Bank Światowy jest gotów ?pomóc? Libii

Data: 2011-08-29 16:01:15
Autor: obserwator
Bank Światowy jest gotów ?pomóc? Libii
Marucha manipuluje informacja. Miesza fakty z wymyslami, aby macic ludziom w
glowach.

Pozyteczny idiota lub agent wpywu?

Dziwne, ze zapomnial, iz Kadafi byl uzbrajany przez Rosje i z Putinem zyl za
pan brat. Teraz sytuacja sie pozornie zmienila. Ale tylko pozornie, bo Rosja zaczela oficjalnie grac z zachodem przy jednym stole. http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci_agencyjne/pap/artykul/rosja;po;23;latach;kadafi;znow;w;moskwie,217,0,381913.html

Data: 2011-08-29 16:08:14
Autor: obserwator
Marucha pieprzy trzy po trzy. A oto fakty z ta forsa Kadafiego.
 Pieniadze zostana odmrozone. *Niemcy pomogą w odbudowie Libii

Niemcy mogą odgrywać kluczową rolę w powojennej odbudowie Libii - ocenił szef
niemieckiej dyplomacji Guido Westerwelle. Zdaniem części komentatorów pomoc
Libijczykom byłaby zadośćuczynieniem za brak udziału w interwencji przeciwko
reżimowi Muammara Kadafiego.
Niemcy pomogą w odbudowie Libii   HANNIBAL HANSCHKE/PAP/EPA Guido Westerwelle,
szef niemieckiej dyplomacji

"Libia potrzebuje teraz odbudowy, która pozwoli na trwałą stabilizację tego
kraju. Niemcy mają doświadczenie i szczególne kompetencje w tej dziedzinie" -
powiedział Westerwelle w opublikowanej w środę rozmowie z gazetą "Passauer
Neue Presse".

Zdaniem ministra, gospodarcza odbudowa ma decydujące znaczenie dla sukcesu
przełomu demokratycznego. "Będziemy służyć radą i pomocą, jeśli takie będzie
życzenie (władz Libii)" - dodał Westerwelle.

W najbliższych dniach libijscy powstańcy mają otrzymać pierwszą część
udzielanego przez Niemcy kredytu w łącznej wysokości 100 mln euro. Środki te
mają wesprzeć prace nowych władz Libii do czasu odmrożenia pozostających w
zagranicznych bankach pieniędzy reżimu Kadafiego; tylko w Niemczech
zamrożonych jest 7,2 mld euro.

http://gosc.pl/doc/928231.Niemcy-pomoga-w-odbudowie-Libii

Ps. prosze nie zapominac, ze na terenie Polski dziala bardzo intensywnie
przede wszytki ruska agentura wplywu, udajaca troske o Polske.

Data: 2011-08-29 16:18:15
Autor: obserwator
Tusk jak zwykle stanal w rozkroku

..i nie poparl przewrotu w Libii. Polacy stracili okazje wziecia udzialu w
odbudowie kraju i zarobienia duzej forsy.

Data: 2011-08-29 18:51:07
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 18:08,  obserwator pisze:
[...]

O tej dwulicowosci Zachodu pisze, najpierw zburza, aby potem pomoc, tak
jak dla Grecji.

Wcale mi nie zal Muchomora, zasluzyl sobie na wygnanie. Ale nie nalezy
tracic zdrowego rozsadku w ocenie wydarzen nie tylko w Libii.

Data: 2011-08-29 17:14:07
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
O tej dwulicowosci Zachodu pisze, najpierw zburza, aby potem pomoc, tak
jak dla Grecji.

...a co zburzyli w Grecji?

Wcale mi nie zal Muchomora, zasluzyl sobie na wygnanie. Ale nie nalezy
tracic zdrowego rozsadku w ocenie wydarzen nie tylko w Libii.

Libanska dispora na calym swiecie szaleje z radosci. Szaleja bo nie maja rozsadku?

http://english.aljazeera.net/news/africa/2011/08/201182282315305270.html

Data: 2011-08-29 17:18:45
Autor: obserwator
Przyczyny greckiego kryzysu tkwią w systemowej korupcji.

