Bank Faktur - co te je

Data: 2011-02-03 16:47:22
Autor: trok
Bank Faktur - co te je
Witam,

trochę może nie ta grupa, ale ...
dzi¶ na służbowego maila (w nim jest moje imię i nazwisko)  dostałem info od Banku Faktur, jakobym był ich użytkownikiem:
"Szanowny Użytkowniku, dziękujemy za rejestrację. Kliknij w następuj±cy link, aby potwierdzić: XXXXXXXXXX"
Oczywi¶cie nigdzie się nie rejestrowałem to i niczego nie potwierdzałem (tj. nie klikn±łem),

za parę chwil przyszedł drugi mail:
"Szanowny Użytkowniku, Firma ${providerName} wystawiła dla Ciebie następuj±cy dokument: Faktura VAT nr. 01/01/11"

reasumuj±c nigdzie się nie rejestrowałem, pierwsze słysze o takim ustrojstwie. Jaka¶ menda wystawiła na mnie fakturę i s±dzi, że będę płacił. Pytanie co robić? Na chwilę obecn± nie dzwoniłem, żeby wyja¶niać, bo niby czemu? Jak s±dzę za jaki¶ czas przyjdzie mail o nie zapłaconej fakturze, co wtedy?

dr_indy

Data: 2011-02-03 16:00:27
Autor: m4rkiz
Bank Faktur - co te je
?Użytkownik "trok" <trok@trko.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iieimb$36j$1@inews.gazeta.pl...
[...]

olac
jedyne co cie interesuje to polecone badz faktury od firm z ktorymi
robisz interesy

Data: 2011-02-03 17:07:12
Autor: rAzor
Bank Faktur - co te je
Darz bór! Użytkownik... he he - trok raczył napisać:
Witam,

trochÄ™ moĹĽe nie ta grupa, ale ...
dziĹ› na sĹ‚uĹĽbowego maila (w nim jest moje imiÄ™ i nazwisko)  dostaĹ‚em info od
Banku Faktur, jakobym był ich użytkownikiem:
"Szanowny Użytkowniku, dziękujemy za rejestrację. Kliknij w następujący
link, aby potwierdzić: XXXXXXXXXX"
Oczywiście nigdzie się nie rejestrowałem to i niczego nie potwierdzałem (tj.
nie kliknÄ…Ĺ‚em),

za parę chwil przyszedł drugi mail:
"Szanowny Użytkowniku, Firma ${providerName} wystawiła dla Ciebie
następujący dokument: Faktura VAT nr. 01/01/11"

reasumując nigdzie się nie rejestrowałem, pierwsze słysze o takim
ustrojstwie. Jakaś menda wystawiła na mnie fakturę i sądzi, że będę płacił.
Pytanie co robić? Na chwilę obecną nie dzwoniłem, żeby wyjaśniać, bo niby
czemu? Jak sądzę za jakiś czas przyjdzie mail o nie zapłaconej fakturze, co
wtedy?

http://www.bankfaktur.pl/ ?
W stopce " Pulsynar Sp. z o.o. realizuje projekt "Stworzenie internetowego portalu do produkcji, wymiany i prezentacji faktur elektronicznych." Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego - Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.1. - Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej. Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość."

A postraszyć cwaniaków za chamskie sztuczki marketingowe i spam.
--
Sátoraljaújhely

Bank Faktur - co te je