Bank Pocztowy - lokata 6M 4,81 bez belki

Data: 2011-04-20 21:36:55
Autor: Tomasz Opalski
Bank Pocztowy - lokata 6M 4,81 bez belki
Klikn±łem sobie na link z rankingiem lokat w Bankier.pl i my¶lałem, że jak zwykle tylko się utwierdzę w przekonaniu, że wiem co w trawi piszczy, a tu zaskoczenie! Liderem lokat 6 M jest Bank Pocztowy z 4,81% z dzienn± kapitalizacj±. PS. Jak OF robi 3 dniow± promocję, to chwilę po północy zaraz kto¶ wywęszy, a tymczasem taka ciekawostka umknęła Szanownym :^)

Data: 2011-04-21 00:11:06
Autor: XYZ
On 20.04.2011 23:36, Tomasz Opalski wrote:
[...]

A ja wła¶nie chciałem się pożalić. Nikt nie napisał na grupie (przynajmniej ja nie mogę znaleĽć żadnego postu) i przegapiłem promocję Wielkanocn±, a akurat za tydzień zakończ± mi się lokaty na ładn± sumkę, z któr± nie wiem co zrobić.

Data: 2011-04-21 01:07:22
Autor: Waldek
Bank Pocztowy - lokata 6M 4,81 bez belki

Użytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisał w wiadomo¶ci news:ionlma$ket$1news.onet.pl...

[...]

Zobacz jeszcze tutaj - http://www.ideabank.pl/indywidualni_idealna
12m / 5,33
ew. ciekawa oferta jest dla osob prowadzacych DG - 6m / 4.91 - 12m / 5,63

Pozdrawiam

Data: 2011-04-21 02:32:23
Autor: XYZ
On 21.04.2011 01:07, Waldek wrote:

[...]

Teraz trzeba zakładać na maks. 6 miesięcy, ponieważ po zmianie zasad zaokr±glania obecne lokaty będ± do dupy. W grudniu będzie można urwać ładne długoterminowe procenty.

Data: 2011-04-21 17:12:04
Autor: sTav
XYZ wrote:

[...]

Zależy co oznacza "ładna sumka" i na jaki okres.
Zobacz oferty SKOK'ów.
http://www.skok.pl/?plZZTWb8cfnNeb4sklR1CGc86nm66ApnbUozaCH2S6c=;TN8694DB0481

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2011-04-21 13:06:30
Autor: wiatrak
Bank Pocztowy - lokata 6M 4,81 bez belki

Użytkownik "Tomasz Opalski" <okemot@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ionjln$g35$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rzeczywi¶cie niczego sobie lokata. Tym bardziej, ze bezbelkowo¶ć ma znikn±ć prawdopodobnie dopiero od nowego roku. Czyżby Pocztowy przypomniał sobie czasy Killera?

wiatrak

Data: 2011-04-21 20:26:53
Autor: mx
[...]

Konfabuluj±, 4,81% / 0.81 = 5.96%, odrobinę do 6 brakuje. Ale dla optymalnej kwoty 569.13 mamy każdego dnia bite 8 gr. A to już jest 5.13%, czyli z belk± 6.33%

Data: 2011-04-22 10:54:43
Autor: orcio
W dniu 2011-04-20 23:36, Tomasz Opalski pisze:
[...]

Od kiedy tak maj± wysoko??

orcio

Data: 2011-04-22 04:20:32
Autor: MałgosiaK
Bank Pocztowy - lokata 6M 4,81 bez belki
On 22 Kwi, 10:54, orcio <or...@op.pl> wrote:
W dniu 2011-04-20 23:36, Tomasz Opalski pisze:> Klikn em sobie na link z rankingiem lokat w Bankier.pl i my la em, e jak
> zwykle tylko si utwierdz w przekonaniu, e wiem co w trawi piszczy, a tu
> zaskoczenie! Liderem lokat 6 M jest Bank Pocztowy z 4,81% z dzienn
> kapitalizacj .

> PS. Jak OF robi 3 dniow promocj , to chwil po p nocy zaraz kto wyw szy, a
> tymczasem taka ciekawostka umkn a Szanownym :^)

Od kiedy tak maj wysoko??

orcio

Atrakcyjne oprocentowanie w Banku Pocztowym dla lokaty na 1 miesi±c i
na 6 miesięcy z dzienn± kapitalizacj± jest od 15 kwietnia
http://www.pocztowy.pl/aktualnosci.html?n=2141

Małgosia ¦miechowicz (Bank Pocztowy)

Data: 2011-04-23 01:13:24
Autor: Villgefortz
[...]

Hmmm... Ja mam jedno pytanie. Skusiłem się i założyłem testowo lokatę
(nie przelałem jeszcze ¶rodków), natomiast nie pojawiła się nigdzie
opcja ustawienia żadnego loginu dostępowego i hasła. Czy to oznacza że
po założeniu nie ma możliwo¶ci zalogowania się i sprawdzenia stanu
lokaty? Czy w tym celu trzeba mieć konto osobiste?

Data: 2011-04-23 12:42:56
Autor: Maruda
W dniu 2011-04-23 10:13, Villgefortz pisze:
[...]

A, że się tak zapytam - po kiego ch..a Ci możliwo¶ć sprawdzania stanu lokaty?
Chcesz robić tak, jak pewien dziadek, który co parę dni wypłacał w banku swoje pieni±dze, przeliczał czy wszystko się zgadza i wpłacał z powrotem?

Dostęp internetowy jest potrzebny tylko do *zerwania* lokaty. Je¶li takowego nie ma, to owszem, BP leci w ch.

Albo masz zamiar tę lokatę zerwać, a wtedy z odsetek c.pa, albo utrzymać, a wtedy wiesz ile tych odsetek będzie.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-04-23 07:52:34
Autor: Villgefortz
Bank Pocztowy - lokata 6M 4,81 bez belki
Ad Maruda: bo mam taki kaprys. Kulturę i użyteczno¶ć odpowiedzi
pozostawię bez komentarza. Z mojej strony koniec dyskusji.
Ad wiatrak: nie patrzyłem. Za linki dziękuję. Uwagi dodatkowe uważam
za zbędne.

Data: 2011-04-23 18:39:59
Autor: cef
Maruda wrote:

Dostęp internetowy jest potrzebny tylko do *zerwania* lokaty. Je¶li
takowego nie ma, to owszem, BP leci w ch.

O ile dobrze pamiętam, to można to zrobić w placówce pocztowej.
(tzn zerwać lokatę, a nie lecieć w ...)

Data: 2011-04-24 11:30:39
Autor: Maruda
Bank Pocztowy - lokata ... - a jednak kicha!
W regulaminie:

"12. Bank zakłada lokatę na warunkach obowiązujących w dniu wpływuœ środków do Banku."

;)

(jakbyś się nie obrócił, zawsze Cię wy...ą od tyłu...)

oraz:
"3. Spory wynikaj¹ce z Umowy Klient mo¿e kierowaæ do Bankowego Arbitra¿u Konsumenckiego
dziaÂłajÂącego przy ZwiÂązku BankĂłw Polskichul. Kruczkowskiego8, 00-380Warszawa."

.... czyli kierować sobie kliencie możesz, ale czy my się temu podporządkujemy, to już zależy od nas. ;)

.... i dalej:

pisze sobie ono:

"Jeśli chcesz złożyć wniosek o kilka lokat, należy dla każdej kolejnej lokaty wysłać ponownie niniejszy wniosek w celu wygenerowania kolejnego numeru lokaty.
W tym celu należy użyć opcji "Ponowne wysłanie wniosku" dostępnej na ekranie po wysłaniu wniosku."

