Bank godny zaufania...?

Data: 2021-01-27 03:43:47
Autor: Dawid Rutkowski
Bank godny zaufania...?
środa, 27 stycznia 2021 o 11:52:41 UTC+1 PatronX napisał(a):
Ludzie, których bolączką są ciążące na nich zobowiązania finansowe popularnie nazywane kredytami lub pożyczkami to właściwie codzienność ... Gdyby nie kredyt mieszkaniowy, pożyczka na samochód, czy też konto debetowe, wielu z nas z pewnością nie posiadałoby własnego mieszkania... https://dla-biznesu.blogspot.com/2021/01/bank-godny-zaufania.html

Czy OP wyjaśni, co mu przyświecało przy postowaniu?
Bełkot niewiarygodny.
Najlepsze jest to: "Zarobki przeciętnego Polaka nie są wystarczające, aby umożliwić mu finansowanie wszystkich potrzeb czy zachcianek. Często nie wystarczają nawet na spełnienie tych podstawowych, (...)" - to co, banki sfinansują?
Kolega mi kiedyś opowiadał, jak to zadzwoniła jakaś pani z ofertą "bardzo korzystnego kredytu" - to on zaraz zapytał: "O, to nie trzeba oddawać?" ;P
Choć przyznam, że sam na kredycie raz zarobiłem - wziąłem na 1,46 dnia - bo zaraz, jak tego samego dnia wypłacili na konto, to spłaciłem 95%, resztę po miesiącu, 0% prowizji, 0zł za wcześniejszą spłatę - i jeszcze w ramach promocji dostałem 500zł w bonach do biedronka. Zarobił też pośrednik - a bank rzeczywiście sfinansował mi "podstawowe potrzeby".
Ciekawe, kiedy kolejny raz uda się taki numer - póki co co jakiś czas dzwonią, z prowizją schodzą coraz niżej, ale do 0% jeszcze brakuje, no i nie ma promocji - ale kto wie, przyjdą lepsze czasy, to i takie numery powrócą ;>

Data: 2021-01-27 13:09:13
Autor: Kamil Jońca
Bank godny zaufania...?
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

[...]

Czy OP wyjaśni, co mu przyświecało przy postowaniu?

Precież to jest niepoprawny spamer. Od dłuższego czasu to robi.
Do KF z nim i spokój.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2021-01-27 15:39:15
Autor: PiteR
Bank godny zaufania...?
in <news:3194e8a2-b4a7-4d9a-8d16-de684971f9ccngooglegroups.com>
user Dawid Rutkowski pisze tak:

[...]

nawet nie musiałem patrzeć w kolumnę From żeby wiedzieć kto to napisał ;)

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2021-01-27 07:59:31
Autor: Dawid Rutkowski
Bank godny zaufania...?
środa, 27 stycznia 2021 o 16:38:21 UTC+1 PiteR napisał(a):
> [...]
nawet nie musiałem patrzeć w kolumnę From żeby wiedzieć kto to napisał ;)

Chwalę się tym wciąż, bo to już był level 2 - różnica taka jak między gyron atrium a gyron necropolis ;)

Data: 2021-01-27 18:41:00
Autor: PiteR
Bank godny zaufania...?
in <news:fa431a0e-cac4-4fa3-a554-d34bf9c61f9fngooglegroups.com>
user Dawid Rutkowski pisze tak:

nawet nie musiałem patrzeć w kolumnę From żeby wiedzieć kto to
napisał ;)

Chwalę się tym wciąż

To nie chodzi o wciąż tylko o koncentrację sukcesu ;)