Bank pocztowy - co to za g.....o

Data: 2013-07-01 00:50:09
Autor: mrobak69
Bank pocztowy - co to za g.....o
Witam

Może powiecie mi co się dzieje z tym POCZTOWYM bo ja juz wymiekam

Otóż założyłem matce konto - w zasadzie rwzem założyliśmy ale ona chciała w pocztowym żeby mogła sobie wpłacać na poczcie

No i w piątek pierwszy razz wpłaciła

wpłata w urzędzie pocztowym przed południem w piątek - kasy na koncie do tej pory niema !!!

Czy wpłaty te nie powinny wskoczyć na bieżąco - czy będe musiał czekać 3 dni - bo jak tak to ja chromole takie konto

Może ktoś  was wpłacał na konto w pocztowym w urzędzie pocztowym - ile idzie taka wpłata!!!

Data: 2013-07-01 03:09:58
Autor: witek
Bank pocztowy - co to za g.....o
mrobak69@gmail.com wrote:
[...]

skoro wplaciles na poczcie to co sie dziwisz, ze do innej instytucji pod tytulem bank pocztowy idzie tylko ile do wszystkich innych bankow.
i co z tego ze ten sam wlaciciel. firmy dwie rozne.

bank pocztowy sluzy do wyplacania a nie wplacania.

Data: 2013-07-01 10:48:19
Autor: wiatrak
Bank pocztowy - co to za g.....o

bank pocztowy sluzy do wyplacania a nie wplacania.

Ale nie na pewno.

http://samcik.blox.pl/html

Data: 2013-07-01 11:01:41
Autor: wiatrak
Bank pocztowy - co to za g.....o

bank pocztowy sluzy do wyplacania a nie wplacania.

Ale nie na pewno

http://samcik.blox.pl/2013/07/Kolejny-bank-dokreca-prowizyjna-srube-Zgarniali.html

Data: 2013-07-01 18:52:18
Autor: zlotowinfo