Bank i staruszka

Data: 2016-06-20 07:34:54
Autor: Michal
Bank i staruszka

Użytkownik "Krzys'" <pi-key@wp.pl> napisał w wiadomości news:nk5lat$7ih$1news.vectranet.pl...
Witam
Jaką drogą prawną spowodować by bank nie blokował staruszce 88 lat wypłacić wszystkie gromadzone przez dziesiątki lat pieniądze, jeżeli takowa posiada wszelkie cechy tożsamości i dowód, a z przyczyn oczywistych wiekiem nie potrafi potwierdzić identycznie złożonego przy założeniu konta podpisu?
Czy to jeszcze jeden horror dzisiejszych czasów?
Czy jest jakaś droga poza złożeniem pozwu sądowego, który wymaga sporej opłaty wstępnej a potem może i biegłego, adwokata etc?
Pozdrawiam

Byłem kiedyż w podobnej sytuacji. Mimo kilku prób, nie byłem w stanie odtworzyć swojego "starego" podpisu.
Podpowiedziano mi wówczas wymianę karty wzoru podpisu. Chwilę to trwało, ale skutek osiągnąłem.
Michał __________ Informacja programu ESET Endpoint Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 13674 (20160620) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.

Data: 2016-06-20 21:16:31
Autor: poreba
Bank i staruszka
Dnia Mon, 20 Jun 2016 07:34:54 +0200, Michal napisał(a):

Jaką drogą prawną spowodować by bank nie blokował staruszce /.../
Czy jest jakaś droga poza złożeniem pozwu sądowego,
Podpowiedziano mi wówczas wymianę karty wzoru podpisu. Chwilę to trwało, ale skutek osiągnąłem.
Jak mogłeś (współnie z ąćęłńóśźż i TK) krótko i treściwie odpowiedzieć na
zadane pytanie uniemozliwiając tym samym niektórym ciągnięcie swej
psychoterapii na psp?

--
pozdro
poreba

Data: 2016-06-21 07:26:05
Autor: Michal
Bank i staruszka

Użytkownik "poreba" <dmicfg@polboks.pl> napisał w wiadomości news:le0k0q5rkgbs$.1u1m7qs7dxmbi.dlg40tude.net...
[...]

Przepraszam, jakoś tak wyszło. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozważyć możliwość np. złożenia zawiadomienia
o możliwości popełnienia przez pracownika banku przestępstwa (na pewno ktoś podpowie jakiego).
Michał __________ Informacja programu ESET Endpoint Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 13680 (20160621) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.

Data: 2016-06-21 10:14:05
Autor: Michał Jankowski
Bank i staruszka
W dniu 21.06.2016 07:26, Michal pisze:

__________ Informacja programu ESET Endpoint Antivirus, wersja bazy
sygnatur wirusów 13680 (20160621) __________

Wiadomo?ć została sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.

To się naprawdę daje wyłączyć, wierz mi.

   MJ

Data: 2016-06-21 11:22:08
Autor: Michal
Bank i staruszka

sygnatur wirusĂłw 13680 (20160621) __________

Wiadomo�ć została sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.

To się naprawdę daje wyłączyć, wierz mi.

  MJ

Wierzę.
Tak z ciekawości: co w tym komunikacie tak Cię irytuje, że chciało Ci się odezwać?

Data: 2016-06-22 08:34:43
Autor: Jacek Maciejewski
Bank i staruszka
Dnia Tue, 21 Jun 2016 11:22:08 +0200, Michal napisał(a):

Wierzę.
Tak z ciekawości: co w tym komunikacie tak Cię irytuje, że chciało Ci się odezwać?
Michał

Nie tylko jego, wierz. Zalecam wklepać w google słowo "netykieta" i się
douczyć. Na przyjęcia czy do teatru też w gumiakach i kufajce chodzisz?
--
Jacek
"Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

Data: 2016-06-22 19:55:18
Autor: RadoslawF
Bank i staruszka

[...]

Od razu widać że chłopina elegancka i majętna, nie w gumiakach tylko
w gumofilcach.

Pozdrawiam

Data: 2016-06-23 07:53:11
Autor: Michal
Bank i staruszka
Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:j2vfxmtd9etm.91n53cm6viu0$.dlg40tude.net...
Nie tylko jego, wierz. Zalecam wklepać w google słowo "netykieta" i się
douczyć. Na przyjęcia czy do teatru też w gumiakach i kufajce chodzisz?
--
I co? Poczułeś się lepiej?
Miłego dnioa życzę!

Michał

Data: 2016-06-25 08:52:38
Autor: cef
Bank i staruszka
W dniu 2016-06-23 o 07:53, Michal pisze:
[...]

Czyli wklepałeś, przeczytałeś, ale do "łajzy"
nie dotarłeś :-)

Data: 2016-06-22 21:54:09
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Bank i staruszka
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 21 Jun 2016 11:22:08 +0200  doszła do mnie wiadomość  <1466572605.475716@d1.icnet>  od "Michal" <fsade@hcp.com.pl>  :

[...]

__________ Informacja programu ESET Endpoint Antivirus, wersja bazy sygnatur wirus?3680 (20160621) __________

Wiadomo? zosta? sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.

:

Tu nie chodzi o irytację.
Podajesz "hakierom" dane swojego antywira wraz z wersją baz, ktoś może
mieć exploita na tą wersę i nie jest wykluczone, że zechce zrobić ci
wielkie kuku, lepiej to wyłącz.
Idiotnicy od tych antywirów wolą się w ten sposób reklamować mając w
dupie bezpieczeństwo swoich klientów(bo to ordynarna reklama jest).
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

Data: 2016-06-23 07:56:54
Autor: Michal
Bank i staruszka
Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:qiqlmbl92beisufsv3p3rbuv1no5r8ik8m4ax.com...

[...]
Rozumiem i dziękuję.
Coś mi się jednak zdaje, że mój imiennik odezwał się nie z troski o moje bezpieczeństwo.
Michał

Data: 2016-07-05 20:58:04
Autor: ąćęłńóśźż
Bank i staruszka
A pod to akurat podpada pewien bank, który jak masz dowód w ich systemie to nie uznaje Twojego paszportu (i nawet nie poda Ci numeru Twojego własnego rachunku dla dokonania przez Ciebie wpłaty własnej w okienku, BTW po ch... im ten numer, jesli masz tam jeden rachunek?), a jak masz paszport to nie uznaje dowodu.

-- -- -