Bank bez opłat jaki?

Data: 2019-07-30 20:00:05
Autor: BB
Bank bez opłat jaki?
Witam, czy jest taki bank ktory nie pobiera zadnych oplat za trzymanie u nich kasy? Nie chce zadnych kart, nie bede robic zadnych przelewow.
Chce tam trzymac jedynie gotowke, od czasu do czasu dokladajac.

BB

Data: 2019-07-30 22:08:55
Autor: Sagittarius
Bank bez opłat jaki?
W dniu 2019-07-30 o 22:00, BB pisze:
[...]

Dla swojego seniora mam BNP Paribas
https://www.bnpparibas.pl/klienci-indywidualni/konta/konto-otwarte-na-ciebie
Ale nie zamawiaj karty, ja musiałem, aby mieć możliwość wpłat przez wpłatomat...
O ile pamiętam, kiedy to jeszcze był Raiffeisen, zero jakichkolwiek opłat, o ile nie zamówisz karty - sprawdź, bez karty, jako dodatkowego produktu powinno być za zero :)

Data: 2019-07-30 22:46:25
Autor: Robert Sierant
Bank bez opłat jaki?
W dniu 2019-07-30 o 22:08, Sagittarius pisze:

[...]

w ING też bez karty może być za zero
tak samo w IB lub w GNB

RobertS

https://finansowewariacje.wordpress.com/

Data: 2019-07-30 22:57:27
Autor: Waldek
Bank bez opłat jaki?
W dniu 2019-07-30 o 22:46, Robert Sierant pisze:
[...]

NestBank - tyż za friko i karta bezpłatna, można nie używać

Data: 2019-08-01 08:17:45
Autor: gosc
Bank bez opłat jaki?
Waldek wrote:
NestBank - tyż za friko i karta bezpłatna, można nie używać

Po upływie terminu darmowej karty naliczyli mi za wydanie kolejnej.
Kiedyś bankomat nie oddał karty.
Dosyć długo czekałem na kolejną.

Dla lubiących gotówkę może przydać się bank pocztowy.
Na dowód osobisty wpłaca/wypłaca się w placówce poczty polskiej.

Data: 2019-08-05 16:59:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bank bez opłat jaki?

"gosc" 5d42840e$0$505$65785112@news.neostrada.pl

NestBank - tyż za friko i karta bezpłatna, można nie używać

Po upływie terminu darmowej karty naliczyli mi za wydanie kolejnej.

Ważna informacja dla mnie...
Mam tam dwa konta -- jedno niedostępne z uwagi na komiksy... ;)
Drugiemu właśnie teraz uruchomiłem dostęp via WWW -- mam tam 5 pln...
Debetówka ważna do 30.11.2021, ale nie zamierzam zwlekać z rozwiązaniem
umowy, choć stale są ważniejsze sprawy...

Uruchomienie dostępu do konta jest makabryczne!

 - nowy login, oczywiście nie może być dowolny...
   (ani już używany w tym koncie od lat!)
 - komiksowy awator (aby za jakiś czas pogubić się w tej mONdrości)
 - hasło (też nie może być dotychczasowe, bo narzucili
   nowe kryteria! -- dla bezpieki rzecz jasna...)

 - wreszcie podchwytliwe pytanie o powiadomienia SMS
   (chyba płatne) i inne mONdrości...

Usiłuję przelać te 5 pln... Nic z tego... Trzeba kolejny raz logować się?...
Obłęd!!!!!!!!!!

Pytannie o przelew natychmiastowy -- jeden za 1 pln, drugi za 15 pln...
Na pewno wybiorę ten za 15 pln, aby zlecić przelanie 5 pln...

SMS jako potwierdzenie, choć niemal na pewno przed laty ustawiłem to konto jako zaufane...

Wreszcie długo wyczekiwany SUKCES!!!!!

                                                Dziękujemy!
                                   Płatność została przyjęta do realizacji.

Ale wpadłem we wnioski... Nie wiem, jak powrócić...

Mignęło mi tylko zerowanie się salda, więc chyba ;) piątak zszedł...

Rzekomo

          Brak dostępu do internetu!!!

W tle śpiewa Leonard Cohen  z jutuby -- jemu nie brak internetu...
   https://www.youtube.com/watch?v=6EImgVgknik

Innym bankom też nie brakuje... ;)

Mam!!  SUKCES!!!!!

20.12.2018 wpłynął ów piątak... Chyba przez pomyłkę... Ale ode mnie...

[to bank czy burdel? -- głośno tego nie wyznam...]

Kiedyś bankomat nie oddał karty.
Dosyć długo czekałem na kolejną.

Santander, choć nie chciałem, słał jak opętany...
Mam do dziś masę nierozpakowanych kopert z debetówkami...

Dla lubiących gotówkę może przydać się bank pocztowy.
Na dowód osobisty wpłaca/wypłaca się w placówce poczty polskiej.

W którym banku na dowód osobisty nie wpłacisz/wypłacisz?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-07-31 10:14:54
Autor: cef
Bank bez opłat jaki?
[...]

Bez karty, to sporo się znajdzie.
Sam mam w mbanku, raifim (teraz BNP), nest, więc pewnie jest tego więcej.

Data: 2019-07-31 00:28:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bank bez opłat jaki?

"BB" slrnqk18e6.dkj.bufet@localhost.com

Witam, czy jest taki bank ktory nie pobiera zadnych oplat za trzymanie
u nich kasy? Nie chce zadnych kart, nie bede robic zadnych przelewow.
Chce tam trzymac jedynie gotowke, od czasu do czasu dokladajac.

Jeśli chcesz tylko dokładać -- możesz trzymać na moim, zupełnie za freeko! ;)

Ale jeśli chcesz nie za darmo -- możesz skorzystać z wisienek.

   https://danutac.oferty-kredytowe.pl <-- może tutaj
   znajdziesz coś dla siebie, przy okazji dając mi zarobić

Najwięcej chyba daje Mille, tzn. chyba 300 pln za założenie
konta, ale utrzymane tegoż ROR nie jest za freeko -- trzeba
wpłacać 1 kpln i raz wydawać debetówką.

Ogólnie oszczędne są za free. (ogólnie -- mogą być wyjątki)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-07-31 06:09:33
Autor: Dawid Rutkowski
Bank bez opłat jaki?
A w jaki sposób chcesz "dokładać gotówkę" - przelewem czy w kasie?
I chcesz na tym trzymaniu tracić całą wartość inflacji czy trochę mniej?

Z "poważniejszych": santander, inteligo (czyli PKO, tylko darmowe), mBank, kantor aliora.
Jeśli chccesz trzymać w euro w niemieckim banku: N26.
milek daje zarobić, ale wymaga gimnastyki.
Z popierdółek: nest.
Idea i getout też, ale tych i wrogowi bym nie polecił.

Data: 2019-07-31 15:24:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bank bez opłat jaki?

"Dawid Rutkowski" 8e915d35-b971-4b90-99c6-807049e659b4@googlegroups.com

: Idea i getout też, ale tych i wrogowi bym nie polecił.

Getin bym polecił z czystym sercem, ale nie wiem, czy jest za free.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-07-31 06:41:44
Autor: Dawid Rutkowski
Bank bez opłat jaki?
Jest darmowy, i nawet najlepszy % dają.
W sumie może warto polecać "lokatowcom", bo jak pierdzielnie to wszyscy poczują? Ale czy to pomoże na jeszcze 20 lat?

Data: 2019-07-31 19:33:20
Autor: Robert Sierant
Bank bez opłat jaki?
Jest darmowy, i nawet najlepszy % dają.
W sumie może warto polecać "lokatowcom", bo jak pierdzielnie to wszyscy poczują? Ale czy to pomoże na jeszcze 20 lat?

kolejna spółka powiązana z IB ogłosiła upadłość....

moja lokata się tam skończyła i na chwilę obecną dam sobie spokój

Data: 2019-07-31 19:38:09
Autor: Szymon
Bank bez opłat jaki?
W dniu 2019-07-31 o 19:33, Robert Sierant pisze:
kolejna spółka powiązana z IB ogłosiła upadłość....

moja lokata się tam skończyła i na chwilę obecną dam sobie spokój

Rozsądnie. To może ja jeszcze przytoczę:

Informujemy, że dnia 3 lipca 2019 (środa) o godz. 17:00 zostaną zamknięte rachunki Rkantor.com w Idea Banku. Oznacza to, że niedostępne będą już natychmiastowe przelewy między kontami Rkantor.com a kontami Idea Banku.

