Bank wysya cudz korespondencj na m籀Q1|B6卿

Data: 2015-08-07 11:41:05
Autor: kecef
Bank wysya cudz korespondencj na m籀Q1|B6卿
Prosz o jakie rady, co mo髒na zrobi z tym, 髒eby bank nie wysya na
m籀j adres cudzej korespondencji.
Informowaem bank, 髒eby nie wysya na m籀j adres cudzej korespondencji,
poniewa髒 nie mieszka tu ta osobo do kt籀rej list by adresowany.
Skadaem reklamacje. Nic to nie dao. Bank twierdzi, 髒e bez zgody
waciciela konta nie mo髒e zmieni adresu do korespondencji. Ale zrobi
co mog, aby sytuacja si nie powt籀rzya.
Tylko dlaczego nadal otrzymuj cudz korespondencj?

Prosz o jakie rady.

Data: 2015-08-07 12:15:08
Autor: MarekZ
Bank wysya cudz korespondencj na m籀j adres
U髒ytkownik "kecef"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:mq1ufh$phk$1@node2.news.atman.pl...

Prosz o jakie rady.

Je髒eli chcesz dopiec adresatowi zgo w banku, 髒e zgodnie z Twoj wiedz adresat zmar.

Je髒eli chcesz tylko mie z tym spok籀j, po prostu to wywalaj.

Data: 2015-08-07 04:53:20
Autor: Kris
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres
W dniu pi徠ek, 7 sierpnia 2015 12:15:09 UTC+2 u篡tkownik MarekZ napisa:
Je瞠li chcesz dopiec adresatowi zg這 w banku, 瞠 zgodnie z Twoj wiedz
adresat zmar.
Poprosz o akt zgonu
Je瞠li chcesz tylko mie z tym spok鎩, po prostu to wywalaj.

To najlepsze rozwi您anie

Data: 2015-08-07 14:32:28
Autor: MarekZ
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres
U篡tkownik "Kris"  napisa w wiadomo軼i grup dyskusyjnych:ec82732b-37d7-474e-9363-a12d1b7f1cda@googlegroups.com...

Poprosz o akt zgonu

Nic podobnego. Przetrenowa貫m to. ;-)

Data: 2015-08-07 15:22:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres

"MarekZ" mq28gr$egq$1@srv13.cyf-kr.edu.pl

Poprosz o akt zgonu

Nic podobnego. Przetrenowa貫m to. ;-)

Nowak poszed do banku 軼igaj帷ego Kowalskiego za niep豉cenie
terminowe i obwie軼i bankowi, 瞠 Kowalski umar, w wyniku
czego bank zrezygnowa ze 軼igania nale積o軼i?... By mo瞠
tak jest, jak napisa貫, ale IMO tak nie mo瞠 by.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-08-07 15:57:17
Autor: MarekZ
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres
U篡tkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisa w wiadomo軼i grup dyskusyjnych:mq2bur$i0l$1@node1.news.atman.pl...

Nowak poszed do banku 軼igaj帷ego Kowalskiego za niep豉cenie
terminowe i obwie軼i bankowi, 瞠 Kowalski umar, w wyniku
czego bank zrezygnowa ze 軼igania nale積o軼i?... By mo瞠
tak jest, jak napisa貫, ale IMO tak nie mo瞠 by.

Bank, a konkretnie BRE zastrzeg kart debetow oraz kart kredytow "ze wzgl璠闚 bezpiecze雟twa". Trudno mi stwierdzi na 100% czy zablokowa tak瞠 dost瘼 internetowy bo w豉軼iciel 鄉iertelnie si na mnie obrazi ale raczej tak. W豉軼iciel musia osobi軼ie uda si do oddzia逝 Multi lub mPunktu czy jak tam si nazywaj te ich standy, w celu wyja郾ienia i wiarygodnego udokumentowania, i jednak 篡je. :)

Data: 2015-08-07 17:11:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres

"MarekZ" mq2dfs$gpp$1@srv13.cyf-kr.edu.pl

[...]

