Bank Millennium SA totanie leży w sieci

Data: 2010-02-03 12:13:42
Autor: Ta-D-K
Bank Millennium SA totanie leży w sieci
Nic co dotyczy Bank Millennium SA nie chce mi sie otworzyć - czy macie to samo?

TDK

Data: 2010-02-03 12:47:37
Autor: dwr
Ta-D-K pisze:
Nic co dotyczy Bank Millennium SA nie chce mi sie otworzyć - czy macie to samo?

Wszystko co z nim zwi±zane a jest mi znane u mnie działa.

Data: 2010-02-04 08:52:19
Autor: Ta-D-K
Bank Millennium SA totanie leży w sieci
dwr pisze:
[...]

Wszystko co z nim zwi±zane a jest mi znane u mnie działa.

U mnie działało wczoraj i nie działa dzi¶!!! Zadzwoniłem do banku gdzie powiedziano mi, że problem jest im znany i dotyczy niektórych regionów kraju. Pracuj± nad tym ale kiedy będzie OK tego nie wiadomo.

--
TDK

Data: 2010-02-04 09:52:55
Autor: Krzysztof Oledzki
Bank Millennium SA totanie leży w sieci
Ta-D-K <2010@klip.pl> wrote:
dwr pisze:
[...]
> Wszystko co z nim zwi±zane a jest mi znane u mnie działa.

U mnie działało wczoraj i nie działa dzi¶!!!

Bo widać Twój serwer DNS wczora jeszcze miał te informacje
w cache, dzisiaj już nie.

Zadzwoniłem do banku gdzie powiedziano mi, że problem jest im znany i dotyczy niektórych regionów kraju.

To i tak dobrze, mi wczoraj jeszcze tłumaczyli, że problem na pewno
jest u mnie i że nic im nie wiadomo, aby dotyczyło do kogo¶ innego.
Co do regionów, eh... ;)

Pracuj± nad tym ale kiedy będzie OK tego nie wiadomo.

Na razie zmienili rekordy NS dla domen, bez zmiany jej delegacji
w nasku i bez glue records. Trochę to jeszcze potrwa, bo
na razie wygl±da to tak, że kto¶ się dopiero uczy.

Pozdrawiam,

Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Olędzki
e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

Data: 2010-02-04 10:43:14
Autor: xbartx
Dnia Thu, 04 Feb 2010 09:52:55 +0000, Krzysztof Oledzki napisał(a):

To i tak dobrze, mi wczoraj jeszcze tłumaczyli, że problem na pewno jest
u mnie i że nic im nie wiadomo, aby dotyczyło do kogoś innego. Co do
regionĂłw, eh... ;)

No pewnie, że u Ciebie, bo nie potrafisz sobie w /etc/hosts dopisać ;)

Na razie zmienili rekordy NS dla domen, bez zmiany jej delegacji w nasku
i bez glue records. TrochÄ™ to jeszcze potrwa, bo na razie wyglÄ…da to
tak, ĹĽe ktoĹ› siÄ™ dopiero uczy.

Mi z zagranicy jeszcze bangla a widać to tak:

$ dig millenet.pl |grep NS
;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 2, ADDITIONAL: 2
;; ANSWER SECTION:
millenet.pl. 85601 IN NS ns3.bankmillennium.pl.
millenet.pl. 85601 IN NS ns.bankmillennium.pl.

$ host millenet.pl ns3.bankmillennium.pl
Using domain server:
Name: ns3.bankmillennium.pl
Address: 193.201.167.45#53
Aliases: millenet.pl has address 193.201.167.40

$ host millenet.pl ns.bankmillennium.pl
Using domain server:
Name: ns.bankmillennium.pl
Address: 193.201.167.44#53
Aliases: millenet.pl has address 193.201.167.40

aczkolwiek nowy juĹĽ teĹĽ odpowiada i co dziwne ma taki sam IP jak ns.bankmillennium.pl

$ host millenet.pl ns.big.pl
Using domain server:
Name: ns.big.pl
Address: 193.201.167.44#53
Aliases: millenet.pl has address 193.201.167.40

Generalnie jakaś zawiła historia ;)

Data: 2010-02-04 11:02:53
Autor: xbartx
Bank Millennium SA totanie leży w sieci

Dziwne, bo nask pokazuje NS dla millenet.pl na ns3.bankmillennium.pl. 193.201.167.45
ns.bankmillennium.pl. 193.201.167.44

a robtex.com pokazuje
ns.big.pl 212.85.121.82
ns2.big.pl 193.201.167.44

U mnie z dwóch różnych miejsc pokazuje

$ host ns.big.pl
ns.big.pl is an alias for big.pl.
big.pl has address 193.201.167.44
big.pl mail is handled by 10 infomonitor.home.pl.

$ host ns.big.pl 8.8.8.8
ns.big.pl is an alias for big.pl.
big.pl has address 193.201.167.44
big.pl mail is handled by 10 infomonitor.home.pl.

Więc nie wiem skąd robtex ma ten IP home.pl

Czyli ten 193.201.167.44 chyba jest teraz NSem dla millenet.pl albo chcieliby żeby był ale nie wychodzi ;)

Data: 2010-02-04 12:21:34
Autor: Krzysztof Oledzki
xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

Dziwne, bo nask pokazuje NS dla millenet.pl na ns3.bankmillennium.pl. 193.201.167.45
ns.bankmillennium.pl. 193.201.167.44

Dzisiaj dopiero zmienili. Pozdrawiam,

Krzysztof Oledzki

Data: 2010-02-03 16:05:28
Autor: Paweł Muszyński
W dniu 2010-02-03 12:13, Ta-D-K pisze:
Nic co dotyczy Bank Millennium SA nie chce mi sie otworzyć - czy macie
to samo?

Tak - jak komu¶ działa to tylko dzięki cache DNSu...

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2010-02-03 16:28:53
Autor: Paweł
Bank Millennium SA totanie leĹĽy w sieci
Paweł Muszyński wrote:

W dniu 2010-02-03 12:13, Ta-D-K pisze:
Nic co dotyczy Bank Millennium SA nie chce mi sie otworzyć - czy macie
to samo?

Tak - jak komuś działa to tylko dzięki cache DNSu...

$ host www.millenet.pl
Host www.millenet.pl not found: 3(NXDOMAIN)

;-)

Data: 2010-02-03 17:15:52
Autor: dwr
Paweł pisze:
Paweł Muszyński wrote:

[...]

A to fakt ;)

Nie sprawdza się co nie działa jeśli działa :)

Data: 2010-02-03 21:06:35
Autor: Krzysztof Oledzki
dwr <dwr@tego_nie_ma_i_usun_to_g_a_z_e_t_a.pl> wrote:
Paweł pisze:

> Host www.millenet.pl not found: 3(NXDOMAIN)
> A to fakt ;)

Nie sprawdza się co nie działa je¶li działa :)

Solution:  <hkco6h$t8p$1@cougar.axelspringer.pl>

Pozdrawiam,

Krzysztof Oledzki