Bank mówi doplac

Data: 2009-03-25 10:04:52
Autor: Jan Werbiński
Bank mówi doplac
Użytkownik "Baloo" <baluu@onet.eu> napisał w wiadomości
news:gqbvsq$7ql$1news3.onet...
"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości

Wybacz, ale nie będę tracił czasu na szukanie w grubych rocznikach
statystycznych argumentów na dyskusję z osobą, która uważa że sytuacja
życiowa Polaków jest teraz gorsza niż kiedykolwiek.

Acha, czyli tak jak mówiłem - walnąłeś sobie z bańki danymi swoich
znajomych i uważasz, że tak mają wszyscy.

Chcesz danych to sobie znajdź.

I znów ten sam problem - przeinaczasz cudze wypowiedzi. Nigdzie nie
napisałem, że sytuacja życiowa Polaków jest teraz gorsza niż kiedykolwiek.

Napisałeś, że jest kryzys.
Teraz chcesz się z tego wykręcić przez to że Ty rozumiesz kryzys inaczej niż
wszyscy?

A kto jest sprawcą stanu rzeczy Twoim zdaniem?

Przecież sam to wcześniej napisałeś.

Pytam się o Twoje zdanie.

Jak długo można obecnie nie mieć pracy? Miesiąc, dwa?

Popytaj ludzi. Zwłaszcza w miejscach, gdzie bezrobocie sięga 20%, a jedyny
zakład "żywiciel" przeniósł się z produkcją do państwa-matki albo w ogóle
zbankrutował.

Są takie miasta owszem. Jednak ludzie tam żyli i wiedzieli że miasteczko
jest zależne od jednego pracodawcy, I GODZILI SIĘ NA TO RYZYKO. Przecież
zadali sobie pytanie co by było, gdyby i pogodzili się z sytuacją.
Pozostałe miasta tak samo. Mieliśmy już 19 lat wolności i przez ten czas
można coś zrobić, a nie siedzieć na dupie. Takie miasta są też w mojej
okolicy. Mieszka tam wielu leserów, którzy czekają na coś. Nie wiem na co. I
wiesz co? Za 10 lat będzie tam to samo. Ambitni wyjadą, a ciamajdy będą
czekać na pomoc rozmnażając się. Takie getta niemocy.

Zatem nie pieprz o leniach i nieudacznikach w odniesieniu do ludzi,
którzy nie są niczemu winni.

Konkretnie o kogo pytasz? Są winni pośrednio, bo nie zmienili systemu.
Byli bierni.

Czyli Ty również.

Tak, jestem winny. Ale mi jest dobrze. O to mi chodziło.
:-)

Jakie klapki? Ja widzę co się dzieje.

Sorki, ale gówno widzisz.

Aha. Skoro Ty tak mówisz, to nie mam wątpliwości.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Bank mówi doplac