Transparency International dowodzi, że rocznie greckie gospodarstwa domowe
wydają na łapówki prawie 800 mln euro

http://forsal.pl/artykuly/402940,przyczyny_greckiego_kryzysu_tkwia_w_systemowej_korupcji.html

Grecy zyli na kredyt, tak jak Polacy. Korupcja w Polsce jest popierana przez
rezim Tuska.

Polakom taka *polityka* Tuska nie przeszkadza. Potem bedzie wielkie
zaskoczenie, jak sie zacznie walic tak jak Grecji?

Data: 2011-08-29 19:22:23
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 19:18,  obserwator pisze:
Grecy zyli na kredyt, tak jak Polacy. Korupcja w Polsce jest popierana przez
rezim Tuska.

Kazdy kto realizuje jakis projekt zaciaga kredyt. Problem polega na tym
kto udziela kredytu. A tych udzielaly Grekom banki niemieckie i francuskie.

Problem nie lezy w rzekomym lenistwie Grekow, tylko w pazernosci obcych
bankow i w utraceniu suwerennosci Grecji na rzecz tychze zagranicznych
bankow.

Data: 2011-08-29 17:50:54
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

kto udziela kredytu. A tych udzielaly Grekom banki niemieckie i francuskie.

...mogli brac kredyty gdzie indziej.

Problem nie lezy w rzekomym lenistwie Grekow, tylko w pazernosci obcych
bankow i w utraceniu suwerennosci Grecji na rzecz tychze zagranicznych
bankow.

nieprawda. Problem lezy w glupocie ludzkiej.

Data: 2011-08-29 19:53:30
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 19:50,  obserwator pisze:
Kazdy kto realizuje jakis projekt zaciaga kredyt. Problem polega na tym
> kto udziela kredytu. A tych udzielaly Grekom banki niemieckie i francuskie.
..mogli brac kredyty gdzie indziej.

Nie mogli, bo teraz maja t-euro i brak suwerennosci, bo rzadzi EBC, a
nie narodowy bank Grecji.

Data: 2011-08-29 19:56:31
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e5bd22d$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
..mogli brac kredyty gdzie indziej.

Nie mogli, bo teraz maja t-euro i brak suwerennosci, bo rzadzi EBC, a

Takis biegły w ekonomii? Dlaczego więc nie siedzisz w Brukseli ale zamiatasz chodniki w Suwałkach?

BomBel

Data: 2011-08-29 19:53:48
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3gjhu$5pj$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

bankow.

nieprawda. Problem lezy w glupocie ludzkiej.

Zwłaszcza w twojej i twoich psiowskich kolesi.

BomBel

Data: 2011-08-29 19:36:25
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j3ghll$ak$1inews.gazeta.pl...

Transparency International dowodzi, że rocznie greckie gospodarstwa domowe
wydają na łapówki prawie 800 mln euro

Ile wydajesz ty patafianie?

BomBel

Data: 2011-08-29 19:15:52
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3ghcv$t09$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Kilku tępaków i prymitywna propaganda...
To dlaczego nie wracają teraz do tej ich syjonistycznej Libii?

boukun

Data: 2011-08-29 19:16:56
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 19:14,  obserwator pisze:
O tej dwulicowosci Zachodu pisze, najpierw zburza, aby potem pomoc, tak
jak dla Grecji.
..a co zburzyli w Grecji?

To przenosnia. Najpierw wpedzili w dlugi, a teraz `ratujom`, ale swoje
banki, a nie Grekow.

Co do zadowolenia Libijczykow z obalenia dyktatora to jest autentyczne,
ale niech sie tak nie upajaja wolnoscia, bo watpliwe, aby Zachod im
pomogl w odbudowie kraju. Pomoga, ale w zamian za kosztowne kredyty.

Data: 2011-08-29 17:25:54
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
To przenosnia. Najpierw wpedzili w dlugi, a teraz `ratujom`, ale swoje
banki, a nie Grekow.

jak kogos mozna na sile wpedzic w dlugi? Przeciez ludzie bogaci tez biora
kredyty, ale inwestuja, a nie przejadaja ich i sie nie bawia, tylko obracaja
pieniadzem sensownie i pomnazaja majatek.

Co do zadowolenia Libijczykow z obalenia dyktatora to jest autentyczne,
ale niech sie tak nie upajaja wolnoscia, bo watpliwe, aby Zachod im
pomogl w odbudowie kraju. Pomoga, ale w zamian za kosztowne kredyty.

