swoim zwycięstwem nad zniewolonym narodem polskim...

Kto sie rozpływa prowoku? Kazdy znalazl se jakies podworko, a ty
jeszcze na sluzbie?

Data: 2013-06-05 00:56:29
Autor: boukun
Bandziory jebane
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kolnnv$pi6$1node2.news.atman.pl...

| rozpływają się nad swoim zwycięstwem nad zniewolonym narodem polskim...

Kto sie rozpływa prowoku? Kazdy znalazl se jakies podworko, a ty
jeszcze na sluzbie?

| Tfu!

Co znaczy każdy? I jakie podwórko? Cały naród zniewolony przez SBeckich bandziorów okrągłostołowych...

boukun

Data: 2013-06-06 20:11:57
Autor: miś z okienka
Bandziory jebane

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kolrtd$bji$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > |

| Co znaczy każdy? I jakie podwórko?

  to nie wiesz kto ci placi balwanie?

Data: 2013-06-05 16:01:35
Autor: Trybun
Bandziory jebane
W dniu 2013-06-04 18:13, boukun pisze:
rozpływają się nad swoim zwycięstwem nad zniewolonym narodem polskim...

Tfu!

boukun

A ty nie z nimi? Przecież osiągnąłeś to o co walczyłeś zniszczyłeś system, zniszczyłeś znienawidzonego Generała, ten którego nosiłeś na rekach przejął ster, a wiec o co i do kogo te żale?

Data: 2013-06-05 17:05:18
Autor: boukun
Bandziory jebane
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kongbs$q40$1node1.news.atman.pl...
[...]

System ma się bardzo dobrze, jest nie do złamania... Generał zbrodniarz też ma się dobrze i jego system jak widać...

boukun

Data: 2013-06-07 10:42:57
Autor: Trybun
Bandziory jebane
W dniu 2013-06-05 17:05, boukun pisze:
[...]

Wydaje się że już całkowicie zatraciłeś poczucie rzeczywistości.. Obudź się! - Ludzie władzy już nie jeżdżą fiatami 132 i Wołgami. W ogłoszeniach już nie stoi "zatrudnię" a "dam pracę" itditp. Jaruzelski jest skazany na los wiecznego oskarżonego - żeby nigdy gawiedź nie przestała rzucać w niego kamieniami i plucia, Żeby ciągle oskarżając jego, oskarżać system w którym to robotnik i chłop czyli ci co stanowią o jego być albo nie być grali piewsze skrzypce.
Niestety obawiam się że ty byłeś wtedy gdy rozwalałeś państwo robotniczo-chłopskie normalnym bezmózgim imbecylem, takim pozostaniesz do śmierci.

Data: 2013-06-07 15:09:44
Autor: boukun
Bandziory jebane
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kos6e6$1qq$1node2.news.atman.pl...
[...]

Kto się polityka para, ten od polityki ginie. Jaruzelskiemu włos z głowy nie spadnie, jako ojcowi chrzestnemu tego kurewskiego systemu. To jest hucpa, ten cały proces do śmierci. Udają, że chcą coś zrobić, bo muszą, bo są postawieniu do muru przez głupi bo głupi naród... Powinien był skończyć w krótkim procesie jak Causescu.

Jak może reżim skazać swojego generała, który im dał Polskę na tacy?

Jaruzelski to zbrodniarz i powinien był skończyć jak zbrodniarz, okradł i zniewolił nasz kraj na wieki, sprzedawał już od 1980 roku...

Jaruzelski ani nie zatrudniał, ani nie dawał pracy, on tworzył obozy pracy dla zniewolonego narodu polkskiego, on gnębił jako pierwszy w tym systemi, nasz zniewolony naród, OC w OHP to jeden z wielu przykładów, podwyżki w stanie wojennym to kolejny itd. itp...

boukun

Data: 2013-06-08 01:08:02
Autor: miś z okienka
Bandziory jebane

| Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Kto się polityka para, ten od polityki ginie.

  gdzies ty to boukun przeczytal i w ktorej ewangelii?
Ksiadz Popieluszko nigdy polityka sie nie zajmowal, a jednak zginal. Teraz popatrz na wielkich ksiazat naszego Kosciola, ktorzy poczalwszy od Wyszynskiego, a skonczywszy na okraglym meblu prowadzili misterne polityczne gry z czerwonymi wladzami. I co? Prymas Wyszynski dozyl sedziwego wieku, arcybiskup Dabrowski rowniez, biskup Orszulik zdaje sie, ma sie niezle...
Moze powiesz debilu, ze  xx Suchowolec i Niedzielak zajmowali sie polityka?

Data: 2013-06-08 14:03:38
Autor: boukun
Bandziory jebane
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kotq5s$m6l$5node2.news.atman.pl...

> [...]

 gdzies ty to boukun przeczytal i w ktorej ewangelii?
Ksiadz Popieluszko nigdy polityka sie nie zajmowal, a jednak zginal.

Ten jak najbardziej się polityką parał i dlatego go ubili. Ja mniej, to mi tylko najazd na chatę robili i inwigilowali...

boukun

Data: 2013-06-08 19:29:33
Autor: miś z okienka
Bandziory jebane

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > |

| Ten jak najbardziej się polityką parał i dlatego go ubili.

