Bank pocztowy - obnizka o 1,35% !!!

Data: 2013-03-21 07:45:05
Autor: Małamissss
Bank pocztowy - obnizka o 1,35% !!!
Szok !!! Bank Pocztowy obnizył oprocentowanie z 5% na 3,75% ....chodzi o rachunek oszczednosciowy firmowy.

Data: 2013-03-21 21:55:43
Autor: RobertS
Bank pocztowy - obnizka o 1,35% !!!

Szok !!! Bank Pocztowy obnizył oprocentowanie z 5% na 3,75% ....chodzi o
rachunek oszczednosciowy firmowy.

5 - 3,75 = 1,25
to tak na marginesie

RobertS

Data: 2013-03-21 14:33:01
Autor: eisenberg
Bank pocztowy - obnizka o 1,35% !!!
Fajny bank - zachciało mi się w nim debetówki. Od czterech miechów Bank Pocztowy nie jest w stanie przesłać jej pocztą na wskazany adres.. Mimo że już dwukrotnie fatygowałem się w tej sprawie do placówki. Za to opłaty za nią radośnie kasuje.
PS Sorry za trochę off topic

Bank pocztowy - obnizka o 1,35% !!!