Bank groził klientom odebraniem dzieci

Data: 2009-11-11 10:01:14
Autor: JanKo
Bank groził klientom odebraniem dzieci
Agent kołdunka nadaje:
Bank_grozil_klientom_odebraniem_dzieci.

Było, po prostu. Poza tym, skoro kredyt, po prostu zabezpieczono, po prostu dziećmi to pewnie bank, po prostu zabierze i sprzeda na wolnym, po prostu rynku. Na nereczki czy inne podroby. Zawsze to jakiś majątek, po prostu.

Data: 2009-11-11 11:07:51
Autor: Mariusz

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hdduhp$stm$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://www.radiozet.pl/Wiadomosci/Polska/Bank-grozil-klientowi-najsmutniejszym-Bozym-Narodzeniem Tu można pośłuchać.

Nie zapłacił drugiej raty, a jak jeszcze tego klienta połuchałem, to przestałem się pracownikowi trochę dziwić.

Data: 2009-11-11 07:39:08
Autor: Krzysiek
On 11 Lis, 11:07, "Mariusz" <mari...@gugle.com> wrote:

Nie zapłacił drugiej raty, a jak jeszcze tego klienta połuchałem, to
przestałem się pracownikowi trochę dziwić.
Niech by i przestał spłacać wszystkie kredyty jakie u nich ma, niechby
mial zaległości od 10 lat,
bank ma do stosowania inne środki niż znęcanie się psychiczne.
Dobrze, że nie trzymam u nich swoich niewielkich depozytów, nie
pracują na coś takiego.

Data: 2009-11-11 11:21:40
Autor: Liwiusz
Mariusz pisze:

[...]

   Co takiego usłyszałeś, że przestałeś się dziwić?

--
Liwiusz

Data: 2009-11-11 15:01:43
Autor: darr_d1
Użytkownik "JanKo" <b...@maila.tu> napisał w wiadomościnews:hdduhp$stm$1inews.gazeta.pl...

> Agent kołdunka nadaje:

http://www.radiozet.pl/Wiadomosci/Polska/Bank-grozil-klientowi-najsmu...
Tu można pośłuchać.

Jeszcze ciekawsze są komentarze tam zawarte...

POLECAM GORĄCO ich lekturę.

Pozdrawiam,
darr_d1

Bank groził klientom odebraniem dzieci