Sam zes to wymyslil, czy twoj oficer prowadzacy tak ci powiedzial?
Nawet Armia Krajowa byla organizacja apolityczna, a ty sie czepiasz wikarego, ktory pomagal przesladowanym.
Zapamietaj sobie boukun, ze Popieluszke ubili po to, zeby nie przeszkadzal koscielnym hierarchom w ich politycznych planach.

Data: 2013-06-09 00:44:50
Autor: boukun
Bandziory jebane
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kovpoc$a77$2node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > |

> [...]

Zapamietaj sobie boukun, ze Popieluszke ubili po to, zeby nie przeszkadzal
koscielnym hierarchom w ich politycznych planach.

Popiełuszkę ubili po to, żeby nie przeszkadzał syjonistom w obecnie zrealizowanych planach...

Przy okrągłym stole układali się przede wszystkim syjoniści, zarówno ci z kleru, jak i z PZPRu... i KORu...

BOUKUN

Data: 2013-06-09 22:02:57
Autor: miś z okienka
Bandziory jebane

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > | > |

| > |

| Popiełuszkę ubili po to, żeby nie przeszkadzał syjonistom w obecnie
| zrealizowanych planach...

A cóż to? Popiełuszko przeszkadzał im Izrael budować?

| Przy okrągłym stole układali się przede wszystkim syjoniści, zarówno ci z
kleru,
| jak i z PZPRu... i KORu...

Widać boukunie, ze towarzysz Gomółka nieźle narobił ci do mózgu.  Syjoniści to ci od wzgórza Syjonu, skąd wyrzucają Arabów i ich meczety. Co to ma wspólnego z okrągłym meblem?

Data: 2013-06-09 22:10:18
Autor: boukun
Bandziory jebane
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kp2n33$7of$1node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > | > |

| > |

| Popiełuszkę ubili po to, żeby nie przeszkadzał syjonistom w obecnie
| zrealizowanych planach...

A cóż to? Popiełuszko przeszkadzał im Izrael budować?

Widocznie tak...

> [...]

ci od wzgórza Syjonu, skąd wyrzucają Arabów i ich meczety. Co to ma wspólnego z

Ano to:

http://www.wroclawskikomitet.pl/komitet/ogloszenia/item/1841-kto-jest-kim-%E2%80%93-okr%C4%85g%C5%82y-st%C3%B3%C5%82-jak-to-syjoni%C5%9Bci-polsk%C4%99-dzielili

boukun

Data: 2013-06-09 23:18:45
Autor: miś z okienka
Bandziory jebane

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp2o2s$h4m$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > | > | > |

| > | > |

| > |
| > |
| > |

| Widocznie tak...

To pewnie go zabił Mosad?

Data: 2013-06-09 23:30:50
Autor: u2
Bandziory jebane
W dniu 2013-06-09 23:18, miś z okienka pisze:
> [...]
| > |

| Widocznie tak...

To pewnie go zabił Mosad?

te partyjny synu, andropow to zydek z pochodzenia, ale trudno podejrzewac sukin syna o przynaleznosc do mossadu...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-10 13:03:17
Autor: boukun
Bandziory jebane
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał
| > |

| Widocznie tak...

To pewnie go zabił Mosad?

Nie, ubili go polscy syjoniści od Kiszczaka, ci, co stworzyli ten dzisiejszy kurewski i bandycki system...

boukun

Data: 2013-06-10 14:42:45
Autor: miś z okienka
Bandziory jebane

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp4cde$oa1$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał
| > | > |

| > |
| > |

| Nie, ubili go polscy syjoniści od Kiszczaka,

Za to, że zawadzał Izraelowi?

Data: 2013-06-10 18:38:48
Autor: boukun
Bandziory jebane
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kp4hjv$rf$1node2.news.atman.pl...

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał
| > | > |

| > |
| > |

| Nie, ubili go polscy syjoniści od Kiszczaka,

Za to, że zawadzał Izraelowi?

Tak, za to, że zagrażał syjonizmowi i polskim syjonistom...

boukun

Data: 2013-06-10 23:36:18
Autor: miś z okienka
Bandziory jebane

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp502l$nsl$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > | > | > |

| > | > |
| > | > |

| > |

| Tak, za to, że zagrażał syjonizmowi i polskim syjonistom...

A cóż to? Przestraszyłes się siebie?

Data: 2013-06-08 00:54:04
Autor: miś z okienka
Bandziory jebane

> [...]
| o jego być albo nie być grali piewsze skrzypce.
| Niestety obawiam się że ty byłeś wtedy gdy rozwalałeś państwo

A powiedzcie jeszcze Trubunie, co to znaczy panstwo robotniczo-chlopskie? Jaruzelski to byl robotnik, czy chlop?
Ja bylem w PRL-u robotnikiem i zarabialem na jedna plyte Pink Floyd miesiecznie. Troche oddawalem mamie, wiec co pare miesiecy chodzilem na katowicki szaber-plac i kupowalem sobie a to 'Wish you were here', a to 'The dark side of the moon'. Kocham muzyke i zawsze marzylem, ze jak bede zarabial, to sobie za wlasne pieniadze kupie. No i zarabialelem 110% ceny takiej plyty.
Tylko mi nie mow komuchu, ze robotnik w panstwei robotniczo-chlopskim nie musi takiej muzyki sluchac. Kiedys taki tekst uslyszalem, potem pierdolnalem robota w komuszej fabryce i zajalem sie spekulacja na tym samym bazarze, gdzie kupowalem te plyty.

Bandziory jebane