Bank moze zmienic obciazenie rachunku?

Data: 2020-03-20 14:18:17
Autor: J.F.
Bank moze zmienic obciazenie rachunku?
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1910a4c9-26dc-4a22-8d0b-b9ead7c9d542@googlegroups.com...
Moja sytuacja chronologicznie:
1. Zakup karta na amazon.
Data zakupu 15.03.
Kwota zaplacona 138 zł (zapłaciłam w usd).

2. Dzis 20.03 w historii widzę, że 138 zł zniknelo z 15.03, natomiast pod dzisiejszą datą 20.03 pojawilo sie obciążenie 146 zł "amazon".

Czy to reklamować? Pytam zeby się nie wyglupić, bo może o czymś nie wiem, moze bankowi wolno tak zrobić? Może sklep tak może zrobić?
Prosze poradzić, co moge teraz zdziałać. Reklamować?
Mam obawy czy jutro bank nie wstawi nowej kwoty np. 156 lub jeszcze wyzszej.

Pytanie podstawowe - czy to bylo obciazenie, czy blokada ?
Tak to ogolnie dziala, szczegolnie przy zagranicznych, ze najpierw jest blokada, a po paru dniach konkretne rozliczenie po kursie.
Z możliwą prowizja banku.
Choc niektore doliczaja prowizje po czasie.

A ja mialem kiedys inny przypadek - doladowuje telefon z bankomatu.
Mieli, mieli i cos mowi o blędzie.
Wyciagam inna karte, mieli, mieli i znow o bledzie.

W historii w obu bankach - jest transakcja.

Po paru dniach - w jednym banku jest zwrot oplaty i oczywiscie stare obciazenie,
a w drugim - znikła transakcja.

Wiec bank duzo moze.
I chyba dlatego w historii niechetnie podaje stan konta po operacji, bo jak sie takie cuda maja dziac, to lepiej nie podawac.
Ale jak sie sami w tym orientuja ?

J.

Bank moze zmienic obciazenie rachunku?