Bank BPH i 45 pln za 3 dni zwloki

Data: 2010-05-12 13:19:30
Autor: szerszen
Bank BPH i 45 pln za 3 dni zwloki

Użytkownik "mirek" <vifi1242@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hsdtn6$dvc$1@news.dialog.net.pl...

Za 3 dni zwloki 45 pln

ciesz sie ze to bank ;)
jakby to byl us i spoznienie ze zlozeniem pita, musialbys zaplacic 300, tam sobie licza okolo 100 za dzien spoznienia :)

Data: 2010-05-12 13:46:08
Autor: 666
Bank BPH i 45 pln za 3 dni zwloki
Nieprawda, za 3 (trzy) dni zw³oki w p³atno¶ci podatku US naliczy³by zaledwie 3x10/365 [%] odsetek i zapewne by³oby to mniej ni¿ graniczne 5 z³.

-- -- -

Data: 2010-05-12 16:00:59
Autor: szerszen
Bank BPH i 45 pln za 3 dni zwloki

U¿ytkownik " 666" <j666.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hsebf0$hu7$1@inews.gazeta.pl...

Nieprawda, za 3 (trzy) dni zw³oki w p³atno¶ci podatku US

super, a teraz wskaz mi gdzie ja pisalem o platnosci podatku

Data: 2010-05-12 13:51:31
Autor: Gray

Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości news:hse2rd$dqq$1news.task.gda.pl...

[...]

Rozumiem, że to taki żarcik dla niewtajemniczonych? Co innego mandat, co innego kara umowna, a co innego odestki....

Pzdr.
--
Gray

Data: 2010-05-12 15:20:27
Autor: szerszen

Użytkownik "Gray" <news@abcd.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hse4qv$gd5$1@mx1.internetia.pl...

Rozumiem, że to taki żarcik dla niewtajemniczonych? Co innego mandat, co innego kara umowna, a co innego odestki....

pewnie ze co innego, tylko co kogo obchodzi jak sie nazywa wyplyw gotowki z jego portfela

stawki jak najbardziej zartem nie sa, chyba ze cos sie pozmienialo i zlagodzili kary

Bank BPH i 45 pln za 3 dni zwloki