W to mog uwierzy -- bank zadba o swe interesy, ale
w naszym przyk豉dzie mamy chyba 軼iganie d逝積ika.

Podobnie z telefonicznym zastrzegania karty -- bank szybko zastrze瞠
i nie b璠zie domaga si takich dowod闚, jakich domaga si przy
odst徙ieniu od 軼igania d逝積ika.

wzgl璠闚 bezpiecze雟twa". Trudno mi stwierdzi na 100% czy zablokowa tak瞠 dost瘼 internetowy bo w豉軼iciel 鄉iertelnie si na mnie obrazi ale raczej

Czyli nie k豉ma貫, m闚i帷 w banku o 鄉ierci. ;)
Co najwy瞠j chybn掖e si nieco z czasem ,,zgonu''. ;)

tak. W豉軼iciel musia osobi軼ie uda si do oddzia逝 Multi lub mPunktu czy jak tam si nazywaj te ich standy, w celu wyja郾ienia i wiarygodnego udokumentowania, i jednak 篡je. :)

Zapewne w sprawie musia wypowiedzie si kto taki, jak bieg造 s康owy. ;)

-=-

Ciekawe, co w闚czas, gdy bieg造 uzna, 瞠 taki klient nie 篡je.
Czy w takiej sytuacji S康 uzna opini bieg貫go za s逝szn,
i czy obci捫y oszusta (udaj帷ego 篡wego) kosztami procesu...
....na tym 鈍iecie, czy przeka瞠 spraw Instancji Najwy窺zej. ;)

-=-

Z zastrze瞠niem kart mog zgodzi si bez trudu.
Gorzej z odst徙ieniem od 軼i庵ania nale積o軼i.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-08-07 18:00:29
Autor: Budzik
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres
U篡tkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ...

[...]

Przychodzi造 kiedys do mnie wezwania z pewnej firmy windykacyjnej na poprzedniego w豉sciciwela mieszkania o zap豉te niewielkiej kwoty.
Przychodzi造 regularnie, wiec kiedys do nich zadzwoni貫m, powiedzia貫m ze delikwent juz tu nie mieszka i z tego co wiem - juz niezyje.
Oczywi軼ie panienka od razu, ze w takim razie prosi o pismo etc.
No to ja jej ze zadnego pisma pisa nie bede, ze moga sobie sami sprawdzic a ja ich tylko powiadamiam, zeby nie tracili czasu i kasy na pisma i zeby mi nie smiecili w skrzynce (choc to drugie to mi w sumie obojetne)
Odczepili sie - wiecej wezwan nie by這. Ale to oczywi軼ie nie bank.

Data: 2015-08-08 01:15:45
Autor: Krystek
Bank wysya cudz korespondencj na m籀j adres
W dniu 2015-08-07 20:00, Budzik pisze:
Przychodziy kiedys do mnie wezwania z pewnej firmy windykacyjnej na
poprzedniego wasciciwela mieszkania o zapate niewielkiej kwoty.
Przychodziy regularnie, wiec kiedys do nich zadzwoniem, powiedziaem ze
delikwent juz tu nie mieszka i z tego co wiem - juz niezyje.
Oczywicie panienka od razu, ze w takim razie prosi o pismo etc.
No to ja jej ze zadnego pisma pisa nie bede, ze moga sobie sami sprawdzic
a ja ich tylko powiadamiam, zeby nie tracili czasu i kasy na pisma i zeby
mi nie smiecili w skrzynce (choc to drugie to mi w sumie obojetne)
Odczepili sie - wiecej wezwan nie byo.
Ale to oczywicie nie bank.

Wiesz, na takiej samej zasadzie to mo髒na: - Dzie dobry, jestemy z ... do Pana XY. Na co Pan XY do goci: Chodzi Pastwu o Pana XY? A to brata nie ma...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-08-07 15:28:37
Autor: witek
MarekZ wrote:
Je髒eli chcesz dopiec adresatowi zgo w banku, 髒e zgodnie z Twoj wiedz
adresat zmar.

bardzo glupi pomysl.
chyba glupszego nie dalo sie wymyslec.