Skoro firmy operujące milionami (Rkantor to jednak poważny gracz na rynku wymiany walut w internecie, powiązany z BNP) wycofują się z Idei to chyba coś jest na rzeczy...

Data: 2019-07-31 11:41:55
Autor: Dawid Rutkowski
Bank bez opłat jaki?
Jakiś czas temu (w marcu?) z dnia na dzień przestali obsługiwać dolary USA. Wciąż nie wiem, dlaczego.

Miejmy nadzieję, że idea się zwinie, a nie padnie - choć padów już nie ma, jest "uporządkowana likwidacja", zwana też eufemistycznie "przymusową restrukturyzacją".
Szkoda, bo bank w sumie zdrowy, to, co było lewe, wrzucono już w straty - ale przez to kapitały własne stopniały tak, że skala pozostałej, zdrowej dzialalności, jest 10 razy za duża w stosunku do wymaganych (rozporządzeniem, nie ustawą!) kapitałów własnych.
Jak nie będzie inwestora - czy też kupca, bo przecież dostanie akcje odpowiadające 90% wszystkich (czyli 9 razy więcej niż mają obecni właściciele) - to trzeba sprzedać 9/10 klientów.

LCz ma podobny dylemat, jak ten stary żyd, co się ożenił z piękną dziewczyną. "Przecież ona ma 9 kochanków!" "Wolę mieć 10% w dobrym interesie niż 100% w złym..."

Data: 2019-07-31 20:58:06
Autor: J.F.
Bank bez opłat jaki?
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cd35b5ff-a376-41e1-b3a3-1f6c0d33d0b9@googlegroups.com...
[...]

Za duzy, zeby upasc - BFG tego nie dzwignie :-)

przed wyborami raczej nie zrestrukturyzuja ... chyba, ze sam upadnie ....

[...]

Czy taki zdrowy ... widac tez, ze naciagali na ksiegowosci
W jakim stopniu - ktoz to wie ...

Jak nie będzie inwestora - czy też kupca, bo przecież dostanie akcje odpowiadające 90% wszystkich (czyli 9 razy więcej niż mają obecni właściciele)

I to moze byc problem w znalezeniu.
Ale nie tylko kapitaly wlasne sie licza - czasem tez "swietlane perspektywy".
Tylko one wcale nie taki swietlane.

- to trzeba sprzedać 9/10 klientów.

co moze byc trudne w krotkim okresie czasu. No i po odejsciu nie starczy na koszty banku, i upadnie jeszcze predzej.

Chyba, ze juz tam po cichutku proponuja klientom przeniesienie kredytu do zaprzyjaznionego banku Getin :-)

J.

Data: 2019-07-31 21:17:27
Autor: Szymon
Bank bez opłat jaki?
W dniu 2019-07-31 o 20:58, J.F. pisze:
Za duzy, zeby upasc - BFG tego nie dzwignie :-)

Są osoby, którym upadek byłby na rękę...

https://www.wprost.pl/firmy-i-rynki/10232980/leszek-czarnecki-pozwie-polske-o-miliard-euro-chodzi-o-dzialanie-na-szkode-jego-bankow.html

Wydaje mi się, że upadek banków daje większe szanse na odszkodowanie 1.000.000.000 EUR niż ich przetrwanie, a już na pewno nie rozwój.

I to moze byc problem w znalezeniu.
Ale nie tylko kapitaly wlasne sie licza - czasem tez "swietlane perspektywy".
Tylko one wcale nie taki swietlane.

Rozważ w kontekście artykułu wyżej.

Data: 2019-07-31 21:49:59
Autor: J.F.
Bank bez opłat jaki?
Użytkownik "Szymon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qhspgu$1p56$2@gioia.aioe.org...
[...]