Przeciez wiadomo, ze zachod to nie dobry wujek. Trzeba jednak umiec
wykorzystac nadazajace sie mozliwosci. Tak jak powyzej napisalem, biznes hula tylko na kredytach. Madry potrafi to wykorzystac sensownie i staje sie bogaty. Tak dziala biznes.

Data: 2011-08-29 19:31:41
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 19:25,  obserwator pisze:
[...]

No nie, komercyjne kredyty to zlodziejstwo w bialy dzien.

Tak m.in. wciagnieto Gierka w pulapke kredytowa. Oczywiscie nie ma tego
zlego co by na dobre nie wyszlo, choc szkoda straconej dekady Jeruzela i
Kiszczaka.

Data: 2011-08-29 17:48:46
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Juz o tym pisalem, ale powtorze : tych dlugow Gierka, Polska mogla nie placic,
gdyby odciela sie jednoznacznie od okupanta sowieckiego i oglosila, ze za
dlugi okupanta odpowiadac nie moze, bo rzad nie byl polski.

Tzw. *okragly stol* te szanse przekresli, a Polscy zostali zmuszeni do
placenia dlugow za komuchow.

Tymczasem komuchy sie na tym amjatku prl-u wzbogacily w sposob nieuczciwy.

Tusk bral w tym szachrajstwie udzial, vide  *Nocna Zmiana*.

Data: 2011-08-29 19:51:51
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3gjdu$5ap$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Kto wg ciebie powinien zapłacić długi? Powiesz durniu jak to sobie wyobrażasz?

BomBel

Data: 2011-08-29 19:52:40
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 19:48,  obserwator pisze:
Juz o tym pisalem, ale powtorze : tych dlugow Gierka, Polska mogla nie placic,
gdyby odciela sie jednoznacznie od okupanta sowieckiego i oglosila, ze za
dlugi okupanta odpowiadac nie moze, bo rzad nie byl polski.

Zaciagnal rzad jak najbardziej polski, tylko Jeruzel oglosil bankructwo
i nawet odsetek nie splacal. Stad stracona dekada rzadow bezpieki.

Data: 2011-08-29 18:06:07
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Zaciagnal rzad jak najbardziej polski, tylko Jeruzel oglosil bankructwo
i nawet odsetek nie splacal. Stad stracona dekada rzadow bezpieki.

W PRL-u zaden rzad nie byl polski, bo rzadzily komuchy.

Data: 2011-08-29 20:08:07
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 20:06,  obserwator pisze:
Zaciagnal rzad jak najbardziej polski, tylko Jeruzel oglosil bankructwo
i nawet odsetek nie splacal. Stad stracona dekada rzadow bezpieki.

W PRL-u zaden rzad nie byl polski, bo rzadzily komuchy.

Jak by nie patrzec to Gierek byl Polakiem.

Data: 2011-08-29 19:55:37
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e5bd1fb$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gdzie byli wtedy Kaczyńscy?

BomBel

Data: 2011-08-29 19:37:53
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e5bcd10$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rok temu twoj prezes chwalił PRL i Gierka. Ma więc doświadczenie. Może zostać premierm rządu na wygnaniu.

BomBel

Data: 2011-08-29 19:35:52
Autor: Leprechaun

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Prezes PiS wzorem swego brata powinien jak najszybciej udać się do Libii by ratować ich gospodarkę! Z nim powinni sie zabrać: Hofman, Błaszczyk, Macierewicz, Fotyga, Girzynski, Kemoa. Utworza tam rząd na wygnaniu! Prezes wygłości orędzie do przyjaciół Kadafiego więc wdzięczny naród wybierze go prezydentem! Spełnią się marzenia prezesa.

BomBel

Data: 2011-08-29 18:52:46
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 18:01,  obserwator pisze:
Dziwne, ze zapomnial, iz Kadafi byl uzbrajany przez Rosje i z Putinem zyl za
pan brat. Teraz sytuacja sie pozornie zmienila. Ale tylko pozornie, bo Rosja zaczela oficjalnie grac z zachodem przy jednym stole.

Jasne, tylko powiedz mi co z tymi ponad 60 mld z Libii zamrozonymi przez
Zachod ?

Bank Światowy jest gotów ?pomóc? Libii