Bank Gospodarstwa Krajowego wypowiada umowę

Data: 2012-08-30 18:43:52
Autor: Arek
Bank Gospodarstwa Krajowego wypowiada umowę
  Wiadomość nie nowa, na stronach BGK już dawno zapewne są podobne
informacje lae ja na strony BGK nie zaglądam bo nie jestm ich klientem.
Na pewno?
  Klika miesięcy temu otrzymałem list z informacją o zmianie regulaminu
w Nordei. Czyli kilka lat temu nie udało mi się całkowicie "wyprowadzić"
z banku. Udałem się na miejsce i rzeczywiście - pozostał jakiś rachunek
techniczny do spłaty karty. Bezpłatny, niegroźny ale czemu go nie
zlikwidowali wraz z kartą a najpóźniej po kilku latach nieużywania?
Zamknięto go przy mnie i zapewniono, że nie jestem już klientem...
  Na fali "zamykania" odwiedziłem m.in. BGK - nie mam rachunków, lokat też
już od dawna nie i nie jestem już ich klientem.
  Teraz otrzymałem poleconym za potwierdzeniem odbioru list z BGK: bank
rezygnuje ze świadczenia usług dla klientów indywidualnych i wypowada w
terminie 30 dni wszystkie umowy o prowadzenie rachunków. Lokaty będą do
końca ich trwania, ale się nie odnowią.
  Czyli słowa nic nie znaczą - jednak wciąż jestem klientem?

Arek

Data: 2012-08-30 21:04:15
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości news:k1o55a$2dd$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ja mialem lokate u nich 5 lat temu i tez wyslali poleconym. Panstwowy bank kosztow nie liczy i wysyla do wszystkich, ktorych ma w jakies bazie danych. Ot dziala tak jak cale to panstwo.

Data: 2012-09-05 22:35:38
Autor: Arek
Bank Gospodarstwa Krajowego wypowiada umowę
Krzysztof napisał(a) w wiadomości: <503fb929$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>...

Ja mialem lokate u nich 5 lat temu i tez wyslali poleconym. Panstwowy bank
kosztow nie liczy i wysyla do wszystkich, ktorych ma w jakies bazie danych.
Ot dziala tak jak cale to panstwo.

Byłem osobiście w oddziale w Warszawie. Tłumek starszych ludzi - pamiętam
kiedyś - zawsze marmury świeciły pustkami. Wszytskie osoby z którymi
zamieniłem parę słów przyszły w związku z wypowiedzeniem umów. W kolejce
nie chciałem czekać, poza tym nawet kolejkowicze nie wiedzieli czy załatią
sprawę bo oddział zamykają już o 16.00.
Zadzwoniłem na infolinię - potwierdzili, że nic mnie z bankiem już nie
łączy (ale dane wciąż trzymali żeby mnie przepytać i to znacznie dłużej
niż wymagane 5 lat...), przyznali, że niepotrzebnie wysłali i przeprosili
za kłopot.

Arek

Bank Gospodarstwa Krajowego wypowiada umowę