Bank Pocztowy - Lokata Kiler wyparówała

Data: 2009-03-10 01:13:40
Autor: miroslawa.olesno
Bank Pocztowy - Lokata Kiler wyparówała
Ja w temacie.
Po zalogowaniu się do podglądu lokat nie ma niczego.
Ciekawe kiedy to naprawią.

Data: 2009-03-10 09:32:31
Autor: maciej j.
Bank Pocztowy - Lokata Kiler wyparówała

u mnie wszystkie ktore byly  sa teraz w zakonczonych........ciekawe co oni tam wyprawiaja.

maciej __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 3922 (20090309) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-03-10 07:02:56
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 10 Mar, 09:32, "maciej j." <milleni...@poczta.onet.pl> wrote:
u mnie wszystkie ktore byly  sa teraz w zakonczonych........ciekawe co oni
tam wyprawiaja.

Na Kajmany jada, .....Na Kajmany..;)

Data: 2009-03-10 14:57:51
Autor: Peet
maciej j. pisze:
u mnie wszystkie ktore byly  sa teraz w zakonczonych........ciekawe co oni tam wyprawiaja.

Szczęściarz, ja nawet w zakończonych nic nie mam. Może w końcu będą widoczne odsetki przy lokatach odnawiających się, może będzie można zobaczyć datę odnowienia.

Bank Pocztowy - Lokata Kiler wyparówała