Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić ?

Data: 2010-04-20 20:03:36
Autor: pwz
Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić ?
W dniu 2010-04-20 19:23, Samotnik pisze:
(...)
> Jak postępować,
żeby się raz na zawsze odczepili?

Ja pozwalam odbierać telefon moim dzieciom, które wprost uwielbiają rozmawiać przez telefon. Szczególnie jeżeli zobaczę na wyświetlaczu jakiś dziwny albo zastrzeżony telefon. Może to przypadek, ale zauważyłem, żę od kiedy zacząłem uskuteczniać tę metodę, liczba telefonów reklamowych jakby spadła.

Inna metoda: wcześniej prosiłem dzwoniącego o podanie imienia i nazwiska oraz nazwy firmy z której dzwoni, po czym przeciągałem ich przez procedurę pytań skąd mają mój numer oraz informowałem, że nie zgadzam się na telefonowanie do mnie. Średnio skuteczne, bo wprawdzie czytacze byli skonfundowani, ale i tak dzwoniły inne(?) firmy, podając, że mają numer "z książki telefonicznej". Chociaż nie zastosowałem już wariantu pytań "z której książki telefonicznej?" itd. ;-)
pwz

Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić ?