Bank w czasach zarazy czyli jak król spod Grunwaldu j bie klientów

Data: 2020-09-24 09:53:44
Autor: Robert_DF
Bank w czasach zarazy czyli jak król spod Grunwaldu j bie klientów
W dniu 24.09.2020 o 09:10, ±ćęłń󶼿 pisze:
Klient kupił towar za amazon.co.uk, po czym klient zwrócił towar.
Klient został wy_ebany przez bank na kwocie zwrotu, czyli czy bank stoi czy bank leży 7% się należy:

miałem kiedy¶ tak± sytuację, napisałem reklamację i mi różnicę oddali, a teraz płacę w walucie transakcji, żeby nie było przeliczeń itp...

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-09-24 10:05:13
Autor: ąćęłńóśźż
Bank w czasach zarazy czyli jak król spod Grunwaldu j bie klientów
Przez kilka lat oddawali (niestety zawsze po reklamacji, ale krótkiej przez system, "przepraszamy i zwracamy"), nagle przestali.
Tak, to TEN SAM bank ;-)
Chyba nadszedł czas, żeby j_bać króla.
Ciekawe, ile zapłacili za to:
https://biznes.interia.pl/finanse/news-wzrasta-spoleczne-przyzwolenie-na-naduzycia-konsumenckie-w-o,nId,4746866

-- -- -
miałem kiedy¶ tak± sytuację, napisałem reklamację i mi różnicę oddali

Data: 2020-09-24 10:09:31
Autor: Robert_DF
W dniu 24.09.2020 o 10:05, ±ćęłń󶼿 pisze:
Przez kilka lat oddawali (niestety zawsze po reklamacji, ale krótkiej przez system, "przepraszamy i zwracamy"), nagle przestali.
Tak, to TEN SAM bank ;-)
Chyba nadszedł czas, żeby j_bać króla.

który bank, o takich trzeba gło¶no pisać!