- tymczasem g. prawda, bo po złożeniu wniosku nie ma żadnego linku typu "ponowne", można sobie tylko co najwyżej zamknąć okienko i zaczynać od nowa z wklepywaniem wszystkich danych.
WyglÄ…da to tak:
http://img857.imageshack.us/i/pocztowy.jpg/

.... no i jeszcze:

Bank jakoś nie sugeruje nigdzie, że beneficjentem przelewu na lokatę ma być "właściciel lokaty". Może to i nie ma znaczenia, ale nie podoba mi się.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-04-26 02:25:05
Autor: MałgosiaK
On 24 Kwi, 11:30, Maruda <mar...@null.com> wrote:
[...]

podporzÄ…dkujemy, to juĹĽ zaleĹĽy od nas. ;)

... i dalej:

pisze sobie ono:

[...]

BankjakoĹ› nie sugeruje nigdzie, ĹĽe beneficjentem przelewu na lokatÄ™ ma
być "właściciel lokaty". Może to i nie ma znaczenia, ale nie podoba mi się.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

@Maruda co do mojej obecności tutaj to nie są pierwsze kroki - ot
zmiana nazwiska :) kiedyś MałgosiaK, ale dziękuję za serdeczne
przyjęcie

Co do uwag:
Informacja o tym, że beneficjentem przelewu na lokate ma być właścicel
lokaty pojawia się w składanym wniosku - informacja: "dane z
niniejszego wniosku muszą zgadzać się z danymi nadawcy środków, przy
niezgodności Bank nie założy lokaty."
W kwestii linku do ponownego założenia lokaty - daj mi chwilę jak
wrócę do biura po krótkim urlopowaniu - muszę zweryfikować tę "inność"
Słów kilka o możliwościach zarządzania lokatami online w Banku
Pocztowym http://www.lokaty-online.pl/pomoc/funkcjonalnosci/

Pozdrawiam
Małgosia Śmiechowicz (Bank Pocztowy)

Data: 2011-04-26 11:34:58
Autor: wiatrak

Użytkownik "MałgosiaK" <malkow77@gmail.com> napisał w wiadomości news:72e00d32-02a1-4616-af81-
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A ja mam inną uwagę. Miałem u was około dwa lata temu trochę Killerów. W związku z tym miałem umowę ramową i nr klienta. Umowę wywaliłem i co teraz? Zalogowałem się do swojego konta przy pomocy adresu email i sa tam archiwalne lokaty, ale nie ma żadnych danych dotyczącej poprzedniej umowy i nr klienta.

Przy próbie załozenia nowej lokaty jest pytanie czy mam już umowę. I co teraz? Jak mam, to mam podać numer, jak nie znam. Dzwoniłem na waszą infolinię. Duplikatu umowy z nr wysłac sie nie da. Umowę mam, ale fizycznie jej nie posiadam, mam kłamać, ze nie mam?

Data: 2011-04-26 21:34:32
Autor: WAM
Bank Pocztowy - lokata ... - a jednak kicha!
On Tue, 26 Apr 2011 11:34:58 +0200, "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl>
wrote:

Przy próbie załozenia nowej lokaty jest pytanie czy mam już umowę. I co teraz? Jak mam, to mam podać numer, jak nie znam. Dzwoniłem na wasz± infolinię. Duplikatu umowy z nr wysłac sie nie da. Umowę mam, ale fizycznie jej nie posiadam, mam kłamać, ze nie mam?
Jezeli nie posiadasz to znaczy ze nie masz :)
Jesli pytanie jest o to czy masz - mow zgodnie z prawda - nie mam.

WAM

Data: 2011-04-26 22:29:21
Autor: Waldek
Bank Pocztowy - lokata ... - a jednak kicha!

Użytkownik "WAM" <nospam@nowam.nopl.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5h7er6539cc85o4p2codnbomnfv0e25f284ax.com...
wrote:

[...]

Tu niestety Bank Pocztowy IMO skisił sprawe ;)
bo nawet jesli kolega odzyska haslo do swojego dawnego konta lokat
dalej nie bedzie znal numeru umowy.
A jesli przy zakladaniu lokaty poda ze nie zna/ nie ma umowy
to stawiam na to, ze przy probie zalozenia dostepu do konta lokat
posluguj±c sie swoim peselem&mailem dostanie "zonka"  LOL

No ale jest tu Pani MalgosiaK - wiec powinna rozwiac watpliwosci w temacie ;)

Pozdrawiam

Data: 2011-04-27 05:19:48
Autor: MałgosiaK
On 26 Kwi, 22:29, "Waldek" <s...@nie.cpam> wrote:
Użytkownik "WAM" <nos...@nowam.nopl.pl> napisał w wiadomo¶cinews:5h7er6539cc85o4p2codnbomnfv0e25f284ax.com...

> [...]

posluguj±c sie swoim peselem&mailem dostanie "zonka"  LOL

No ale jest tu Pani MalgosiaK - wiec powinna rozwiac watpliwosci w temacie

@wiatrak - jak zadzwonisz na Infolinię popro¶ o podanie numeru umowy
Konsultant po weryfikacji powinien Ci podać tak± informację

Pozdrawiam
Małgosia ¦miechowicz (Bank Pocztowy)

Data: 2011-04-23 13:07:33
Autor: wiatrak
Bank Pocztowy - lokata 6M 4,81 bez belki

Użytkownik "Villgefortz" <isengrim.faoiltiarna@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:5d0072a6-8628-43a8-8a87-Hmmm... Ja mam jedno pytanie. Skusiłem się i założyłem testowo lokatę
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A patrzyłe¶ TU      https://e-wniosek.pocztowy.pl/lokaty-online/index.php
                 i  TU? https://e-wniosek.pocztowy.pl/lokaty-online/gen.php

Leń totalny, wszystko na tacy.

wiatrak

Data: 2011-04-23 07:03:16
Autor: Maruda
W dniu 2011-04-22 13:20, MałgosiaK pisze:

Małgosia ¦miechowicz (Bank Pocztowy)

No-no... Witamy z uznaniem kolejny bank, który próbuje stawić czoła tutejszym wyrwigroszom ;) wystawiaj±c do nierównego sparringu swoich konsultantów. Musi w kasie być pustawo.
Ciekawe, jak długo wytrzyma...

Pani Małgosi życzymy odporno¶ci i wytrwało¶ci.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-04-26 14:28:46
Autor: MarekZ
Bank Pocztowy - lokata 6M 4,81 bez belki
Użytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iotmih$rmv$1@news.onet.pl...

[...]

Hehehe.... To nie jest jaki¶ zwykły "konsultant".... To jest MałgosiaK (dawniej mBank obecnie Bank Pocztowy). I zapewne poniżej poziomu dyrektora departamentu w tym banku nie schodzi.

Data: 2011-04-26 15:29:07
Autor: Waldek
Bank Pocztowy - lokata 6M 4,81 bez belki

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ip6cev$qol$1srv.cyf-kr.edu.pl...

[...]

Zapewne ;)
http://www.goldenline.pl/malgosia-kowalska

Pozdrawiam

Data: 2011-04-26 15:58:03
Autor: Maruda
W dniu 2011-04-26 15:29, Waldek pisze:

Zapewne ;)
http://www.goldenline.pl/malgosia-kowalska

Pozdrawiam

Niżej podpisany siadł i wstydził się ;)

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-04-25 09:22:35
Autor:
Tomasz Opalski <okemot@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
PS. Jak OF robi 3 dniow± promocję, to chwilę po północy zaraz kto¶ wywęszy, a tymczasem taka ciekawostka umknęła Szanownym :^)

Podobnie jak w polityce mamy wyspecjalizowanych ludzi do klepania
tekstów/opinii/komentarzy/prowadzenia dyskusji tak i zapewne w parabankowym
biznesie może być podobnie ;) Czasami miesza się to z nieuczciw± praktyk±. Nie
wiem jak jest w przypadku OF - nie korzystałem i nie wiem ile de facto
kosztuj± ich promocyjne oferty.

http://www.marketingaudit.pl/2009/01/01/anonimowe-i-szczere-opinie-w-internecie/

http://media2.pl/internet/48048-uwaga-na-falszywe-opinie-w-sieci.html

--

Bank Pocztowy - lokata 6M 4,81 bez belki