Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić?

Data: 2010-04-20 20:13:27
Autor: qwerty
Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić?
Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnhsroo8.ign.samotnik@localhost.localdomain...
Bank (właściwie to citi i mbank) dzwonią do mnie wieczorami z ofertami
handlowymi. To taka jakaś nowa moda - widać zawracanie dupy w dzień już
nie działa, kryzys się kończy, pieniędzy na promocję przybyło i marketoidy
wymyśliły nowe 'strategie', psia ich mać.

Co ja właściwie powinienem zrobić, żeby przestali dzwonić? Dyskusja z
dzwoniącymi naganiaczami jest bezprzedmiotowa - oni nie wiedzą, czy i kiedy
wyraziłem zgodę, nic nie wiedzą. To maszynki do czytania z komputera, nie
wiem, czemu ich jeszcze nie zastąpiono syntezatorami mowy. Zawsze
skrupulatnie się nie zgadzam na otrzymywanie ofert, odznaczam wszystkie
checkboxy na stronach, w umowach. A oni i tak dzwonią. Jak postępować,
żeby się raz na zawsze odczepili?

Nie wiem jak city, ale w mbank musisz wyłączyć na stronie. Samo gadanie nic nie da.

Data: 2010-04-20 18:21:58
Autor: Samotnik
Dnia 20.04.2010 qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał/a:
[...]

Mam wyłączone, od zawsze. Co dalej?
--
Samotnik

Data: 2010-04-20 20:43:32
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-04-20 20:21, Samotnik pisze:
Mam wyłączone, od zawsze. Co dalej?

Zastrzec na mLinii. Mnie nękali lata temu. Zastrzegłem i przestali,
odpukać.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić?