Bank Światowy jest gotów „pomóc” Li bii

Data: 2011-08-29 17:35:55
Autor: u2
Bank Światowy jest gotów „pomóc” Li bii
... zamrożono ponad 60 mld zielonych dyktatora na Zachodzie. Teraz Zachod
hojnie oferuje 1,5 mld pomocy :

http://marucha.wordpress.com/2011/08/24/bank-swiatowy-jest-gotow-%E2%80%9Epomoc%E2%80%9D-libii/

W poniedziałek World Bank rozesłał e-maile, w których zobowiązał się do
ponownego „związania się” z Libią i do pomocy w odbudowie kraju. Dodano,
że podczas trwania konfliktu, Bank „monitorował sytuację ekonomiczną w
Libii w koordynacji z ONZ, jednak nie było przedstawicielstwa w Trypolisie”.

To hipokrytyczne oświadczenie jest dowodem na to, że głównym celem
inwazji NATO na Libię było zniszczenie jej niezależnego systemu
finansowego oraz infrastruktury. Libia jest jednym z nielicznych krajów
świata, który nie posiada żadnych długów. Co więcej, ma poważne zasoby
144 ton złota, co mogło być celem gangsterów przejmujących kontrolę nad
światem przez takie właśnie instytucje jak Bank Światowy.

Starannie ukrywa się fakt, że Libia miała najwyższy poziom życia w
Afryce, darmową służbę zdrowia, wysoko rozwiniętą edukację, a system
nawodnienia zbudowany przez Kadafiego uczynił z Libii jedną wielką oazę.
Wszystko to co Kadafi zbudował dla swojego narodu zniszczyły
barbarzyńskie naloty NATO.

Bank Światowy dokonuje przejęcia kontroli nad krajami poprzez „pomoc
finansową”, która z uwagi na wysoką lichwę, przez większość krajów nie
może być zrealizowana. W takiej sytuacji stanęło kilka krajów
europejskich. Grecja została zmuszona do wysprzedaży części swojego
terenu w ręce prywatnych bankierów. Podobna sytuacja czeka niedługo
Hiszpanię, Irlandię, Portugalię i Włochy, a także Polskę i to być może
jeszcze wcześniej niż w.w. kraje. Schemat przejmowania kontroli nad
światem przez mafię Rotszyldów, Warburgów, Oppenheimerów i innych
międzynarodowych rodzin bankierskich – tych samych, którzy finansowali
Hitlera i rewolucję sowiecką, został opublikowany m.in. przez Johna
Perkinsa – ekonomicznego hit-mana.

Ten sam schemat stosuje się w przypadku Libii. Atak „rebeliantów” czyli
szkolonej przez Mossad, CIA, MI5 i inne agencje globalnych syjonazistów
był przykrywką medialną dla ataku NATO, które to rzekomo miało tylko
ochraniać ludność cywilną. W kontekście oświadczenia Banku Światowego,
widać wyraźnie cel zamachu na Libię – przejęcie kontroli finansowej nad
jednym z ostatnich przyczółków wolności. Zniszczono ten kraj, by
zniewolić Libijczyków poprzez „pomoc finansową” na odbudowę.

Bank Światowy kontroluje już 187 krajów, jesteśmy więc bardzo blisko
momentu gdy oficjalnie powołany zostanie prywatny „Rząd Światowy” ze
„światową policją”, „światową armią” i „światowym sądem”. Każda próba
oderwania się od tego ultra-faszystowskiego układu spotka się z
interwencją „sił pokojowych świata”. Jedyną nadzieją są nie kontrolowane
jeszcze w pełni przez syjonazistów Rosja i USA. Chiny także są na dobrej
drodze do usamodzielnienia. Kluczowym momentem w unicestwieniu planów
depopulacyjnych syjonazistów mogłoby być przejęcie rządów w USA przez
Amerykanów. Ron Paul ma najwyższe notowania wśród kandydatów na
Prezydenta. Usunięcie go spowodowałoby tylko rewolucję w USA, a to nie
było by na rękę międzynarodowej mafii.

Data: 2011-08-29 16:01:15
Autor: obserwator
Bank wiatowy jest gotw ?pomc? Libii
Marucha manipuluje informacja. Miesza fakty z wymyslami, aby macic ludziom w
glowach.

Pozyteczny idiota lub agent wpywu?