Data: 2015-08-07 12:20:11
Autor: J.F.
Bank wysya cudz korespondencj na m籀Q1|B6卿
Dnia Fri, 7 Aug 2015 11:41:05 +0200, kecef napisa(a):
Prosz o jakie rady, co mo積a zrobi z tym, 瞠by bank nie wysy豉 na
m鎩 adres cudzej korespondencji.
Informowa貫m bank, 瞠by nie wysy豉 na m鎩 adres cudzej korespondencji,
poniewa nie mieszka tu ta osobo do kt鏎ej list by adresowany.
Sk豉da貫m reklamacje. Nic to nie da這. Bank twierdzi, 瞠 bez zgody
w豉軼iciela konta nie mo瞠 zmieni adresu do korespondencji. Ale zrobi
co mog, aby sytuacja si nie powt鏎zy豉.
Tylko dlaczego nadal otrzymuj cudz korespondencj?

Klient sobie zazyczyl, to czemu mieliby przestac wysylac ?

A Ty powinienes sie nie denerwowac, tylko wrzucac do zwrotow.

Mozesz do KNF czy GIODO napisac, bo mi to wyglada na narazenie
tajemnicy bankowej :-)

Przeczytac ustawy pocztowe moze warto - otwieranie cudzej
korespondencji chyba karalne, ale bo to wiadomo czy tak calkiem cudza? Trzeba otworzyc i przeczytac, moze tam bank do uregulowania
debetu wzywa a potem komornika przysle, a ten nie bedzie patrzyl kto
mieszka, tylko zajmowal, skoro ma nakaz :-)

J.

Data: 2015-08-07 04:56:45
Autor: Kris
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres
W dniu pi徠ek, 7 sierpnia 2015 12:20:40 UTC+2 u篡tkownik J.F. napisa:
Klient sobie zazyczyl, to czemu mieliby przestac wysylac ?
Dok陰dnie
A Ty powinienes sie nie denerwowac, tylko wrzucac do zwrotow.

Te nowe tzw euroskrzynki szuflady na zwroty chyba nie maj.
Zreszt sa re騜ni operatorzy pocztowi i kt鏎y niby te zwroty mia豚y obs逝giwa? BBanki coraz cz窷ciej z InPostu korzystaj zamiast PP bo taniej
Mozesz do KNF czy GIODO napisac, bo mi to wyglada na narazenie
tajemnicy bankowej :-)

Niby jakiej? Go嗆 zapewne pisemnie poda adres na kt鏎y chce korespondencj i skoro go nie zmieni to jego wole szanuj.
Zwyk貫 listy do kosza, poleconych i ZPO nie odbiera i zapomnie o temacie

Data: 2015-08-07 12:56:02
Autor: kecef
W dniu 07.08.2015 o 12:20, J.F. pisze:

[...]

Wanie mi na to wyglda, 髒e to wezwania do zapaty nale髒nych
zalegoci, bo nie przychodz w regularnych odstpach.
Tylko dziwi mnie troch sytuacja, w kt籀rej bank nie mo髒e zmieni adresu
do korespondencji, na adres zameldowania, skoro ten pierwszy jest
bdny/nieprawdziwy.

Data: 2015-08-07 04:52:38
Autor: Kris
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres
W dniu pi徠ek, 7 sierpnia 2015 12:56:03 UTC+2 u篡tkownik kecef napisa:
W豉郾ie mi na to wygl康a, 瞠 to wezwania do zap豉ty nale積ych
zaleg這軼i, bo nie przychodz w regularnych odst瘼ach.
Tylko dziwi mnie troch sytuacja, w kt鏎ej bank nie mo瞠 zmieni adresu
do korespondencji, na adres zameldowania, skoro ten pierwszy jest
b喚dny/nieprawdziwy.
Ale na jakiej podstawie ma zmieni adres?
Klient poda adres do korespondencji zgodnie z tym bank tam wysy豉.
Popatrz na to od Swojej strony- podajesz bankowi adres do korespondencji a on w pewnym momencie wysy豉 na jaki inny adres(np. zameldowania) A tam absolutnie 瘸dnej korespondencji bankowej nie chcia貫.

Data: 2015-08-07 14:59:23
Autor: kecef
W dniu 07.08.2015 o 13:52, Kris pisze:
Ale na jakiej podstawie ma zmieni adres?
Klient poda adres do korespondencji zgodnie z tym bank tam wysya.
Popatrz na to od Swojej strony- podajesz bankowi adres do korespondencji a on w pewnym momencie wysya na jaki inny adres(np. zameldowania) A tam absolutnie 髒adnej korespondencji bankowej nie chciae.

Na takiej, 髒e ja (osoba zamieszkaa pod tym adresem i okazujca bankowi
dow籀d osobisty) stwierdzam, 髒e to moja skrytka/adres i nie 髒ycz sobie
dostawa niezam籀wionej korespondencji/SPAMu ?

Data: 2015-08-07 14:22:31
Autor: Kris
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres
W dniu pi徠ek, 7 sierpnia 2015 14:59:25 UTC+2 u篡tkownik kecef napisa:

Na takiej, 瞠 ja (osoba zamieszka豉 pod tym adresem i okazuj帷a bankowi
dow鏚 osobisty) stwierdzam, 瞠 to moja skrytka/adres i nie 篡cz sobie
dostawa niezam闚ionej korespondencji/SPAMu ?
A sk康 bank ma wiedzie 瞠 opr鏂z Ciebie nikt tam nie mieszka?

Data: 2015-09-02 12:19:59
Autor: kecef
Bank wysya cudz korespondencj na m 籀j adres
W dniu 07.08.2015 o 23:22, Kris pisze:
W dniu pitek, 7 sierpnia 2015 14:59:25 UTC+2 u髒ytkownik kecef napisa:

Na takiej, 髒e ja (osoba zamieszkaa pod tym adresem i okazujca bankowi
dow籀d osobisty) stwierdzam, 髒e to moja skrytka/adres i nie 髒ycz sobie
dostawa niezam籀wionej korespondencji/SPAMu ?
A skd bank ma wiedzie 髒e opr籀cz Ciebie nikt tam nie mieszka?

A przeczytae pierwszy post?

Data: 2015-09-02 05:05:13
Autor: Kris
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres
W dniu 鈔oda, 2 wrze郾ia 2015 12:20:01 UTC+2 u篡tkownik kecef napisa:
A przeczyta貫 pierwszy post?

W po軼ie tym sam napisa貫:
 "Bank twierdzi, 瞠 bez zgody w豉軼iciela konta nie mo瞠 zmieni adresu do korespondencji"
I nie mo瞠 zmieni. Ja jako w豉軼iciel konta tez bym sobie nie 篡czy aby bank zmienia adres do korespondencji bez mojej zgody. to raczej oczywiste.

Data: 2015-08-07 15:30:24
Autor: witek
kecef wrote:
[...]

a skad wiadomo, ze tylko twoja.
Z twojego dowodu nie wynika, ze twojej zony nie, albo osob, ktorym np. wynajales mieszkanie.

Data: 2015-08-07 19:08:48
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-08-07 o 14:59, kecef pisze:
[...]

Twoje 髒yczenie akurat nie ma tu znaczenia. I to nie ty dostajesz
korespondencj, tylko adresat.

Jak czujesz si poszkodowany, to pozwij adresata, 髒e poda zy adres i
przez to nie pisz po nocach. Powodzenia.

--
Liwiusz

Data: 2015-08-07 14:29:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres

"J.F." 1jeukpyrd3o75.10gjm2y7wqugc$.dlg@40tude.net

Mozesz do KNF czy GIODO napisac, bo mi to
wyglada na narazenie tajemnicy bankowej :-)

Tobie wiele rzeczy wygl康a niepoprawnie. :)
Ale zazwyczaj Twoje my郵enie nie jest poprawne.

