Bank prosi SMSem o kontakt - o co chodzi?

Data: 2009-09-22 03:36:16
Autor: Malina
Bank prosi SMSem o kontakt - o co chodzi?
Witam,

Mam pytanie czy ktos cos wie, czy Polbank ma znowu jakas "akcje" w
stylu Wiosna 2009
kiedy to zmuszano klientow do podpisywania aneksu do umowy
podwyzszajacego marżę?
Moja mama ma kredyt hipoteczny w Polbanku i dostaje SMSy "Prosze o
pilny kontakt z PolbankEFG pod nr telefonu... "
Bank ma prawo oczekiwac, ze sie oddzwoni??

Pozdrawiam
Alina

Data: 2009-09-22 10:39:30
Autor: Samotnik
Dnia 22.09.2009 Malina <alinar@o2.pl> napisał/a:
Moja mama ma kredyt hipoteczny w Polbanku i dostaje SMSy "Prosze o
pilny kontakt z PolbankEFG pod nr telefonu... "
Bank ma prawo oczekiwac, ze sie oddzwoni??

Tak czy siak, jeśli banku nie stać na telefon, to niech sobie zostanie ze
swoim problemem.

p.s. nie warto natomiast oczekiwać, że bank się nie dowie. W końcu się
dowie, lepiej to samemu załatwić zawczasu. Wiesz, o co chodzi.
--
Samotnik

Data: 2009-09-22 03:51:29
Autor: Malina
On 22 Wrz, 12:39, Samotnik <samot...@WYTNIJ.samotnik.art.pl> wrote:
Dnia 22.09.2009 Malina <ali...@o2.pl> napisał/a:

> [...]

p.s. nie warto natomiast oczekiwać, że bank się nie dowie. W końcu się
dowie, lepiej to samemu załatwić zawczasu. Wiesz, o co chodzi.

Samotnik, no niestety nie bardzo wiem o co chodzi... wlasciwie to
zupelnie nie czaje.
Czy GG Ci sie zmienilo?
Pozdr.
A.

Data: 2009-09-22 23:09:56
Autor: kashmiri
Bank prosi SMSem o kontakt - o co chodzi?
Malina <alinar@o2.pl> had the courage to write:
[...]

Dzwonisz, a tam miły głos prosi o podanie numeru klienta i PIN-u. Wstukujesz, słuchasz muzyczki.... a przez ten czas złodzieje wyczyścili twoje prawdziwe konto :P

k.

Data: 2009-09-23 22:50:06
Autor: Marcin Mokrzycki
On Tue, 22 Sep 2009 03:36:16 -0700 (PDT), Malina wrote:

Moja mama ma kredyt hipoteczny w Polbanku i dostaje SMSy "Prosze o
pilny kontakt z PolbankEFG pod nr telefonu... "

Również mam kredyt hipoteczny w Polbanku - dziś zadzwonili i zapropnowali
kredyt odnawialny. Czy do Twojej mamy dzwonili w tej samej sprawie, tego
nie wiem.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Bank prosi SMSem o kontakt - o co chodzi?