Dziwne, ze zapomnial, iz Kadafi byl uzbrajany przez Rosje i z Putinem zyl za
pan brat. Teraz sytuacja sie pozornie zmienila. Ale tylko pozornie, bo Rosja zaczela oficjalnie grac z zachodem przy jednym stole. http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci_agencyjne/pap/artykul/rosja;po;23;latach;kadafi;znow;w;moskwie,217,0,381913.html

Data: 2011-08-29 16:08:14
Autor: obserwator
Marucha pieprzy trzy po trzy. A oto fakty z ta forsa Kadafiego.
 Pieniadze zostana odmrozone. *Niemcy pomog w odbudowie Libii

Niemcy mog odgrywa kluczow rol w powojennej odbudowie Libii - oceni szef
niemieckiej dyplomacji Guido Westerwelle. Zdaniem czci komentatorw pomoc
Libijczykom byaby zadouczynieniem za brak udziau w interwencji przeciwko
reimowi Muammara Kadafiego.
Niemcy pomog w odbudowie Libii   HANNIBAL HANSCHKE/PAP/EPA Guido Westerwelle,
szef niemieckiej dyplomacji

"Libia potrzebuje teraz odbudowy, ktra pozwoli na trwa stabilizacj tego
kraju. Niemcy maj dowiadczenie i szczeglne kompetencje w tej dziedzinie" -
powiedzia Westerwelle w opublikowanej w rod rozmowie z gazet "Passauer
Neue Presse".

Zdaniem ministra, gospodarcza odbudowa ma decydujce znaczenie dla sukcesu
przeomu demokratycznego. "Bdziemy suy rad i pomoc, jeli takie bdzie
yczenie (wadz Libii)" - doda Westerwelle.

W najbliszych dniach libijscy powstacy maj otrzyma pierwsz cz
udzielanego przez Niemcy kredytu w cznej wysokoci 100 mln euro. rodki te
maj wesprze prace nowych wadz Libii do czasu odmroenia pozostajcych w
zagranicznych bankach pienidzy reimu Kadafiego; tylko w Niemczech
zamroonych jest 7,2 mld euro.

http://gosc.pl/doc/928231.Niemcy-pomoga-w-odbudowie-Libii

Ps. prosze nie zapominac, ze na terenie Polski dziala bardzo intensywnie
przede wszytki ruska agentura wplywu, udajaca troske o Polske.

Data: 2011-08-29 16:18:15
Autor: obserwator
Tusk jak zwykle stanal w rozkroku

..i nie poparl przewrotu w Libii. Polacy stracili okazje wziecia udzialu w
odbudowie kraju i zarobienia duzej forsy.

Data: 2011-08-29 18:51:07
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 18:08,  obserwator pisze:
[...]

O tej dwulicowosci Zachodu pisze, najpierw zburza, aby potem pomoc, tak
jak dla Grecji.

Wcale mi nie zal Muchomora, zasluzyl sobie na wygnanie. Ale nie nalezy
tracic zdrowego rozsadku w ocenie wydarzen nie tylko w Libii.

Data: 2011-08-29 17:14:07
Autor: obserwator
Marucha pieprzy trzy po trzy. A oto fakty z ta forsa Kadafiego.
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
O tej dwulicowosci Zachodu pisze, najpierw zburza, aby potem pomoc, tak
jak dla Grecji.

...a co zburzyli w Grecji?

Wcale mi nie zal Muchomora, zasluzyl sobie na wygnanie. Ale nie nalezy
tracic zdrowego rozsadku w ocenie wydarzen nie tylko w Libii.

Libanska dispora na calym swiecie szaleje z radosci. Szaleja bo nie maja rozsadku?

http://english.aljazeera.net/news/africa/2011/08/201182282315305270.html

Data: 2011-08-29 17:18:45
Autor: obserwator
Przyczyny greckiego kryzysu tkwi w systemowej korupcji.

Transparency International dowodzi, e rocznie greckie gospodarstwa domowe
wydaj na apwki prawie 800 mln euro

http://forsal.pl/artykuly/402940,przyczyny_greckiego_kryzysu_tkwia_w_systemowej_korupcji.html

Grecy zyli na kredyt, tak jak Polacy. Korupcja w Polsce jest popierana przez
rezim Tuska.

Polakom taka *polityka* Tuska nie przeszkadza. Potem bedzie wielkie
zaskoczenie, jak sie zacznie walic tak jak Grecji?

Data: 2011-08-29 19:22:23
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 19:18,  obserwator pisze:
Grecy zyli na kredyt, tak jak Polacy. Korupcja w Polsce jest popierana przez
rezim Tuska.

Kazdy kto realizuje jakis projekt zaciaga kredyt. Problem polega na tym
kto udziela kredytu. A tych udzielaly Grekom banki niemieckie i francuskie.