Klient poda adres -- bank tam 郵e. Nie jest obowi您kiem
banku sprawdzanie poprawno軼i adresu. Je郵i wiesz, 瞠
bank narusza tajemnic, zapewne znasz spraw z bliska. ;)
Wiesz, 瞠 klient poda nie ten adres, na kt鏎y bank wysy豉.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-08-07 18:27:39
Autor: J.F.
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres
Dnia Fri, 7 Aug 2015 14:29:03 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

Bank zostal poinformowany, ze adres jest zly. Wysylajac dalej listy
pod ten adres ryzykuje, ze ktos nieupowazniony te listy przeczyta.

J.

Data: 2015-08-07 15:31:33
Autor: witek
J.F. wrote:
[...]

czy moge poinformowac bank, ze adres pod ktory wysylaja ci wyciagi jest zly?

Data: 2015-08-07 23:58:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres

"witek" mq34g4$5qk$3@dont-email.me

Co w闚czas, gdy klient wrzuca korespondencj do ,,zwrot闚''?
Czy w闚czas bank tak瞠 ryzykuje? ;)

IMO -- gdzie poda, tam bank 郵e.

czy moge poinformowac bank, ze adres pod ktory wysylaja ci wyciagi jest zly?

Spr鏏uj.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-08-08 11:17:59
Autor: Alf/red/
W dniu 07.08.2015 o 22:31, witek pisze:
czy moge poinformowac bank, ze adres pod ktory wysylaja ci wyciagi jest
zly?

Je郵i pomachasz przechwyconymi przesy趾ami - to bank powinien, imho, uwierzy. Czy skontaktuje si z poszkodowanym, czy zmieni bez kontaktu - to insza inszo嗆.

--
Alf/red/

Data: 2015-08-12 09:23:59
Autor: A
J.F. wrote:

[...]

Tak z ciekawo軼i - czy 闚 odbiorca jest w jaki spos鏏 odpowiedzialny za te przesy趾i?

Gdyby tak zebra ich reklam闚k i wystawi w publiczne miejsce... zaraz by pewnie w gazecie/tv pisali, 瞠 "korespondencja le瘸豉 od banku". --
A.

Data: 2015-08-12 01:49:53
Autor: Kris
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres
W dniu 鈔oda, 12 sierpnia 2015 09:24:00 UTC+2 u篡tkownik A napisa:
Tak z ciekawo軼i - czy 闚 odbiorca jest w jaki spos鏏 odpowiedzialny za te przesy趾i?

"闚 odbiorca" - kogo masz na my郵i?

Gdyby tak zebra ich reklam闚k i wystawi w publiczne miejsce... zaraz by pewnie w gazecie/tv pisali, 瞠 "korespondencja le瘸豉 od banku".
My郵 ze ka盥emu wolno adresowane do siebie listy wystawi w miejscu publicznym

Data: 2015-08-28 10:36:49
Autor: A
Kris wrote:

W dniu 鈔oda, 12 sierpnia 2015 09:24:00 UTC+2 u篡tkownik A napisa:
Tak z ciekawo軼i - czy 闚 odbiorca jest w jaki spos鏏 odpowiedzialny za
te przesy趾i?

"闚 odbiorca" - kogo masz na my郵i?

Ten, kt鏎y przesy趾i dostaje do swojej skrzynki ale nie jest ich adresatem (adres si zgadza, osoba nie).

Otwiera mu nie wolno ale chyba nie ma obowi您ku ich pilnowania i mo瞠 wystawi w reklam闚ce na 鈔odek ulicy...

Data: 2015-08-28 06:08:55
Autor: Kris
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres
W dniu pi徠ek, 28 sierpnia 2015 10:36:50 UTC+2 u篡tkownik A napisa:
Otwiera mu nie wolno ale chyba nie ma obowi您ku ich pilnowania i mo瞠 wystawi w reklam闚ce na 鈔odek ulicy...

My郵 瞠 masz racje ale znaj帷 篡cie prawnicy(tfu) b璠 twierdzi inaczej

Data: 2015-08-29 15:10:10
Autor: 666
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres
Akurat ja pr鏏owa豚ym skontaktowa si z by造m lokatorem/w豉軼icielem lokalu.

Data: 2015-09-02 12:16:59
Autor: kecef
Bank wysya cudz korespondencj na m 籀j adres
W dniu 29.08.2015 o 15:10,  666 pisze:
Akurat ja pr籀bowabym skontaktowa si z byym lokatorem/wacicielem
lokalu.

A co w przypadku, jeli to nie jest byy waciciel/lokator?
Dajmy na to, 髒e kto specjalnie poda faszywy adres do korespondencji i
nie spaca kredytu. Wisi mu to, czy listy do niego dochodz, czy
odbiorca mu je dostarczy, czy te髒 nie.

Data: 2015-08-08 00:18:12
Autor: Robert Tomasik
W dniu 07-08-15 o 11:41, kecef pisze:
Prosz o jakie rady, co mo髒na zrobi z tym, 髒eby bank nie wysya na
m籀j adres cudzej korespondencji.
Informowaem bank, 髒eby nie wysya na m籀j adres cudzej korespondenczmice ji,
[...]

Adresat ma polsko brzmice nazwisko, czy wyglda na obcokrajowca?

Data: 2015-08-10 13:28:40
Autor: kecef
Bank wysya cudz korespondencj na m 籀j adres
Adresat ma polsko brzmice nazwisko, czy wyglda na obcokrajowca?

Ma polsko brzmice nazwisko. Ustaliem to髒samo delikwenta i jego
adres. ale to pewnie nic nie pomo髒e. Nie wiadomo czy delikwent
zakadajc konto nie poda tych samych adres籀w jako korespondencyjny i
zamieszkania.

Data: 2015-08-08 00:36:43
Autor: MarcinF
W dniu 2015-08-07 o 11:41, kecef pisze:
Prosz o jakie rady, co mo積a zrobi z tym, 瞠by bank nie wysy豉 na
m鎩 adres cudzej korespondencji.
Prosz o jakie rady.

A ta korespondencja nie dotyczy przypadkiem niesp豉canego kredytu?

Data: 2015-08-07 23:09:51
Autor: Kris
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres
W dniu sobota, 8 sierpnia 2015 00:36:48 UTC+2 u篡tkownik MarcinF napisa:

A co to ma do rzeczy?

Data: 2015-08-08 23:13:44
Autor: MarcinF
W dniu 2015-08-08 o 08:09, Kris pisze:

A ta korespondencja nie dotyczy przypadkiem niesp豉canego kredytu?

A co to ma do rzeczy?

Np. oszustwo do kt鏎ego potrzebny by prawdziwy adres korespondencyjny.

Data: 2015-08-10 13:31:04
Autor: kecef
Bank wysya cudz korespondencj na m 籀j adres
W dniu 08.08.2015 o 00:36, MarcinF pisze:
A ta korespondencja nie dotyczy przypadkiem niespacanego kredytu?

Prawdopodobnie. Nie otwieraem cudzej korespondencji. Bez otwierania te髒
mo髒na troch podejrze ;)

Data: 2015-08-08 01:37:40
Autor: Lisciasty
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres
W dniu pi徠ek, 7 sierpnia 2015 11:41:06 UTC+2 u篡tkownik kecef napisa:
Prosz o jakie rady.

Ci篹ka sprawa, banki to wyj徠kowo t瘼e organizmy. Swego czasu
szwagiera nie mia豉 sta貫go adresu wi璚 korespondencja sz豉 do nas,
jak kupi豉 mieszkanie zmieni豉 adres formularzem w banku, ale oczywi軼ie nic to nie da這. S豉豉 polecone, potwierdzali jej zmian
adresu ale bez efektu, przegi璚iem by這 jak przysz豉 nowa
karta kredytowa, a tydzie p騧niej pin ;)
W ko鎍u po kt鏎ej wizycie i zrobieniu awantury,
bank dokona tej jak瞠 skomplikowanej operacji i przesy趾i si sko鎍zy造 :>

L.

