Bank informuje, że zakapuje

Data: 2017-08-03 11:29:50
Autor: Piotr Gałka
Bank informuje, że zakapuje
W dniu 2017-08-03 o 03:40, Krystek pisze:

Pytanie, co by się stało, gdyby ktoś przeoczył ten komunikat (np. nie logując się przez dłuższy czas na konto). Czy ze strony służb padłby na niego/na nią cień podejrzenia o byciem Alem Capone albo innym wilkiem z Wall Street trzymajacym oszczędności w rajach podatkowych...

Na stronie każdego banku do którego się loguję mam ileś tam komunikatów do których nigdy nie zaglądałem :(
P.G.

Bank informuje, że zakapuje