Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić?

Data: 2010-04-21 22:35:55
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić?
Dnia Tue, 20 Apr 2010 17:23:50 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

Jak postępować, żeby się raz na zawsze odczepili?

Kolega dokładnie 12 razy spławiał, dzwonili do niego na komorkę, więc
mówił, że akurat jest na spotkaniu, potem, że czeka na ważny telefon i nie
może blokować linii, innym razem że akurat jest przy kasie w hipersklepie,
za każdym razem mówił, aby zadzwonili za kilkana¶cie minut i dzwonili, ale
nie za kilkana¶cie minut a za kilka godzin lub następnego dnia...
Wreszcie im się znudziło

Jak zadzwonił numer nieznany to po pierwszym zdaniu mówił: "Przepraszamy,
numer nie został zidentyfikowany, rozmowa nie może być kontynuowana"
na pytanie: "Dlaczego ?" powtarzał.

Profesjonalne firmy telemartetoidowe przy numerach telefonów notuj± sobie
uwagi, bo dla nich także telefonowanie na numery gdzie nie chc± z nimi
rozmawiać jest strat± czasu i jakich¶ tam groszy za poł±czenie.
Nieprofesjonalne firmy codziennie otwieraj± różne bazy firm typu www.pf.pl
http://www.ditel.pl/ http://www.teleadreson.pl/ http://www.msg.org.pl/ i
wiele innych i dzwoni± kolejno, nawet 3 razy w tygodniu zadzwoni±.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Kolejowo
http://foto.3mam.net/album2/Kolejowe_watki/index5.php

Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić?