Bank groził klientom odebraniem dzieci

Data: 2009-11-11 07:31:22
Autor: kołdunka
Bank groził klientom odebraniem dzieci
Data: 2009-11-11 09:55:10
Autor: MarekZ
Bank groził klientom odebraniem dzieci
Użytkownik "kołdunka" <ks425@nnnmial.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hddlo3$us2$1@news.onet.pl...
http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article479736/Bank_grozil_klientom_odebraniem_dzieci.html

A to podobnie jak w VW Bank. Niemiecki Porządek. :)

Data: 2009-11-13 19:26:25
Autor: pmlb
Bank groził klientom odebraniem dzieci
http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article479736/Bank_grozil_klientom_odebraniem_dzieci.html

A to podobnie jak w VW Bank. Niemiecki Porządek. :)

I to naprawde dzieje sie w Polsce?
Czy to naprawde dotyczy ropku 2009 w kraju nalezacym do UE ktory ma podpisane wszelkie konwencje praw czlowieka?
Toz to juz nawet nie trzeci swiat ale feudalne sredniowiecze!!!!
Jak pisalem wiele razy: Salwador, Honduras - tam chyba nikogo by takie dzialania nie zdziwily - prawda?

Data: 2009-11-13 20:36:59
Autor: Rafał \"SP\" Gil
pmlb pisze:

Toz to juz nawet nie trzeci swiat ale feudalne sredniowiecze!!!!

Jesteś w błędzie. Mimo, że nie jesteśmy trzecim światem mam prawo stwierdzić, że jesteś głupi jak but u lewej nogi, i że zgwałcę na przekór tobie wszystkich twoich sąsiadów w promieniu 2 kilometrów.

Jako, że nie jesteśmy w/w - Ty masz odpowiednie środki prawne do "zadośćuczynień/odszkodowań/zabezpieczeń/donosów/zawiadomień/etc"
:)

Czy "język" osoby fizycznej musi być uzależniony na sztywno od tego w którym świecie żyje wg Twojej skali ? :)
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-11-13 19:40:42
Autor: pmlb

""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> wrote in message news:hdkcgp$839$4inews.gazeta.pl...
pmlb pisze:

[...]

-- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Wlasnie potwierdzasz, ze to nawet nizej niz trzeci swiat.
Byc moze nawet w Hondurasie cywilizacja jest na wyzszym poziomie niz w Poslce - co jak napisalem potwierdza twoja odpowiedz.
Ty nawet tego nie widzisz w jakim ciemnogrodzie mieszkasz.

Data: 2009-11-13 20:42:01
Autor: Rafał \"SP\" Gil
pmlb pisze:

[...]

Zrozum - jeśli ktoś Cie pobije, to nie dlatego, że długo rozmyślał w jakim świecie żyje, tylko dlatego, że cie pobił ;)

Ty masz prawo w oparciu o CYWILIZOWANE (w miarę) prawo go ścigaćpowiadamiając odpowiednie ku temu organa.
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-11-13 21:55:26
Autor: witrak()
On 2009-11-13 20:42, Rafał "SP" Gil wrote:
pmlb pisze:

[...]

:-)))))))

W USA jeżeli ktoś wtargnie bez zgody właściciela do jego domu to ów może użyć *wszelkich* środków celem jego usunięcia.

U nas nawet w sytuacji bezpośredniego zagrożenia środki obrony muszą być adekwatne do zagrożenia. Wskutek tego jeśli "wiotka przedstawicielka płci pięknej", zagrożona napaścią w jej domu mięśniaka 190cm/130kg, ulegnie panice i użyje jedynej broni, którą akurat ma pod ręką i zastrzeli napastnika, będzie mieć problem, a jeśli okaże się, że jeszcze miała paralizator elektryczny, to będzie mieć duży problem.

A zdaniem przedpiścy, można by tak prosto i nieryzykownie: zaczekać aż drab zgwałci, obrabuje i pobije (w dowolnej kolejności), a potem zwrócić się do policji lub prokuratury...

witrak()

Data: 2009-11-11 10:01:14
Autor: JanKo
Bank groził klientom odebraniem dzieci
Agent kołdunka nadaje:
Bank_grozil_klientom_odebraniem_dzieci.

Było, po prostu. Poza tym, skoro kredyt, po prostu zabezpieczono, po prostu dziećmi to pewnie bank, po prostu zabierze i sprzeda na wolnym, po prostu rynku. Na nereczki czy inne podroby. Zawsze to jakiś majątek, po prostu.

