Bank do minet? Nie. Do .. . (droga przez mękę)

Data: 2009-04-08 14:11:10
Autor: Lukasz, sq2dyl
Bank do minet? Nie. Do .. . (droga przez mękę)
bzdreg pisze:

(...)

W międzyczasie zajrzałem do eurobanku w temacie siedmiodniowej lokaty
antybelkowej. W rozmowie z miłą panią dowiedziałem się, że autoryzacja
dyspozycji internetowych jest albo tokenem (2zł/mies), albo aplikacją na
tf. komórkowy (czyli 25 lub 50 gr każdorazowo za paczkę wap). Na drzewo.
Podziękowałem.

A skąd masz takie "niusy", że masz płacić za wap?

--
Łukasz

Data: 2009-04-08 12:25:56
Autor: kb
Bank do minet? Nie. Do ... (droga przez mękę)
Lukasz, sq2dyl <sq2dyl@poczta.onet.pl> napisał(a):
bzdreg pisze:

(...)

> [...]
> Podziękowałem.

A skąd masz takie "niusy", że masz płacić za wap?

Potwierdzam, zreszta jeszcze niedawno byl spory watek o tym. TOKEN GSM LACZY
SIE Z NETEM TYLKO PRZY POBIERANIU, a potem jest za darmo (podobno w specjalnej
sytuacji (synchronizacja, normalnie nigdy nie wystepuje) moze byc konieczne
polaczenie - ale to raz na milion przypadkow jak cos sie popsuje z tokenem).
Zona ma i uzywa, nawet za granica - nigdy nic nie zjadlo (poza pobieraniem na
poczatku) - i tak jest od ponad roku. --

Bank do minet? Nie. Do .. . (droga przez mękę)