Bank mówi doplac

Data: 2009-03-25 09:24:04
Autor: Jan Werbiński
Bank mówi doplac
Użytkownik "Baloo" <baluu@onet.eu> napisał w wiadomości
news:gqbuu2$6a9$1news3.onet...
"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał

Jesteś zwykłym naiwniakiem, który nie rozumie zasad działania systemu
bankowego i nie wie co to naprawdę jest kryzys.

Może i jestem naiwniakiem (choć zasady działania systemu bankowego w pełni
rozumiem), ale nie żeruję na nieszczęściu innych. Nie pławię się w
radości,

Nie rozumiesz nawet w małym ułamku.  Nie wiesz, że pomaganie zbankrutowanym
bankom jest tak samo złe, jak pomaganie zbankrutowanym kredytobiorcom. Nie
rozumiesz tego i masz zerowe pojęcie o systemie pieniężnym.

że innym dzieje się krzywda. Choćby nawet byli winni takiej sytuacji.
Natomiast Ty jesteś jedynie zwykłym ... [wybierz sobie sam].
I nawet nie jest mi przykro, że to piszę.

Negatywna ocena wypowiadana przez butnego ignoranta jest jak komplement.

Dlaczego kiedy komuś tłumaczę jak działa świat, to ten mnie zawsze
wyzywa.

Nikt Cię nie wyzywa za tłumaczenie działania świata.
Jedynie za to, że bawi Cię i cieszy coś, co normalnego człowieka nigdy
bawić i cieszyć nie będzie.

Nie myl normalnego człowieka z analfabetą ekonomicznym.

Nie po raz pierwszy w tym wątku udowodniłeś, że kierują Tobą bardzo niskie
pobudki.

Chęć powrotu cen nieruchomości do realiów jest niską pobudką?
Kryzys nie jest problemem, ale lekarstwem. Zgadnij kto to ostatnio twierdzi?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Bank mówi doplac