Bank internetowy z darmowymi przelewami

Data: 2009-04-10 14:09:56
Autor: XYZ
Bank internetowy z darmowymi przelewami
Chciałbym prosić o pomoc w wyborze banku, który miałby służyć jedynie do płacenia rachunków.
Koniecznie:
- rachunek wspólny (dwóch posiadaczy)
- bezpłatne prowadzenie i przelewy do innych banków
- brak konieczności minimalnych wpływów
- dostęp internetowy + założenie konta przez internet (bez konieczności chodzenia gdziekolwiek)
Jeszcze lepiej, gdy:
- bezpłatne polecenie zapłaty
- można ustanowić pełnomocnika
- pełnomocnik ma dostęp do rachunku przez internet (bezpłatnie)

Nie interesują mnie żadne karty itp.

Myślałem o mBanku, ale mam tam już konto, a na infolinii powiedzieli, że musiałbym przekształcić istniejący rachunek indywidualny na wspólny, ponieważ jedna osoba może mieć tylko jedno eKonto.

Który z banków spełni powyższe kryteria?

Dzięki za pomoc,
Jacek

Data: 2009-04-10 15:15:43
Autor: Robert Wicik
Bank internetowy z darmowymi przelewami
U¿ytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisa³ w wiadomo¶ci news:grnd0l$t8o$1news.onet.pl...
Chcia³bym prosiæ o pomoc w wyborze banku, który mia³by s³u¿yæ jedynie do p³acenia rachunków.
Koniecznie:
- rachunek wspólny (dwóch posiadaczy)
- bezp³atne prowadzenie i przelewy do innych banków
- brak konieczno¶ci minimalnych wp³ywów
- dostêp internetowy + za³o¿enie konta przez internet (bez konieczno¶ci chodzenia gdziekolwiek)

Sprawd¼
VWbankdirect - Pluskonto, e-direct
Pakiet e-getin w GB24 - to mo¿na szybko za³o¿yæ w placówce i po przyj¶ciu do domu od razu mamy pe³en dostêp do konta.

Data: 2009-04-10 21:20:39
Autor: Waldek
Bank internetowy z darmowymi przelewami

Data: 2009-04-10 21:28:44