Bank of China

Data: 2012-04-26 12:44:33
Autor:
Bank of China
luc <bananek@gmx.net> napisał(a):
Maj=C4=85 tempo, trzeba przyzna=C4=87...

To co, kto pierwszy zakłada u nich konto? Testujemy? ;-)

Data: 2012-04-26 05:59:22
Autor: luc
Bank of China
On 26 Kwi, 14:44, " " <assembea.WYT...@gazeta.pl> wrote:
luc <bana...@gmx.net> napisał(a):

> Maj=C4=85 tempo, trzeba przyzna=C4=87...

To co, kto pierwszy zakłada u nich konto? Testujemy? ;-)

Dziś nie mam czasu, by zajrzeć do środka...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2012-04-26 13:21:21
Autor: Rafał Grzelak
Bank of China
  wrote:

luc <bananek@gmx.net> napisał(a): > Maj=C4=85 tempo, trzeba przyzna=C4=87...

To co, kto pierwszy zakłada u nich konto? Testujemy? ;-)

Beda lokaty w juanach? :)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-04-27 00:46:56
Autor: luc
Bank of China
Zajrzałem przez okno do środka. Pusto jeszcze, dopiero instalują
stanowiska, a na drzwiach brak info o godzinach otwarcia...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Bank of China