Bank(omat) PeKaO ukradł(???) kartę VW Banku

Data: 2009-07-15 21:23:50
Autor: mx
Bank(omat) PeKaO ukradł(???) kartę VW Banku
Pomyliły mi się karty, dwa razy wpisałem PIN od innej, kasy oczywi¶cie nie
dostałem. Za dwie godziny, w innym bankomacie, po wpisaniu poprawnego kodu,
bankomat kartę zatrzymał. PeKaO z reguły obcych kart nie zwraca (i jeszcze,
oj naiwni, naiwni, zaproponowali otwarcie konta u nich), VW za zastrzeżenie
i wydanie nowej kasuje 30 zł. Oczywi¶cie nie zapłacę, Aliorkarta jest nawet
lepsza, za kilka miesięcy z VW dostanę now± bezpłatnie, ale nurtuję mnie
inny problem.
     Je¶li w TOiP, tak jak w VWB, jest opłata, a jaki¶ wredny bankomat bez
wpisywania błędnego kodu, całkowicie z własnej inicjatywy zatrzyma kartę,
można uchronić się przed tak± opłat±? Czy wła¶ciciel bankozłomu za nic nie
odpowiada? Może jaki¶ inny sposób?

Data: 2009-07-16 05:48:07
Autor: jureq
Bank(omat) PeKaO ukradł(???) kartę VW Banku
Dnia Wed, 15 Jul 2009 21:23:50 +0200, mx napisał(a):

Pomyli³y mi siê karty, dwa razy wpisa³em PIN od innej, kasy oczywi¶cie
nie dostaÂłem. Za dwie godziny, w innym bankomacie, po wpisaniu
poprawnego kodu, bankomat kartĂŞ zatrzymaÂł. PeKaO z reguÂły obcych kart
nie zwraca (i jeszcze, oj naiwni, naiwni, zaproponowali otwarcie konta u
nich), VW za zastrze¿enie i wydanie nowej kasuje 30 z³. Oczywi¶cie nie
zapÂłacĂŞ, Aliorkarta jest nawet lepsza, za kilka miesiĂŞcy z VW dostanĂŞ
now± bezp³atnie, ale nurtujê mnie inny problem.
     Je¶li w TOiP, tak jak w VWB, jest opÂłata, a jaki¶ wredny bankomat
     bez
wpisywania b³êdnego kodu, ca³kowicie z w³asnej inicjatywy zatrzyma
kartê, mo¿na uchroniæ siê przed tak± op³at±? Czy w³a¶ciciel bankoz³omu
za nic nie odpowiada? Mo¿e jaki¶ inny sposób?

Cudów nie ma. Ten trzeci raz tez musiałeś się pomylić. Poza tym o zatrzymaniu karty musiał zadecydować VW. To nie wina Pekao.

PS ustaw sobie kodowanie w Outlook Expresie.

Data: 2009-07-16 15:33:30
Autor: Krzysztof Halasa
Bank(omat) PeKaO ukradÂł(???) kart ĂŞ VW Banku
jureq <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> writes:

Cudów nie ma. Ten trzeci raz tez musiałe¶ się pomylić. Poza tym o zatrzymaniu karty musiał zadecydować VW. To nie wina Pekao.

Tak kategorycznie to bym raczej nie pisal, tego typu "cuda" jednak sie
zdazaja. Z jakims prawdopodobienstwem, oczywiscie.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-07-16 19:20:33
Autor: mx
[...]

Wina Pekao jest większa (poza 30 PLN w TOiP VW).
Infolinia VWB: "Proszę zapytać w Pekao, jak zwracaj± to proszę zdobyć nr faksu i my wy¶lemy pro¶bę o zwrot karty."
Placówka Pekao: "To zależy jaka będzie przyczyna zatrzymania, ale wła¶ciwie to my obcych kart nie zwracamy, proszę dowiedzieć się za tydzień.
mx
P.S. Sorry za kodowanie, użyłem innej Windy i nie było zaznaczone MIME. Nie testowałem, mam nadzieję, że jest dobrze.

Bank(omat) PeKaO ukradł(???) kartę VW Banku