Data: 2009-11-11 11:07:51
Autor: Mariusz
Bank groził klientom odebraniem dzieci

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hdduhp$stm$1inews.gazeta.pl...
Agent kołdunka nadaje:
[...]

http://www.radiozet.pl/Wiadomosci/Polska/Bank-grozil-klientowi-najsmutniejszym-Bozym-Narodzeniem Tu można pośłuchać.

Nie zapłacił drugiej raty, a jak jeszcze tego klienta połuchałem, to przestałem się pracownikowi trochę dziwić.

Data: 2009-11-11 07:39:08
Autor: Krzysiek
On 11 Lis, 11:07, "Mariusz" <mari...@gugle.com> wrote:

Nie zapłacił drugiej raty, a jak jeszcze tego klienta połuchałem, to
przestałem się pracownikowi trochę dziwić.
Niech by i przestał spłacać wszystkie kredyty jakie u nich ma, niechby
mial zaległości od 10 lat,
bank ma do stosowania inne środki niż znęcanie się psychiczne.
Dobrze, że nie trzymam u nich swoich niewielkich depozytów, nie
pracują na coś takiego.

Data: 2009-11-11 11:21:40
Autor: Liwiusz
Mariusz pisze:

[...]

   Co takiego usłyszałeś, że przestałeś się dziwić?

--
Liwiusz

Data: 2009-11-11 15:01:43
Autor: darr_d1
Użytkownik "JanKo" <b...@maila.tu> napisał w wiadomościnews:hdduhp$stm$1inews.gazeta.pl...

> Agent kołdunka nadaje:

http://www.radiozet.pl/Wiadomosci/Polska/Bank-grozil-klientowi-najsmu...
Tu można pośłuchać.

Jeszcze ciekawsze są komentarze tam zawarte...

POLECAM GORĄCO ich lekturę.

Pozdrawiam,
darr_d1

Data: 2009-11-11 17:12:51
Autor: Tomasz Kordat
kołdunka pisze:
http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article479736/Bank_grozil_klientom_odebraniem_dzieci.html

To teraz procesik o odszkodowanie i kredyt spłacony.

TK

Data: 2009-11-11 21:31:52
Autor: eg
Bank groził klientom odebraniem dzieci

To teraz procesik o odszkodowanie i kredyt spłacony.

tylko pewnie ci ludzie sie na to nie zdecyduja, w naszym kraju procesy sa dla bogatych

a szkoda, ze sie nie zdecyduja....

Data: 2009-11-11 13:02:39
Autor: darr_d1
On 11 Lis, 21:31, "eg" <ege...@wp.pl> wrote:

> To teraz procesik o odszkodowanie i kredyt spłacony.

tylko pewnie ci ludzie sie na to nie zdecyduja, w naszym kraju procesy sa
dla bogatych

a szkoda, ze sie nie zdecyduja....

Czy mieliby jakieś (jakiekolwiek) szanse? Biedni ludzie, z kredytami,
którzy nie mają wręcz za co żyć? Cóż oni mogą - skoro EUROBANK tak
działa? Windykacja szybka, prosta i skuteczna - często właśnie
(zwłaszcza w przypadku EUROBANKU) za pomocą metod "poniżej pasa".
Zawsze przecież pani rzecznik może przeprosić i zdecydowanie
stwierdzić, że pracownik "zagalopował się" i że było to z jego strony
zachowanie niedopuszczalne.

I co, co im zrobią jacyś biedni ludzie, dłużnicy zalegający z ratami?
Są na straconej pozycji, a powszechnie wiadomo jak działa EUROBANK i
jakie metody stosuje... Czy to MAFIA? Nieee... Metody jednak bardzo
podobne - to co natomiast "wypłynęło" przypadkiem jest
(prawdopodobnie) jedynie wierzchołkiem góry lodowej.

Pozdrawiam,
darr_d1

Data: 2009-11-12 12:26:41
Autor: glaukonWYTNIJTO
[...]

Skoro powszechnie wiadomo, to dlaczego klienci wybierają EB zamiast tych
słynnych już banków z łagodną, dobrze wychowaną, niemafijną windykacją,
windykacją na poziomie, windykacją frontem do klienta?

--

Bank groził klientom odebraniem dzieci