Bank dla zaczynającej firmy

Data: 2010-10-30 15:21:11
Autor: kashmiri
Bank dla zaczynającej firmy
swirek <swirek75@gmail.com> dared to write:
/.../ żeby w miarę szybko
płaciła dostawcą.

Już nie płacicie pieniądzem?

Data: 2010-10-30 13:38:11
Autor: Andrzej Kubiak
Bank dla zaczynającej firmy
Dnia Sat, 30 Oct 2010 15:21:11 +0500, kashmiri napisał(a):

/.../ żeby w miarę szybko
płaciła dostawcą.
Już nie płacicie pieniądzem?

Jeśli dostawca jest zdrowy, za organy można sporo dostać. Jakiś model
biznesowy to jest :)

AK

Data: 2010-10-30 16:58:50
Autor: kashmiri
Bank dla zaczynającej firmy
Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> dared to write:
[...]

NIezła myśl. Po ostatniej wizycie w marmurku chyba przerzucę się na płacenie doradcami bankowymi.

Data: 2010-10-30 15:41:13
Autor: Rafał Grzelak
kashmiri wrote:

> [...]
> biznesowy to jest :)

NIezła myśl. Po ostatniej wizycie w marmurku chyba przerzucę się na płacenie doradcami bankowymi.

Placenie?
Ostatno jak sprawdzalem to nikt za darmo nie chcial ich wziac... ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-10-30 15:56:23
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sat, 30 Oct 2010 15:41:13 +0200, Rafał Grzelak napisał(a):

NIezła myśl. Po ostatniej wizycie w marmurku chyba przerzucę się na płacenie doradcami bankowymi.
Placenie?
Ostatno jak sprawdzalem to nikt za darmo nie chcial ich wziac... ;]

Niczego nie sugeruję, ale moją doradczynię w BZWBK chętnie bym za darmo
wziął :)

AK

Data: 2010-10-30 22:59:28
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 30 Oct 2010 20:20:25 +0500, kashmiri napisał(a):

[...]

 Na organ zapewne.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl