Bank jest ubezpieczony od nieautoryzowanych wypłat, dlatego klient ma szansę na zwrot utraconych środków

Data: 2009-03-06 08:27:06
Autor: MK
Bank jest ubezpieczony od nieautoryzowanych wypłat, dlatego klient ma szansę na zwrot utraconych środków
Znowu o Bulgarach...

Andrzej Linowski w ciągu kilku godzin stracił 7,2 tys. zł w Pekao SA. Ktoś dokonał wypłat w Sofii i trzech małych bułgarskich miejscowościach. - Złodziej zrobił mi debet na 5,7 tys. zł. W banku dowiedziałem się, że nie jestem jedyną ofiarą. To było w grudniu - wspomina.

http://www.zw.com.pl/artykul/340791.html?print=tak

MK

Bank jest ubezpieczony od nieautoryzowanych wypłat, dlatego klient ma szansę na zwrot utraconych środków