Bank do minet? Nie. Do ... (droga przez mękę)

Data: 2009-04-08 14:57:35
Autor: Robert Kois
Bank do minet? Nie. Do ... (droga przez mękę)
Dnia Wed, 08 Apr 2009 14:04:02 +0200, bzdreg napisał(a):

W międzyczasie zajrzałem do eurobanku w temacie siedmiodniowej lokaty
antybelkowej. W rozmowie z miłą panią dowiedziałem się, że autoryzacja
dyspozycji internetowych jest albo tokenem (2zł/mies), albo aplikacją na
tf. komórkowy (czyli 25 lub 50 gr każdorazowo za paczkę wap). Na drzewo.
Podziękowałem.

O paczkach wap poinformowała cię pani czy raczej sam to sobie wymysliłeś?
Jeszcze raz: token gsm w Eurobanku NIE ŁĄCZY się z siecią. Kosztuje tylko
jego ściągniecie na telefon.

--
Kojer

Data: 2009-04-08 16:45:17
Autor: bzdreg
Robert Kois pisze:

O paczkach wap poinformowała cię pani czy raczej sam to sobie wymysliłeś?
Jeszcze raz: token gsm w Eurobanku NIE ŁĄCZY się z siecią. Kosztuje tylko
jego ściągniecie na telefon.

Poinformowała pani.
- "... wpisuje pan hasło aby się zalogować do serwisu internetowego,
potem MUSI PAN ZAINICJOWAĆ POŁĄCZENIE TELEFONEM aby dostać na telefon
kod autoryzacyjny, czyli trzecią część hasła"
- połączenie wap?
- tak.

--

Pzdr.
bzd.

Data: 2009-04-08 17:01:03
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 08 Apr 2009 16:45:17 +0200, bzdreg napisał(a):

[...]

No to możesz przekazać pani by się doszkoliła. Jedyne połączenie z siecią
następuje przy ściąganiu tokena na telefon.

--
Kojer

Data: 2009-04-08 09:00:48
Autor: fabian 05
Bank do minet? Nie. Do ... (droga przez mękę)
Potwierdzam. Użytkuję token Eurobanku ponad rok, który działa tylko
jako wewnętrzna aplikacja telefonu i nic nie kosztuje. Ponadto nie
widzę łatwiejszego zakładania lokat bezbelkowych niż dyspozycja z
rachunku Eurobanku, na 7 dni. Pełny automat, odnawialne lub nie,
środki po zakończeniu lub zerwaniu (oczywiście w 7,12,21 itd. dniu by
nie tracić % zrywając w trakcie okresu) wracają na konto od ręki, ok.
2000zł daje 6% netto. Do niedawna dobry był też Bank Pocztowy, ale
teraz już nie.
A propos przypadku opisanego przez bzdreg: trzeba być mocno
zdesperowanym by tyle lokat zakładać w oddziale.

Data: 2009-04-08 18:11:14
Autor: Peet
bzdreg pisze:

[...]

Mnie plus skasował jednorazowo 20 gr. chyba. To co jest w telefonie to zwyczajny generator cyfr, można sobie je wygenerować na zapas i zapisać na kartce i przy logowaniu skreślać kolejne. Istnieje też możliwość całkowitej rezygnacji z tokena, jedyne co trzeba to zdefiniowanie zaufanych przelewów w  placówce.

A ta pani z banku niech sobie poczyta dokument który pochodzi z jej banku:
http://tnij.org/eurobank

Data: 2009-04-09 09:59:07
Autor: Mariusz
bzdreg <bzdreg_at_op_kropka_pl@null.com> napisał(a):
Robert Kois pisze:
> [...]
potem MUSI PAN ZAINICJOWAĆ POŁĄCZENIE TELEFONEM aby dostać na telefon
kod autoryzacyjny, czyli trzecią część hasła"

Rownie dobrze mogles ja w tym momencie zapytac o cokolwiek bys wydumal ;) -
nawet o jej doswiadczenie seksualne. Odpowiedz bylaby zawsze przypadkowa.
Token nigdy sie nie laczy - nawet "synchronizacja" polega na tym ze
odczytujesz panu z linii telefonicznej biezacy numer hasla z tokena - a pan
ten numer wklepuje w swoim okienku w kompie. Taka to jest "synchronizacja" :)... --

Bank do minet? Nie. Do ... (droga przez mękę)