Bank dla malusieńkiej firmy z prostym i tanim debetem

Data: 2010-08-19 16:42:48
Autor: Arkadiusz Dymek
Bank dla malusieńkiej firmy z prostym i tanim debetem
Witam,

Pytanie podobne do wałkowanego przed paroma dniami. Chciałbym przenieść swoje konto firmowe z Pekao do czegoś taniego i przyjemnego. Przy czym chciałbym zachować swój limit debetowy i nie płacić ogromnych sum za przyznanie limitu. Wydawało mi się, że Alior będzie dobry, ale tam mimimalna opłata to 1000 zł, a że ja tego debetu potrzebuje nie za wiele (5000 wystarczy), to oferta dla mnie bez sensu. Chętnie widziany marmurek - nie znoszę umawiać się z kurierami itp., ale jeśli jest coś ciekawego na rynku, to jakoś ścierpię wyczekiwanie na człowieka z kopertą.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Bank dla malusieńkiej firmy z prostym i tanim debetem