Bank dla Firmy

Data: 2009-06-10 11:10:43
Autor: mr.Hyde
Bank dla Firmy

Panowie co obecnie jest warte wzięcia pod uwagę jeśli chodzi o konto firmowe?
Tylko proszę mnie nie rozbrajac i pisac że ms(b)rank....

Z góry dzięki za info.
Hyde

Data: 2009-06-10 10:22:54
Autor: Wojciech Bancer
Bank dla Firmy
On 2009-06-10, mr.Hyde <galileon@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Panowie co obecnie jest warte wzięcia pod uwagę jeśli chodzi o konto firmowe? Tylko proszę mnie nie rozbrajac i pisac że ms(b)rank....
Z góry dzięki za info.

Ja sobie na chwilę obecną Aliora testuję i zapowiada się na bardzo fajne konto. Jedna bardzo miła rzecz, to dla mnie Autodealing, czyli przelewy
z/na własne konto walutowe przy bardzo niskiej marży (kursy bardzo bliskie kursom forexowym). W porównaniu do rzeczywistych kursów jakie osiągałem
w BRE Banku, to różnice u mnie sięgają 300-400 zł na korzyść Aliora,
przy pojedynczej transakcji.

Jest też dość duża pula bezpłatnych przelewów (zdaje się 20), no i konto
samo w sobie nic nie kosztuje (dopiero konto pomocnicze i autodealing kosztują 35 zł / m-c razem).

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-06-10 04:05:57
Autor: Bungiel
Bank dla Firmy
On 2009-06-10, mr.Hyde <galil...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

> [...]
> Z góry dzięki za info.

Ja sobie na chwilę obecną Aliora testuję i zapowiada się na bardzo fajne

Oni chyba nie obsługują jeszcze SEPA? Poza kursami są jeszcze jakieś
plusy względem mBinzes?

Data: 2009-06-10 13:40:38
Autor: Wojciech Bancer
Bank dla Firmy
On 2009-06-10, mr.Hyde <galil...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

> [...]

konto.

Oni chyba nie obsługują jeszcze SEPA? Poza kursami są jeszcze jakieś

 - przelewów SEPA jeszcze w systemie nie widzę
 - 20 pierwszych przelewów zewnętrznych jest bezpłatnych
 - w mBiznes przelew na inny rachunek niż ZUS/US jest płatny 1 zł
 - masz obsługę gotówkową i jak masz potrzebę to te EUR/GBP weźmiesz
   i z tego banku wyciągniesz. z mBiznes raczej tylko przelewy
 - chyba też jest tańsza w używaniu debetówka do konta firmowego    (ale nie używam, więc nie powiem na 100%)

Z tego co się orientowałem, to mają też niższe oprocentowanie kredytu odnawialnego (rzędu 8%-9%, negocjowalne), tylko trzeba sobie ostro
ponegocjować, bo opłaty za zakładanie są zabójcze :-)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-06-24 02:35:36
Autor: Bungiel
Bank dla Firmy
On 2009-06-10, Bungiel <dochto...@gmail.com> wrote:

> [...]

 - chyba też jest tańsza w używaniu debetówka do konta firmowego
   (ale nie używam, więc nie powiem na 100%)

szkoda, że dodatkowy rachunek w eur 5zl/miesiac...

Data: 2009-06-24 11:51:46
Autor: ąćęłńóśźż
Bank dla Firmy
Też żałuję, przeciętna firma się przecież przewróci.
JaC

-- -- -

szkoda, że dodatkowy rachunek w eur 5zl/miesiac.

Data: 2009-06-10 19:26:22
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Bank dla Firmy
Wojciech Bancer wrote:

[...]

A konkretnie jak bardzo bliskie? Np. na takim dolarze - różnica rzędu
ułamka grosza, jednego grosza, czy kilku groszy?

--
MiCHA

Data: 2009-06-11 09:14:12
Autor: Wojciech Bancer
Bank dla Firmy
On 2009-06-10, Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> wrote:

[...]

[...]

Ja akurat mam rachunek w funtach, ale porównam dopiero jutro (to działa
tylko w dni robocze i chyba do 17-tej, w innych godzinach jest po kursie
banku).

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-06-12 10:12:25
Autor: bou
Bank dla Firmy

Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:h0oqbu$ec5$1inews.gazeta.pl...
Wojciech Bancer wrote:

[...]