Problem nie lezy w rzekomym lenistwie Grekow, tylko w pazernosci obcych
bankow i w utraceniu suwerennosci Grecji na rzecz tychze zagranicznych
bankow.

Data: 2011-08-29 17:50:54
Autor: obserwator
> [...]

kto udziela kredytu. A tych udzielaly Grekom banki niemieckie i francuskie.

...mogli brac kredyty gdzie indziej.

Problem nie lezy w rzekomym lenistwie Grekow, tylko w pazernosci obcych
bankow i w utraceniu suwerennosci Grecji na rzecz tychze zagranicznych
bankow.

nieprawda. Problem lezy w glupocie ludzkiej.

Data: 2011-08-29 19:53:30
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 19:50,  obserwator pisze:
Kazdy kto realizuje jakis projekt zaciaga kredyt. Problem polega na tym
> kto udziela kredytu. A tych udzielaly Grekom banki niemieckie i francuskie.
..mogli brac kredyty gdzie indziej.

Nie mogli, bo teraz maja t-euro i brak suwerennosci, bo rzadzi EBC, a
nie narodowy bank Grecji.

Data: 2011-08-29 19:56:31
Autor: Leprechaun
Przyczyny greckiego kryzysu tkwi w systemowej korupcji.

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4e5bd22d$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
..mogli brac kredyty gdzie indziej.

Nie mogli, bo teraz maja t-euro i brak suwerennosci, bo rzadzi EBC, a

Takis biegy w ekonomii? Dlaczego wic nie siedzisz w Brukseli ale zamiatasz chodniki w Suwakach?

BomBel

Data: 2011-08-29 19:53:48
Autor: Leprechaun
Przyczyny greckiego kryzysu tkwi w systemowej korupcji.

Uytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:j3gjhu$5pj$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

> [...]

bankow.

nieprawda. Problem lezy w glupocie ludzkiej.

Zwaszcza w twojej i twoich psiowskich kolesi.

BomBel

Data: 2011-08-29 19:36:25
Autor: Leprechaun
Przyczyny greckiego kryzysu tkwi w systemowej korupcji.

Uytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomoci news:j3ghll$ak$1inews.gazeta.pl...

Transparency International dowodzi, e rocznie greckie gospodarstwa domowe
wydaj na apwki prawie 800 mln euro

Ile wydajesz ty patafianie?

BomBel

Data: 2011-08-29 19:15:52
Autor: boukun
Marucha pieprzy trzy po trzy. A oto fakty z ta forsa Kadafiego.

Uytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:j3ghcv$t09$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

[...]

Kilku tpakw i prymitywna propaganda...
To dlaczego nie wracaj teraz do tej ich syjonistycznej Libii?

boukun

Data: 2011-08-29 19:16:56
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 19:14,  obserwator pisze:
O tej dwulicowosci Zachodu pisze, najpierw zburza, aby potem pomoc, tak
jak dla Grecji.
..a co zburzyli w Grecji?

To przenosnia. Najpierw wpedzili w dlugi, a teraz `ratujom`, ale swoje
banki, a nie Grekow.

Co do zadowolenia Libijczykow z obalenia dyktatora to jest autentyczne,
ale niech sie tak nie upajaja wolnoscia, bo watpliwe, aby Zachod im
pomogl w odbudowie kraju. Pomoga, ale w zamian za kosztowne kredyty.

Data: 2011-08-29 17:25:54
Autor: obserwator
Marucha pieprzy trzy po trzy. A oto fakty z ta forsa Kadafiego.
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
To przenosnia. Najpierw wpedzili w dlugi, a teraz `ratujom`, ale swoje
banki, a nie Grekow.

jak kogos mozna na sile wpedzic w dlugi? Przeciez ludzie bogaci tez biora
kredyty, ale inwestuja, a nie przejadaja ich i sie nie bawia, tylko obracaja
pieniadzem sensownie i pomnazaja majatek.

Co do zadowolenia Libijczykow z obalenia dyktatora to jest autentyczne,
ale niech sie tak nie upajaja wolnoscia, bo watpliwe, aby Zachod im
pomogl w odbudowie kraju. Pomoga, ale w zamian za kosztowne kredyty.

Przeciez wiadomo, ze zachod to nie dobry wujek. Trzeba jednak umiec
wykorzystac nadazajace sie mozliwosci. Tak jak powyzej napisalem, biznes hula tylko na kredytach. Madry potrafi to wykorzystac sensownie i staje sie bogaty. Tak dziala biznes.

Data: 2011-08-29 19:31:41
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 19:25,  obserwator pisze:
[...]

No nie, komercyjne kredyty to zlodziejstwo w bialy dzien.

