Bank dla zaczynającej firmy

Data: 2010-11-03 13:56:44
Autor: Wiesław Gajda (Gold Finance)
Bank dla zaczynającej firmy
Witam

Źle zadane pytanie. Poprawnie powinno brzmieć nie: "Jaki bank polecacie by finansował moją nową firmę" lecz "Jaki bank jest w stanie zaufać mojej nowej firmie i dać finansowanie"? A wbrew pozorom to wcale nie jest łatwe. Prawdopodobnie może się udać znaleźć taki bank, ale gwarancji nie daję nie znając szczegółów. Jeśli jest Pan z Trójmiasta to zapraszam, może będę w stanie pomóc.

--
Pozdrawiam,

Wiesław Gajda
Dyrektor Operacyjny oddziału Gdańsk
Mob. (+48) 601-704-461

Gold Finance Doradcy Finansowi
ul. Warszawska 96
80-180 Gdańsk
tel. (58) 303 61 06
fax (58) 682 16 72
Goldlinia: 0 801 333 883
www.goldfinance.pl
wieslaw.gajda@goldfinance.pl

Gold Finance Spółka z o.o. ul. Edwarda 4, 05-800 Pruszków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000290556, NIP 534-237-16-76 , REGON 141153906, której kapitał zakładowy wynosi 50.000 zł.
  Użytkownik "swirek" <swirek75@gmail.com> napisał w wiadomości news:bf0b3759-1e2b-4be8-8b87-70dfded3c015a36g2000yqc.googlegroups.com...
  Dzień dobry,
  Jaki bank byście polecili dla zaczynającej firmy, która będzie spółką
  z o.o. i będzie potrzebowała trochę pieniędzy, żeby w miarę szybko
  płaciła dostawcą.

  Swirrrek

Data: 2010-11-03 14:09:28
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-03 13:56, Wiesław Gajda (Gold Finance) pisze:

Pozdrawiam,
Wiesław Gajda
Dyrektor Operacyjny oddziału Gdańsk

   Może Was tam ktoś nauczyć jak pisać posty w usenecie?

--
Liwiusz

Bank dla zaczynającej firmy