Jeszcze do niedawna na ich stronie byl pdf w ktorym byla informacja jaki procent stosuja od kwotowan rynku, bylo to jakies 0,022 % o ile sie nie myle, po to aby zachowac margines bezpieczenstwa dla banku, moze ktos zachowal tego pdf`a ?

Stean

Data: 2009-06-12 08:34:18
Autor: Wojciech Bancer
Bank dla Firmy
On 2009-06-12, bou <grupy@dyskusyjne.pl> wrote:

[...]

[...]

Tam były przedziały. Jak masz duży obrót, to zmniejszają prowizję.

Mój, obiecany test, dla przelewu GBP -> PLN, z g. 10:26:

      Forex: 5.2343 (wg. money.pl)
Autodealing: 5.2146
   Kurs BRE: 5.1277

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-06-12 11:31:17
Autor: stean
Bank dla Firmy

On 2009-06-12, bou <grupy@dyskusyjne.pl> wrote:

[...]

[...]

Bylem niedawno w Alior i babka mi powiedziala ze jak zadeklaruje sie przeniesienie 70% to daja najnizsza marze bez wzgledu na kwote, tak to zrozumialem i w pdf bylo podane ze rzeczywiscie po tej deklaracji robi sie operacje walutowe bez marzy, dlatego to mnie zainteresowalo. Jedynie dodaje te 0,22 % marzy czy jakos tak od aktualnej ceny rynku (dla bezpieczenstwa banku bo kursy sie wachaja z sekundy na sekunde), wiem ze ten procent byl sztywno umieszczony na ich stronie w pdf a teraz to usuneli.

Stean

Data: 2009-06-12 11:45:30
Autor: stean
Bank dla Firmy

On 2009-06-12, bou <grupy@dyskusyjne.pl> wrote:

[...]

[...]

Czyli wzieli marze 0,3763636 %, pamietam ze w tym pdf`e bylo cos 0,22% po deklaracji przeniesienia 70% obrotu, wiec sporo to mozna obizyc.

Stean

Data: 2009-06-11 19:04:15
Autor: ąćęłńóśźż
Bank dla Firmy
No to Cię rozbroję i napiszę, że PKO BP ;-))
Ale najwięcej tu zalezy od konretnego oddziału - czy duzy i nastawiony na biznes, czy mały w dzielnicy samych emerytek i rencistek.
JaC

-- -- -

Panowie co obecnie jest warte wzięcia pod uwagę jeśli chodzi o konto firmowe?

Data: 2009-06-10 12:12:04
Autor: Jacek Osiecki
Bank dla Firmy
Dnia Wed, 10 Jun 2009 11:10:43 +0200, mr.Hyde napisał(a):
Panowie co obecnie jest warte wzięcia pod uwagę jeśli chodzi o konto firmowe?
Tylko proszę mnie nie rozbrajac i pisac że ms(b)rank....

Ja akurat używam w mBanku - choćby dlatego, że nie płaci się za przelewy do
ZUS/US... Przy 3 wspólnikach i pracownikach daje to min. 15 przelewów co
miesiąc (pieprzony ZUS :>)... Do tego wygoda - akurt wielu naszych
klientów/kontrahentów ma konta w mBanku, więc przelewy działają bez
opóźnień.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-10 16:16:07
Autor: EAGLE
Bank dla Firmy
On 10 Cze, 11:10, "mr.Hyde" <galil...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

zapraszam do korzystania z usług

http://www.bankkredytowy.com.pl/

to nic nei kosztuje a moze skorzystacie z jakichś usług.

Data: 2009-06-12 19:13:02
Autor: Irokez
Bank dla Firmy
I znowu spam, aż boje się wchodzić...
Pełno takiego nachalnego spamu widze z Viagrą i tym podobnymi produktami więc radze unikac

--
Irokez

Data: 2009-06-15 08:42:40
Autor: Jarek Andrzejewski
Bank dla Firmy
On Jun 10, 11:10 am, "mr.Hyde" <galil...@poczta.onet.pl> wrote:
Panowie co obecnie jest warte wzięcia pod uwagę jeśli chodzi o konto
firmowe?

Lukas? Co prawda 1 zł/mc + ew. za token, ale za to nie kasują za każdy
przelew z firmowego na prywatne, jak w mB...

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Bank dla Firmy