Bank SMART i historia operacji

Data: 2016-02-25 02:45:30
Autor: Krystek
Bank SMART i historia operacji
W SMART-cie skopane mają przeglądanie historii operacji na danym rachunku. Po wybraniu - pokaż wszystko (przy tzw. czasookresie) i rodzaju transakcji - wszystkie nie pokazywała nic, po wybraniu 7 dni - to samo, 30 dni - również bez rezultatu.

Dopiero gdy wybrałem opcję "wybierz zakres dat" i wybrałem datę początku i końca okresu to wtedy wyświetliła się lista operacji.

To tak informacyjnie podaję, gdyby też kogoś spotkał brak operacji w historii transakcji.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Bank SMART i historia operacji