Bank BGZ po stronie klientĂłw

Data: 2009-07-22 22:46:12
Autor: Chris
Bank BGZ po stronie klientĂłw
Dnia Wed, 22 Jul 2009 09:27:02 +0200, MarekZ napisał(a):

http://www.bgz.pl/dla_ciebie/lokaty/lokata_ebgz.html#tabs=0

Brawo BGZ

Ale liczący 14 ekranów oraz 118 paragrafów Regulamin jak również opłata
za prowadzenie rachunku, mogą zniechęcić do założenia tam konta.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-07-23 08:14:30
Autor: www772
Bank BGZ po stronie klientów

Ale liczący 14 ekranów oraz 118 paragrafów Regulamin jak również opłata
za prowadzenie rachunku, mogą zniechęcić do założenia tam konta.

W planie internetowym to całe 1 zł. ;) (słownie: jeden złoty).
Karta za 3 zł (nieobowiązkowa).
Regulamin jak to regulamin - starałem się czytać dokładnie i nie znalazłem
jakiś niestandardowych zapisów.
Cieżko znaleźć bank z oddziałami, który byłby tańszy. (Multi? Alior? - w
moim mieście akurat nie ma oddziału).

--
www772

Data: 2009-07-23 08:38:35
Autor: wiatrak

Użytkownik "www772" <www772@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h48v47$8t2$1news.onet.pl...

[...]

Wydanie tokena do konta - 50 złotych. A ten token to obowiązkowy? A jeżeli nie, to jak wygląda u nich kwestia bezpieczeństwa bez tokena?

wiatrak

Data: 2009-07-23 08:46:37
Autor: MK
"wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> wrote in message news:h48mcn$5gp$1node1.news.atman.pl...

Wydanie tokena do konta - 50 złotych. A ten token to obowiązkowy? A jeżeli nie, to jak wygląda u nich kwestia bezpieczeństwa bez tokena?

A 2 klikniecia wiecej zrobic to nie laska?

Bezpieczeństwo eBGŻ
W przypadku połączeń do systemu eBGŻ, cała transmisja danych od logowania po zamknięcie sesji przez wylogowanie, zabezpieczona jest poprzez specjalny protokół szyfrowania SSL o długości klucza 128 bitów - co jest aktualnie najnowocześniejszą i najbezpieczniejszą metodą przekazywania poufnych danych.

Twój login oraz hasło pozostają znane wyłącznie dla Ciebie, a każda transakcja weryfikowana jest przy użyciu tokena (czyli urządzenia, które generuje jednorazowe, unikatowe kody, potrzebne do identyfikacji Klienta) lub poprzez bezpieczne, jednorazowe hasła.

MK

Data: 2009-07-23 09:03:04
Autor: wiatrak

Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:h49109$4eu$1news.wp.pl...
"wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> wrote in message A 2 klikniecia wiecej zrobic to nie laska?

[...]

Też mi nowość. Jestem pod wrażeniem!

[...]

To token już wyjaśnilismy, że 50 zeta. A po ile hasła?

wiatrak

Data: 2009-07-23 09:20:06
Autor: www772
Bank BGZ po stronie klientów

To token już wyjaśnilismy, że 50 zeta. A po ile hasła?

Za darmo. Jedyny koszt 1 zł za prowadzenie i 3 zł za kartę (nieobowiązkowa).
BGŻ przymierza się do wymiany kart Maestro na MasterCard Debit (taki
komunikat był w maju przy okazji podwyżek za kartę z 2 zł na 3 zł), czyli
zapewne taka karta co w Aliorze (ciekawe czy będzie wersja z PayPass).
Na razie cicho - w banku wiedzą że ma być, ale nie wiadomo kiedy.

--
www772

Data: 2009-07-23 09:13:11
Autor: wiatrak

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:h47uo9BGZ

Ale liczący 14 ekranów oraz 118 paragrafów Regulamin jak również opłata
za prowadzenie rachunku, mogą zniechęcić do założenia tam konta.

--
Gdy zakładam konto, to lubie wiedziec na czym stoję. NIE BĘDĘ czytał tak obszernego regulaminu, zeby zobaczyć czy nie ma gdzies haczyków. Niech sobie prezes sam zakłada te konta.

wiatrak

Data: 2009-07-24 18:40:02
Autor: Chris
Dnia Wed, 22 Jul 2009 22:46:12 +0200, Chris napisał(a):

Ale liczący 14 ekranów oraz 118 paragrafów Regulamin jak również opłata
za prowadzenie rachunku, mogą zniechęcić do założenia tam konta.

W dodatku, "na dzień dobry" trzeba podpisać oświadczenie o poddaniu się
egzekucji zapłaty z tytułu bankowego tytułu gwarancyjnego.
Ja im chcę złożyć swoje pieniądze w depozyt, a oni w rewanżu chcą na
mnie komornika nasyłać!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-07-24 22:33:53
Autor: Bogdan B.
Chris wrote:

[...]

To się niestety stało typowe dla rachunków typu ROR.
Nie wspominając o takim Multibanku, gdzie BTE trzeba podpisać
nawet dla oszczędnościowego konta Multimax.

Bank BGZ po stronie klientĂłw