Tylko ze jesli wygra, to za 10 lat :-)
A i ta wygrana to palcem na wodzie pisana.

Miliard euro ? Czy te jego akcje byly kiedykowiek tyle warte ?

I to moze byc problem w znalezeniu.
Ale nie tylko kapitaly wlasne sie licza - czasem tez "swietlane perspektywy".
Tylko one wcale nie taki swietlane.

Rozważ w kontekście artykułu wyżej.

Nie bardzo widze zwiazek.

Chodzilo mi o to, ze potencjalny nabywca/inwestor moze patrzec
na Idee jak na bank o 20mld+ aktywow, 1mld przychodow z odsetek i prowizji,
a nie na kapitaly wlasne czy wartosc gieldową

Ale duza dysproporcja moze utrudnic, bo sie zaczna protesty pozostalych akcjonariuszy...

P.S. Upadla TaxCare, a stosowny odpis bank zrobil juz wczesniej, wiec finansowego wplywu to juz raczej nie bedzie mialo duzego, natomiast medialny moze byc spory.

J.

Data: 2019-07-31 22:09:22
Autor: Szymon
Bank bez opłat jaki?
W dniu 2019-07-31 o 21:49, J.F. pisze:
Wydaje mi się, że upadek banków daje większe szanse na odszkodowanie 1.000.000.000 EUR niż ich przetrwanie, a już na pewno nie rozwój.

Tylko ze jesli wygra, to za 10 lat :-)

Może faktycznie dla 4,3 mld PLN nie warto czekać ;-)

A i ta wygrana to palcem na wodzie pisana.

To 10x więcej niż teraz był wyceniany. Wróciłby do grona miliarderów.

Miliard euro ? Czy te jego akcje byly kiedykowiek tyle warte ?

Tak. Jeśli mnie pamięć nie myli to w maksymalnym momencie ok. 7 mld miał. Oczywiście nie tylko z banków.

Rozważ w kontekście artykułu wyżej.

Nie bardzo widze zwiazek.

Naprawdę?
Łopatologicznie: musi być strata, aby było odszkodowanie. Zazwyczaj im większe straty tym większe odszkodowanie.

Chodzilo mi o to, ze potencjalny nabywca/inwestor moze patrzec
na Idee jak na bank o 20mld+ aktywow, 1mld przychodow z odsetek i prowizji,
a nie na kapitaly wlasne czy wartosc gieldową

Na razie to nie widać inwestora od dłuższego czasu.

Data: 2019-07-31 11:42:22
Autor: Wojciech Bancer
Bank bez opłat jaki?
On 2019-07-30, BB <bufet@com.pl> wrote:

Witam, czy jest taki bank ktory nie pobiera zadnych oplat za trzymanie u nich kasy? Nie chce zadnych kart, nie bede robic zadnych przelewow.
Chce tam trzymac jedynie gotowke, od czasu do czasu dokladajac.

To chyba każdy bank. Przy tych warunkach załóż po prostu odnawialną lokatę lub konto oszczędnościowe, a nie ROR.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-08-01 13:51:50
Autor: radekp@konto.pl
Bank bez opłat jaki?
Tue, 30 Jul 2019 20:00:05 +0000 (UTC), w <slrnqk18e6.dkj.bufet@localhost.com>,
BB <bufet@com.pl> napisał(-a):

[...]

Nestbank. I nawet karta jest za 0% free.
A w pozostałych chyba większość ma samo konto za free.

Data: 2019-08-04 12:09:44
Autor: jakdorobic.com
Bank bez opłat jaki?
W dniu wtorek, 30 lipca 2019 22:00:17 UTC+2 użytkownik BB napisał:
[...]

W BNP Paribas prowadzenie jest za darmo bez warunków, gdy nie masz karty.

A jak masz ochotę, to możesz zgarnąć 300 zł premii na start: https://jakdorobic.com/premia-z-kontem/

Data: 2019-08-05 01:29:49
Autor: Dawid Rutkowski
Bank bez opłat jaki?