Data: 2015-08-08 14:31:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres

"Lisciasty" dfa00cf0-4f49-430f-a6a2-0d84c2ef7a86@googlegroups.com

O jakim banku mowa?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-08-08 13:41:05
Autor: Lisciasty
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres
W dniu sobota, 8 sierpnia 2015 14:38:14 UTC+2 u篡tkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisa:
O jakim banku mowa?

Kredyt Bank, by這 to par lat temu.

L.

Data: 2015-08-11 13:48:00
Autor: Nika
W dniu 2015-08-08 o 22:41, Lisciasty pisze:
W dniu sobota, 8 sierpnia 2015 14:38:14 UTC+2 u篡tkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisa:
O jakim banku mowa?

Kredyt Bank, by這 to par lat temu.

Ha, do mnie te latami przychodzi造 przesy趾i z Kredyt Banku na poprzedni w豉軼icielk, nie jako bardzo cz瘰to. Wszystko dawa豉m zgodnie z instrukcjami od listonosza do zwrot闚, ale jako do nich nie dociera這.

R騜ne banki maj r騜n polityk. Teraz na nowym mieszkaniu dostawa豉m przesy趾i na nazwiska poprzednich w豉軼icieli z Citi i mBanku. (Ci twierdzili, ze ju zg這sili zmian adresu, ale byli tacy niepozbierani, 瞠 kto ich tam wie.) Po roku sumiennego wrzucania do zwrot闚 posz豉m z jednym takim listem do plac闚ki Citi, powiedzia豉m, 瞠 ta pani ju nie mieszka pod tym adresem i listy si jako sko鎍zy造. W mBanku powiedzieli, ze nie mog przyj望 i tylko u篡tkownik mo瞠 zmieni adres, tak wi璚 pewno te reklam闚ki b璠 mi wysy豉 ad mortem defecandem. Chocia ostatnio dawno nie pisali.

--
Nika

Data: 2015-08-18 23:42:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres

"kecef" mq1ufh$phk$1@node2.news.atman.pl

Prosz o jakie rady.

Troch jak z poczt -- kto poczcie zleca s豉nie na Tw鎩 adres,
wi璚 poczta 郵e... Nawet mo瞠 Ci pos豉 przesy趾 z w庵likiem...

-=-

IMO sprawa do regulacji, ale regulatorzy wol zatwierdza bzdety
typu ,,ein ticket'' czy kolejne podatki... IMO trzeba po prostu
wybiera m康rych ludzi do w豉dz... Niech ,,w豉dcy'' rozwi您uj
rzeczywiste problemy w zamian za proso 瘸rte z koryta.

Nauczmy si egzekwowania u篡tecznej pracy w zamian za p豉cone
przez nas podatki i uciszajmy ba逕an闚 bredz帷ych, 瞠 podatek
to danina, za kt鏎 obywatel nie mo瞠 niczego spodziewa si.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-02 13:16:49
Autor: Janusz
Bank wysy豉 cudz korespondencj na m鎩 adres
Ja drukuj na kopercie:

"Adresat wyprowadzi si bez podania adresu"

Wydruk na czerwono, po skosie, wygl康a podobnie jak stempel poczty. Wrzucam do dowolnej skrzynki i ... ju tak uda這 mi si z dw鏂h bank闚 i jednej firmy ubezpieczeniowej zatrzyma korespondencj.

Ten pomys zapodano mi w豉郾ie na infolinii jednego z bank闚. Powiedziano, 瞠 jak dostan list z adnotacj poczty, 瞠 adresat ju nie zamieszkuje pod podanym adresem to blokuj wysy趾 pod ten adres, bez jego zmiany, czy usuwania. Czy tak jest to nie wiem, ale dzia豉 :-)

Bank wysya cudz korespondencj na m籀Q1|B6卿