Tak m.in. wciagnieto Gierka w pulapke kredytowa. Oczywiscie nie ma tego
zlego co by na dobre nie wyszlo, choc szkoda straconej dekady Jeruzela i
Kiszczaka.

Data: 2011-08-29 17:48:46
Autor: obserwator
[...]

Juz o tym pisalem, ale powtorze : tych dlugow Gierka, Polska mogla nie placic,
gdyby odciela sie jednoznacznie od okupanta sowieckiego i oglosila, ze za
dlugi okupanta odpowiadac nie moze, bo rzad nie byl polski.

Tzw. *okragly stol* te szanse przekresli, a Polscy zostali zmuszeni do
placenia dlugow za komuchow.

Tymczasem komuchy sie na tym amjatku prl-u wzbogacily w sposob nieuczciwy.

Tusk bral w tym szachrajstwie udzial, vide  *Nocna Zmiana*.

Data: 2011-08-29 19:51:51
Autor: Leprechaun
Marucha pieprzy trzy po trzy. A oto fakty z ta forsa Kadafiego.

Uytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:j3gjdu$5ap$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

[...]

Kto wg ciebie powinien zapaci dugi? Powiesz durniu jak to sobie wyobraasz?

BomBel

Data: 2011-08-29 19:52:40
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 19:48,  obserwator pisze:
Juz o tym pisalem, ale powtorze : tych dlugow Gierka, Polska mogla nie placic,
gdyby odciela sie jednoznacznie od okupanta sowieckiego i oglosila, ze za
dlugi okupanta odpowiadac nie moze, bo rzad nie byl polski.

Zaciagnal rzad jak najbardziej polski, tylko Jeruzel oglosil bankructwo
i nawet odsetek nie splacal. Stad stracona dekada rzadow bezpieki.

Data: 2011-08-29 18:06:07
Autor: obserwator
> [...]

Zaciagnal rzad jak najbardziej polski, tylko Jeruzel oglosil bankructwo
i nawet odsetek nie splacal. Stad stracona dekada rzadow bezpieki.

W PRL-u zaden rzad nie byl polski, bo rzadzily komuchy.

Data: 2011-08-29 20:08:07
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 20:06,  obserwator pisze:
Zaciagnal rzad jak najbardziej polski, tylko Jeruzel oglosil bankructwo
i nawet odsetek nie splacal. Stad stracona dekada rzadow bezpieki.

W PRL-u zaden rzad nie byl polski, bo rzadzily komuchy.

Jak by nie patrzec to Gierek byl Polakiem.

Data: 2011-08-29 19:55:37
Autor: Leprechaun
Marucha pieprzy trzy po trzy. A oto fakty z ta forsa Kadafiego.

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4e5bd1fb$0$2494$65785112news.neostrada.pl...

Gdzie byli wtedy Kaczyscy?

BomBel

Data: 2011-08-29 19:37:53
Autor: Leprechaun
Marucha pieprzy trzy po trzy. A oto fakty z ta forsa Kadafiego.

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4e5bcd10$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rok temu twoj prezes chwali PRL i Gierka. Ma wic dowiadczenie. Moe zosta premierm rzdu na wygnaniu.

BomBel

Data: 2011-08-29 19:35:52
Autor: Leprechaun
[...]

Prezes PiS wzorem swego brata powinien jak najszybciej uda si do Libii by ratowa ich gospodark! Z nim powinni sie zabra: Hofman, Baszczyk, Macierewicz, Fotyga, Girzynski, Kemoa. Utworza tam rzd na wygnaniu! Prezes wygoci ordzie do przyjaci Kadafiego wic wdziczny nard wybierze go prezydentem! Speni si marzenia prezesa.

BomBel

Data: 2011-08-29 18:52:46
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 18:01,  obserwator pisze:
Dziwne, ze zapomnial, iz Kadafi byl uzbrajany przez Rosje i z Putinem zyl za
pan brat. Teraz sytuacja sie pozornie zmienila. Ale tylko pozornie, bo Rosja zaczela oficjalnie grac z zachodem przy jednym stole.

Jasne, tylko powiedz mi co z tymi ponad 60 mld z Libii zamrozonymi przez
Zachod ?

Data: 2011-08-29 19:17:21
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e5bb1ee$0$3490$65785112news.neostrada.pl...
.. zamrożono ponad 60 mld zielonych dyktatora na Zachodzie. Teraz Zachod
hojnie oferuje 1,5 mld pomocy :

Pomóż i ty suwalski nierobie!

BomBel

Bank Światowy jest gotów „pomóc” Li bii