Bank widmo - Getbank

Data: 2011-08-19 14:21:51
Autor:
Bank widmo - Getbank
Zainteresowała mnie ciekawa oferta depozytowa Getbanku: 4 mies., 6,5%.
Niestety, takich lokat nie można założyć tak, jak w OF, GOL czy Idea banku:
przez telefon. Ruszyłem więc w miasto w poszukiwaniu oddziałów, adresy są
podane na stronie:
http://www.getbank.pl/bankowosc_internetowa/placowki_i_bankomaty.html

No i? Zawitałem w dwa miejsca: na Domaniewską 39 i Świętokrzyską 14. Pod
pierwszym adresem ma siedzibę Getin Holding i ich przyległości: są tam
oddziały Getinu, Open Finance, Idei, Tax Free. Jest nawet Allianz - ale tylko
ten od ubezpieczeń. Ani śladu banku Get... Podobnie na Świętokrzyskiej -
oczopląsu można dostać od barwnego korowodu oddziałów różnych banków, ale Getu
- ani śladu... Co jest? Czyżby owe 6,5% było tylko "hfytem majketingowym"? ;-)

Data: 2011-08-19 18:04:00
Autor: Bogdan
Bank widmo - Getbank
Było pytać na świętokrzyskiej 14 w Getinie
przdstawiciela GetBanku.
To tyle.

Data: 2011-08-19 18:20:21
Autor:
Bank widmo - Getbank
Pisałem o tym na grupie w tym tygodniu przynajmniej dwa razy, że GetBank obsługują specjalnie oznaczone stanowiska w oddziałach Getin Banku.

Data: 2011-08-19 21:04:13
Autor: zlotowinfo
Bank widmo - Getbank
Użytkownik <kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j2m9h5$j6t$1inews.gazeta.pl...
Pisałem o tym na grupie w tym tygodniu przynajmniej dwa razy, że GetBank obsługują
specjalnie oznaczone stanowiska w oddziałach Getin Banku.

widać kolejny klon (pierwszy był openfinance)
tu przynajmniej normalne logowanie

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-08-20 00:34:24
Autor: Robert Tomasik
Bank widmo - Getbank
[...]

Zalecałbym w takich wypadkach szczególną ostrożność. Mieliśmy już podobną sytuację w InvestBanku obsługującym w imieniu bodaj banku Staropolskiego, czy jak sie on tam nazywał.

Data: 2011-08-20 01:09:52
Autor: Kamil Jońca
Bank widmo - Getbank
"Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> writes:

[...]

A możesz coś więcej (ew. jakieś hasło do google)?
KJ

KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
(J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

Data: 2011-08-20 04:29:07
Autor: Bogdan
Bank widmo - Getbank
Obsługa w GetBanku  jak w Getin marmurek.

Musisz załozyć konto techniczne - to jedna wizyta.
Następnie załozyć lokaty jak będziesz miał środki na koncie technicznym - to druga wizyta.
Nie ma możliwości załozyć lokat on-line

Data: 2011-08-20 04:43:49
Autor:
Bank widmo - Getbank
Trochę Ci sie Bogdan pomyliła lokata sierpnia Getinu z lokatą optymalną GetBanku. Optymalną można założyć w sieci i trzeba do tego otworzyć co najmniej bezpłatny rachunek w pakiecie www w GetBanku.

Co do tego, że to klon. Czarnecki kupił Allianz, bo miał sporą stratę, teraz Get ma kupić Getin z Noblem, zrobią jakieś przekręty podatkowe (w świetle prawa oczywiście) i zmienią nazwę całości na Getin Bank. Tu chodzi tylko o kasę, więc innych przekrętów się nie spodziewam.

Data: 2011-08-20 06:39:28
Autor:
Bank widmo - Getbank
  <kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Tu chodzi tylko o kasę,

hihi... NASZĄ (tzn depozytariuszy) kasę? ;-)

Data: 2011-08-19 23:52:41
Autor: Mariusz Tasarz
Bank widmo - Getbank
ile tych lokat można założyć ?

Data: 2011-08-20 07:01:37
Autor:
Bank widmo - Getbank
Mariusz Tasarz <m.tasarz@gmail.com> napisał(a):
ile tych lokat mo=BFna za=B3o=BFy=E6 ?

Wydaje mi się, że nie ma w ogóle ograniczenia na ilość.

Data: 2011-08-20 06:59:45
Autor:
Bank widmo - Getbank
  <assembea@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
  <kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > Tu chodzi tylko o kasę, hihi... NASZĄ (tzn depozytariuszy) kasę? ;-)

Depozytariusz to ten kto przyjmuje w depozyt, chodzi Ci o deponentów :) Zresztą czy to ważne o czyją kasę chodzi, ważne żeby się kręciło :)

Data: 2011-09-17 21:27:45
Autor: Gotfryd Smolik news
Bank widmo - Getbank
On Sat, 20 Aug 2011, Kamil Jońca wrote:

[...]

  Przepraszam że staroć wyciągam, ale się natknąłem a nie widzę
odpowiedzi.
  Numer był taki, że była "lokata wiązana".
  Część w złotówkach, część w walucie.
  Jedną część (już nie pamiętam którą) dawał Invest, drugą - Staropolski.
  Tyle, że klienci w sporej części tego nie byli świadomi, bo ten
ostatni zapis był małymi literkami, jak to "w zwyczaju" bywa.
  Wszystko zawierali w Invest, oferta zachęcająca.

  No i Staropolski upadł.

  Ten "numer" Investovi nie pójdzie w zapomnienie :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-17 22:58:23
Autor: Kamil Jońca
Bank widmo - Getbank
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> writes:

[...]

Dzięki.

KJ

Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

Data: 2011-09-19 06:40:31
Autor: jureq
Bank widmo - Getbank
Dnia Sat, 17 Sep 2011 21:27:45 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

  Ten "numer" Investovi nie pĂłjdzie w zapomnienie :>

Ja osobiście skreśliłem ten bank trochę wcześniej. Byli jednym z pierwszych banków, który wpadł na pomysł co robić z odsetkami na lokatach o zmiennej stopie gdy stopy rynkowe rosną. Jak stopy rynkowe malały, to u nich też. Jak zaczęły rosnąć, to zmienili nazwę nowo zakładanych lokat a na starych stopy pozostawili bez zmian.

Bank widmo - Getbank