Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić?

Data: 2010-04-23 18:56:36
Autor: robertcb
Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić?
Bank (właściwie to citi i mbank) dzwonią do mnie wieczorami z ofertami handlowymi. To taka jakaś nowa moda - widać zawracanie dupy w dzień już nie działa, kryzys się kończy, pieniędzy na promocję przybyło i marketoidy wymyśliły nowe 'strategie', psia ich mać.

Co ja właściwie powinienem zrobić, żeby przestali dzwonić?

wieczorem, jak nie spodziewasz się już telefonów od znajomych, to włącz bezwarunkowe przekierowanie na jakiś darmowy numer, sprobuj np *21*997# a rano wyłącz #21#

Data: 2010-04-23 20:06:21
Autor: Samotnik
Dnia 23.04.2010 robertcb@poczta.onet.pl <robertcb@poczta.onet.pl> napisał/a:
[...]

Trzeba być kompletnym debilem, żeby w ten sposób utrudniać pracę Policji.
--
Samotnik

Data: 2010-04-23 23:02:34
Autor: Animka
W dniu 2010-04-23 22:06, Samotnik pisze:
[...]

To już chyba lepiej przekierować  na numer 986 (straż miejska). Oni wcale telefonów nie odbierają.

--
animka

Data: 2010-04-25 00:18:54
Autor: robertcb
> [...]

To już chyba lepiej przekierować  na numer 986 (straż miejska). Oni wcale telefonów nie odbierają.

Albo włączyć automatyczną sekretarke na odbieranie po pierwszym dzwonku i dać powitanie nagrane z 997 "pogotowie policji - prosze czekać".
Bank po usłyszeniu tego powinien dac sobie siana.

Data: 2010-04-25 20:00:57
Autor: Animka
W dniu 2010-04-25 00:18, robertcb@poczta.onet.pl pisze:

[...]

Trochę jednak szkoda by było jakby ktoś znajomy z numeru niezastrzeżonego nie dodzwonił się z osobą do której dzwonił/a.
Mam w telefonie taki przycisk "Zajęte" i jak ktoś z numeru zastrzeżonego dzwoni to na niego naciskam, albo nie odbieram (a telefon jednak długo mi dzwoni).
Wtedy, gdy nacisnę na "Zajęte", to u osoby dzwoniącej pokazuje się informacja: "Połączenie odrzucone", no i mi się to nie podoba. Cały czas szukam odpowiedniego rozwiązania dla automatycznego odrzucania połączen z numerów zastrzeżonych.

--
animka

Data: 2010-04-25 22:02:20
Autor: robertcb
> [...]

Wtedy, gdy nacisnę na "Zajęte", to u osoby dzwoniącej pokazuje się informacja: "Połączenie odrzucone", no i mi się to nie podoba. Cały czas szukam odpowiedniego rozwiązania dla automatycznego odrzucania połączen z numerów zastrzeżonych.

Jeśli chodzi o tel. komórkowe, to na symbiana był jakiś program do odrzucania połączeń z nr zastrzezonych.

Data: 2010-04-23 23:38:59
Autor: niusy.pl
Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić?

Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl>

A w jaki należałoby ?

Data: 2010-04-24 00:11:58
Autor: PiotRek
Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał w wiadomości news:slrnht3vcs.7l1.samotniklocalhost.localdomain...
[...]

Dokładnie, w pełni się zgadzam. Zresztą nie chodzi nawet o utrudnianie pracy
policji, co o blokowanie numeru alarmowego, czyli utrudnianie dodzwonienia się
osobom potrzebującym pilnie coś zgłosić.

Inna sprawa, że nie da się ustawić przekierowania na numer 997 (na szczęście).

Piotr

Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić?